رفتن به محتوا
سام سرویس
کد خبر 606151

کیفیت چاپ فلت بد کدام چاپخانه بهتر است؟

چاپ فلت بد یکی از انواع چاپ مستقیم روی اجسام است. از این روش برای چاپ روی چوب، کاشی، پلکسی، قاب موبایل، شیشه، آینه و... استفاده می‌شود. یکی از فاکتورهای بسیار مهمی که در مورد چاپ فلت بد مطرح می‌شود، کیفیت چاپ و ماندگاری آن است.

این موضوع به نوع دستگاه چاپ فلت بد و کیفیت کار چاپخانه بستگی دارد. در این مطلب قصد داریم بهترین و معتبرترین چاپخانه چاپ فلتبد روی سطوح مختلف را به شما معرفی کنیم. پس پیشنهاد می‌کنیم تا پایان این مطلب همراه ما باشید.

کیفیت چاپ فلت بد کدام چاپخانه بهتر است؟

چاپ فلت بد چیست؟

یکی از روش‌های تبلیغاتی جدید و نو ظهوری که اخیراً مورد استقبال بسیاری از چاپخانه‌های چاپ دیجیتال قرار گرفته، چاپ فلت بد است. چاپ فلت بد یکی از پرکاربردترین روش‌های چاپ دیجیتال است که در آن از اشعه ماورا فرابنفش برای فرآیند خشک کردن یا به ‌اصطلاح پختن جوهر UV استفاده می‌شود. چاپ فلت بد اغلب با نام‌های چاپ یووی یا خدمات چاپ مستقیم روی اجسام در بین کسب و کارها و مشاغل شناخته شده است.

چاپ فلتبد هیچ محدودیتی در حداقل ابعاد چاپ ندارد، اما حداکثر عرض، طول و ارتفاع چاپ در آن به ‌ترتیب 130 سانتی‌متر، 250 سانتی‌متر و 15 سانتی‌متر است. امکان چاپ هر طرح و نقش دلخواه بر روی تمامی سطوح سخت، صاف و یکدست امکان‌پذیر است، اما فرآیند چاپ بر روی سطوح خمیده و کروی مانند لیوان، توپ و مواد مشابه انجام نمی‌شود.

چاپ روی سطوح مسطح محصولاتی مانند سنگ، کاشی و سرامیک، پارکت، چوب و MDF، تخته شاسی، پازل چوبی، فلز، شیشه، آینه، آسمان مجازی، بوم نقاشی، پلکسی، کامپوزیت، پلی‌کربنات، پلاستیک، مولتی استایل، چرم مصنوعی، هارد اکسترنال، قاب گوشی، فلش مموری و حتی چاپ روی پاور بانک تنها بخشی از خدمات چاپ فلت بد روی اجسام است.

چاپ فلت بد در برابر عوامل محیطی مانند تابش مستقیم نور خورشید، باد، باران، طوفان، سرما، گرما، شستشو، حرارت، رطوبت، خراشیدگی و سایر آسیب‌های احتمالی از دوام و ماندگاری بالایی برخوردار است؛ اما اگر در معرض عوامل آسیب‌زا قرار نگیرد، بین 4 الی 5 سال سالم باقی می ماند.

کاربردهای چاپ فلت بد

چاپ فلت بد بسته به نوع متریال (چوب، سنگ، فلز، شیشه، آینه و…) دارای کاربردهای وسیع و گسترده‌ای است. از دکوراسیون و زیباسازی فضاهای داخلی و خارجی گرفته تا چاپ روی قاب گوشی، هارد و حتی فلش مموری، همگی جزو مهم‌ترین کاربردهای چاپ فلت بد هستند. با این حال، اگر بخواهیم به ‌صورت ریز و جزئی‌تر به این کاربردها بپردازیم، شامل موارد زیر می‌شود:

  1. کاربرد چاپ روی چوب و ام دی اف در دکوراسیون داخلی و خارجی فضاهای مسکونی و اداری، فضاهای نمایشگاهی، نماهای ساختمانی، آتلیه‌های عکاسی، پروژه‌های زیباسازی شهری و ساخت تابلوی راهنما

  2. چاپ روی شیشه مناسب جهت مصارف ساختمانی، فروشگاهی، تجاری، ساخت تندیس، درب‌های شیشه‌ای و چاپ روی دیوارپوش‌های شیشه‌ای

  3. استفاده از چاپ روی آینه با طرح‌های زیبا و جذاب در اتاق‌ خواب‌ها، فروشگاه‌های لباس، مزون‌ها، مطب دندان پزشکان و آرایشگاه‌ها

  4. کاربرد چاپ پلکسی برای ساخت انواع تابلوهای راهنما، ساخت تندیس، لوح تقدیر و هدایای تبلیغاتی

  5. چاپ روی چرم مصنوعی یا طبیعی برای استفاده در صنایع مد و پوشاک، کیف و کفش، مبلمان و هدایای تبلیغاتی

  6. چاپ روی سنگ برای ساخت انواع لوح و تندیس‌های سنگی تزئینی

  7. چاپ فلت بد روی پلی‌کربنات برای استفاده در پنل راهنمای دستگاه‌های صنعتی و روکش روی ال‌سی‌دی انواع دستگاه‌های الکترونیکی

  8. چاپ طرح تبلیغاتی و دلخواه بر روی قاب گوشی، هارد اکسترنال، پاور بانک، فلش و سی‌دی

کیفیت چاپ فلت بد کدام چاپخانه بهتر است؟

خدمات چاپ فلت بد چاپ سبحان

چاپ سبحان با جدیدترین و پیشرفته‌ترین دستگاه‌های چاپ فلت بد، یکی از بهترین مراکز ارائه خدمات چاپ یووی (فرابنفش) در تهران است که در حال پیشرفت و ارتقای جایگاه خود در بین دیگر رقباست. از خدمات چاپ مستقیم اجسام چاپ سبحان می‌توان به چاپ روی آسمان مجازی، بوم نقاشی یا تابلو کنواس، چوب، شاسی چوبی، MDF، کاشی و سرامیک، آینه، شیشه، سنگ، فلز، پلکسی، پارکت، کامپوزیت، پلی‌کربنات، مولتی استایل، CD، پاور بانک، فلش، هارد، چرم مصنوعی، قاب گوشی و... اشاره کرد. چاپ یووی این مجموعه بر روی هر نوع محصول صاف و مسطح قابل چاپ است اما بر روی اجسام گرد و کروی امکان چاپ وجود ندارد.

چاپ سبحان توانسته توجه مشتریان زیادی را از نظر کیفیت عالی محصولات، طراحی زیبا، متریال مرغوب، قیمت مناسب و تحویل به ‌موقع درب نمایشگاه به ‌سمت خود جلب کند تا مشتریان نگرانی از بابت کیفیت محصولات خود نداشته ‌باشند. بنابراین اگر قصد سفارش یا خرید محصولات از مجموعه تخصصی چاپ سبحان را دارید، تنها کافی است به نشانی https://sobhanprint.com/ مراجعه کرده و از طریق پنل واتساپ و سایت با کارشناسان فروش این مجموعه در ارتباط باشید.

انواع چاپ فلت بد در چاپ سبحان

مجموعه چاپ سبحان مجهز به بهترین و پیشرفته‌ترین دستگاه‌های چاپ فلت بد در دنیاست. این نوع چاپ جوهر افشان دیجیتالی روز به ‌روز در حال پیشرفت بوده و نسبت به چاپ‌های قدیمی دوام و مقاومت بیشتری دارد. خدمات چاپ مستقیم روی اجسام این مجموعه، این امکان را برای مشتریان فراهم می‌کند تا بتواند بر روی طیف نامحدودی از مواد اولیه چاپ کنند. انواع چاپ فلت بد در چاپ سبحان نسبت به دیگر روش‌های چاپی، دارای قابلیت‌هایی است که در ادامه به آنها اشاره می‌کنیم:

  • چاپ 4 رنگ

همانند سایر دستگاه‌های چاپ دیجیتال، دستگاه چاپ فلت بد چاپ سبحان هم از 4 رنگ اصلی مانند مشکی، آبی، قرمز و زرد به ‌طور همزمان پشتیبانی می‌کنند. با استفاده از فرآیند 4 رنگ دستگاه فلت بد می‌توانید انواع طرح‌ها و نقش‌های متنوع و جذاب را بر روی محصولات با سطح سفید یا رنگ روشن چاپ کنید.

کیفیت چاپ فلت بد کدام چاپخانه بهتر است؟

  • چاپ 5 رنگ

در فرآیند چاپ 5 رنگ این مجموعه، علاوه بر 4 رنگ اصلی یک لایه رنگ سفید به ‌عنوان رنگ پنجم در فرآیند چاپ اضافه می‌شود. هنگام چاپ محصولات با سطوح تیره و مشکی مانند فلز، سنگ، چوب، پلاستیک، سرامیک، بتن و CD، در ابتدا یک لایه رنگ سفید به سطح کار اضافه شده و سپس رنگ اصلی متناسب با طرح، روی سطح محصول مورد نظر چاپ می‌شود.

  • چاپ وارنیش

اگر می‌خواهید مقاومت و ماندگاری چاپ فلت بد را در برابر عوامل محیطی، خراشیدگی و آسیب‌های احتمالی افزایش دهید، بهترین گزینه چاپ وارنیش است. وارنیش یک لایه محافظ است که روی سطح چاپ شده محصول اضافه می‌شود تا از خط و خش و ضربات احتمالی جلوگیری کند.

برای سفارش انواع خدمات چاپ فلت بد یووی با بهترین کیفیت و قیمت ارزان از چاپ سبحان، می توانید همین حالا با شماره 09126067495 تماس بگیرید یا به نشانی sobhanprint.com مراجعه کنید.

این مطلب تبلیغاتی است و محتوای آن توسط سفارش دهنده تهیه شده است.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها