رفتن به محتوا
سام سرویس
کد خبر 604157

انواع بروشور تبلیغاتی

مطمئناً میدونید که یک بروشور با طراحی خوب بهترین راه برای تبلیغات محصولات و خدمات هستش. بروشورها انواع مختلفی دارن که در ادامه آنها را شرح دادیم:

dir="RTL" style="text-align:justify">انواع بروشور تبلیغاتی

· دروازه ای

تاشوی دروازه، که به عنوان تاشو پنجره نیز شناخته میشه، در بازاریابی با کیفیت بالا مورد استفاده قرار میگیره. این بروشورها از کاغذ مرغوب ساخته شده که بسیار بادوام هست. ویژگی منحصر به فرد بروشور دروازه ای اینه که به سمت داخل تا میشه و در نتیجه یک بروشور جمع و جوری ایجاد میشه. اندازه استاندارد بروشور برای تا کردن دروازه 8.5 اینچ در 11 اینچ است.چاپ بروشور رو باید به تیم حرفه ایی و درستی ارسال کنید.

· دوتایی

این رایج ترین نوع بروشور است که توسط سازمان ها استفاده میشه. همانطور که از نام آن حدس زده اید، دارای 2 چین هست که 4 پانل رو تشکیل میده. قاب جلویی، قاب پشتی و دو پنل داخلی وجود داره که میتونید تمام اطلاعات مربوط به شرکت، برند و محصولات خود را ارائه بدید. همچنین نسخه توسعه یافته بروشور هم هست که به عنوان کتابچه شناخته میشه. این جزوه بیشتر شبیه یک مجله است چون چندین صفحه داره. اندازه استاندارد بروشور برای نیم تا شده 8.5 اینچ در 11 اینچ است.

· سه تایی

این نسخه بعدی است که دو تا میشه و زمانی مورد استفاده قرار میگیره که به فضای کمی بیشتر نیاز دارید. دارای 6 پنل برای ارائه اطلاعات شما به مخاطبان هدف شما هستش. این بروشورها جزو رایج ترین بروشورهایی هستند که توسط کسب و کارهای کوچک تا بزرگ مورد استفاده قرار میگیرن.

ویژگی های چاپ رول آپ

آیا به دنبال یک ابزار تبلیغاتی هستید که بتونید به راحتی آن را در هر مکانی حمل کنید و قرار بدید؟ ما چاپ رول آپ رو به شما پیشنهاد میکنیم. رول آپ کوثر از پارچه چاپی باکیفیت تشکیل شده که میتونید به سرعت آن را باز کنید و ببندید. اگر نمایشگاه‌ یا رویدادهای زیادی برگزار میکنید و قصد دارید برای همه روشن کنید که چه کسی هستید و پیشنهاد متمایز شما چیست، بنرهای رول آپ برای این کار ایده‌آل هستن. این نوع بنرها با صرف هزینه بسیار پایین میتونن به برجسته شدن محصول یا خدمات شما کمک کنن. رول آپ ها براساس نمایش محتوا به دو دسته تقسیم بندی میشن: رول آپ های یک طرفه یعنی از یک سمت قابل مشاهده هستن؛ رول آپ های دو طرفه که از دو سمت در معرض دید مخاطبان قرار میگیرن. اینکه کدوم نوع رول آپ رو انتخاب کنید بستگی به فضای تبلیغاتی شما داره.

انواع بروشور تبلیغاتی

تخته شاسی برای عکس

آیا به دنبال روشی نوآورانه برای تبلیغ محصولات و خدمات خود هستید که بتوانید بارها و بارها از آن استفاده مجدد کنید؟ اگر اینطور است، چاپ تخته شاسی 50*70 بهترین راه حل هست. تخته شاسی یک ماده عالی برای چاپ و برش تبلیغات است. این ماده سبک و محکمه و میتوان آن را به هر شکلی مرتب کرد. از مزایای این نوع چاپ میتونید به موارد زیر اشاره کرد:

تبلیغات بصری با کیفیت: با استفاده از تخته های شاسی میتونید تصاویر با کیفیتی رو برای تبلیغات کالای خود به نمایش بذارید تا مصرف کنندگان بیشتری رو جذب کنید.

مقرون به صرفه: سازندگان پوستر تخته شاسی متشکل از یک طراح گرافیک، یک کپی رایتر و یک چاپگر هستند. برای تولید مطالب تبلیغاتی خود نیازی به استخدام افراد اضافی ندارید.

انعطاف پذیر: میتونید تصاویر رو آپلود کرده و روی تخته شاسی چاپ کنید. همچنین آنها رو میتونید تقریباً در هر مکانی قرار بدید.

بادوام: تبلیغات بصری چاپ روی تخته به دلیل داشتن هسته متراکم و بادوام در برابر فرورفتگی، له شدن و خم شدن مقاومت میکنن.

مراکز چاپ کوثر پرینت، چاپ ایران کهن و چاپ متین میتونن شما رو در چاپ عکس روی تخته شاسی کمک کنن. اما اگه تمایل دارید که به صورت آنلاین خدمات چاپ رو دریافت کنید، پیشنهاد میکنیم که به مرکز کوثر پرینت مراجعه کنید. برای ثبت سفارش کافیه مراحل زیر رو دنبال کنید:

طرح ‌ها رو مرور کنید: در وب‌سایت شرکت کوثر پرینت بگردید تا بهترین طرح یا الهام از محصول مناسب برای پروژه چاپ بعدی آگهی‌تان رو داشته باشید.

جزئیات پروژه خود را ارسال کنید: تمام جزئیات آگهی یا پروژه خود را به مرکز کوثر پرینت ارسال کنید و در صورت مشکل از طریق تماس با کارشناسان این مجموعه ارتباط برقرار کنید.

منتظر خروجی نهایی باشید: پس از تایید مشخصات خود، میتونید توانید بقیه رو به نمایندگی چاپ کوثر پرینت بسپارید. فقط منتظر دریافت محصول باشید که در کمترین زمان مممکن آنها رو به شما تحویل میدن.

این مطلب تبلیغاتی است و محتوای آن توسط سفارش دهنده تهیه شده است

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها