رفتن به محتوا
سام سرویس
کد خبر 604252

سفر به مشهد میلیونی شد

ساعت24-دو مناسبت از سه مناسبت بهمن ماه امسال، به‌دلیل مناسبت‎‌های مذهبی تعطیل‌اند. ۱۵ بهمن‌ماه ۱۳ رجب و روز پدر است و ۲۹ بهمن، ۲۷ رجب و مبعث پیامبر (ص) است و همه این‌ها می‌تواند بهانه‌های خوبی برای حضور در یک شهر مذهبی و به دست آوردن آرامش در حرم باشد.

خبر
لیلا شوقی: به همین دلیل است که بساط سفر به شهرهای مذهبی در این مناسبات داغ است. هزینه‌های سفر به شهرهای مذهبی اما هوش از سر می‌برد. سفر زمینی و با اتوبوس به کربلا در تعطیلات بهمن‌ماه به مدت ۴ روز، از ۵ میلیون تومان شروع می‌شود و حتی تا ۶ میلیون تومان هم هزینه دارد. سفر هوایی، ۴ روزه به کربلا اما گران‌تر است؛ پایین‌ترین هزینه برای تور کربلا به صورت هوایی، ۱۱ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان تا ۱۲ میلیون است و بسته به تعداد روزها و هتل اقامت تا ۱۶ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان هم می‌‎رسد.

به‌همین دلیل است که سفر به شهر مشهد مقدس به صرفه‌تر به نظر می‌‎رسد، مخصوصا این که در بهمن‌ماه، از تعداد زائرانی که به مشهد سفر می‌کنند، کم‌تر می‌شود؛ هزینه تور زمینی به مشهد، متنوع است و بسته به زمان اقامت، از سه روز اقامت تا ۵ روز اقامت تغییر می‌‎کند؛ سفر با اتوبوس و اقامت سه روزه در یک هتل متوسط در مشهد، از یک میلیون و ۸۰۰ تومان شروع می‌شود و حتی تا ۲ میلیون تومان هزینه دارد.

هزینه تور مشهد با قطار هم از یک میلیون و ۳۰۰ هزار تومان تا ۳ میلیون تومان هزینه دارد. تور مشهد با هواپیما، با اقامت سه روزه و در یک هتل متوسط و به صرفه، ۳ میلیون و پانصد هزار تومان تا ۵ میلیون تومان هزینه دارد. بسته به مدت زمان اقامت و هتل انتخابی، هزینه تورها تا ۸ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان هم افزایش پیدا می‌کند.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها