رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 611773

9 زخمی در تیراندازی ساحل هالیوود

ساعت24-در حادثه تیراندازی در ساحل هالیوود ایالت فلوریدا، دست کم 9 نفر زخمی شدند و موجی از وحشت سراسر این منطقه را فراگرفت.

در حادثه تیراندازی شب گذشته (دوشنبه) در ساحل هالیوود ایالت «فلوریدا»، دست کم 9 نفر زخمی شدند و وحشت و هراس زیادی در مردم حاضر در صحنه به وجود آمد.

وبگاه نیوزیلندهرالد در این خصوص گزارش کرد، 9 نفر در حادثه تیراندازی شب گذشته به وقت محلی در ساحل بسیار شلوغ هالیوود مورد اصابت گلوله قرار گرفتند و این حادثه جنان موجی از وحشت در بین مردم حاضر در صحنه به وجود آورد که آن‌ها دیوانه‌وار در امتداد ساحل فرار می‌کردند.

«دینا بتینسچی» سخنگوی پلیس هالیوود در این خصوص اعلام کرد که چندین نفر از زخمی‌های حادثه به بیمارستان کودکان منتقل شدند.

طبق این گزارش، زخمی‌های این حادثه شامل 6 فرد بزرگسال و سه کودک می‌شدند و آنطور که مسئولان بیمارستان گزارش کرده‌اند، تمامی زخمی‌های حادثه در وضعیت باثباتی قرار دارند.

سخنگوی پلیس هالیوود گفته است که چهار کودک بین 1 تا 17 سال و پنج بزرگسال بین 25 تا 65 سال مورد اصابت گلوله قرار گرفتند. او گفت که یکی از آن‌ها اواخر روز دوشنبه تحت عمل جراحی قرار گرفت و بقیه در وضعیت پایدار بودند.

گزارش‌های حاکی از آن است که حادثه تیراندازی درست قبل از ساعت 19:00 روز گذشته به وقوع پیوست. یک درگیری شکل گرفت و دستکم یک اسلحه بیرون کشیده شد و گلوله‌هایی شلیک شد و ظاهراً یک نفر در این رابطه بازداشت شده است.

«کریس اوبرین» افسر پلیس گفته است که هزاران نفر در زمان وقوع حادثه در محل حضور داشتند و دهها پلیس پس از گزارش حادثه به ساحل هالیوود اعزام شدند.

آزاد بودن خریدوفروش و حمل سلاح گرم در آمریکا هر هفته جان چند نفر را در این کشور می‌گیرد. مقایسه آمارهای خشونت با سلاح میان آمریکا و کشورهای دیگر جهان، ایالات متحده را کشوری کاملاً استثنایی نشان می‌دهد. در این کشور نرخ وقوع تیراندازی‌های خشونت‌بار از هر کشور دیگر در دنیا بیشتر است.

روز گذشته رسانه‌های آمریکایی گزارش کردند که در تعطیلات اوایل هفته در شیکاگو در حوادث تیراندازی مختلف در این منطقه، دستکم هشت نفر کشته و 32 نفر دیگر زخمی شدند.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها