رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 611985

اعتراض تند مورینیو به داوری: داور انگار اسپانیایی بود

ساعت24-سرمربی پرتغالی رم بعد از شکست برابر سویا در فینال لیگ‌ اروپا به انتقاد تند از داور بازی پرداخت.

رم در فینال لیگ‌ اروپا به مصاف سویا رفت. این بازی در پایان وقت‌های اصلی و اضافه با تساوی یک بر یک به پایان رسید تا کار به ضربات پنالتی کشیده شود که در نهایت این سویا بود که به پیروی دست پیدا کرد و جام قهرمانی را بالای سر برد.

مورینیو در نشست خبری بعد از بازی به انتقاد از داوری پرداخت و گفت: من قبل از بازی به بازیکنان گفتم یا باید به میدان نرویم یا اینکه مرده از زمین بیرون بیاییم. بسیار خب ما اکنون مرده هستیم. ما از نظر جسمی مرده‌ایم و از نظر روحی هم بسیار خسته‌ایم زیرا که بر این باور هستیم که این شکست غیر عادلانه بود.

او ادامه داد: ما خسته هستیم اما به خود افتخار می کنیم.‌ من همیشه گفته ام که می توان بازنده یک بازی شد اما نباید کرامت و حرفه‌ای‌گری خود را از دست داد. من برنده پنج فینال اروپایی شدم اما بازنده این فینال شدم با این حال با افتخار به شهر رم برمی‌گردم زیرا که بازیکنان ما از جان مایه گذاشتند.

مورینیو در ادامه اعتراض خود به داوری گفت: بازی مردانه، قوی و پویایی بود. داور انگار اسپانیایی بود. او بارها به بازیکنان ما کارت زرد نشان داد اما لاملا که باید کارت زرد دوم را می‌گرفت با بخشش داور مواجه شد. او در زمین ماند و ضربه پنالتی‌اش را هم تبدیل به گل کرد. ما بازی بسیار خوبی را به نمایش گذاشتیم و طبیعی است که بازیکنان از این شکست ناراحت باشند.

مورینیو در پایان در واکنش به جدایی از رم و پیوستن به پاری سن ژرمن گفت: من دوشنبه به تعطیلات می‌روم. اگر وقت شود با سران رم صحبت می کنم و اگر هم نشد بعد از تعطیلات. فعلا می‌گویم که من می‌مانم.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها