رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 612023

محسن رضایی: اقتصاد ایران با دستورهای اخیر رهبری 20 سال جلو میافتد

ساعت24-معاون اقتصادی رئیس جمهور گفت: اگر مجلس، دولت و قوه قضاییه دست به دست هم دهند و تفویض اختیاری که رهبری به سران سه قوه داده‌اند، را مدنظر داشته باشند، 20 سال اقتصاد کشور جلو کشیده می‌شود و تحولات بزرگی در ایران به وجود می‌آید.

به گزارش خبرگزاری فارس «محسن رضایی»، معاون اقتصادی رئیس‌جمهور صبح امروز به همراه استاندار سمنان با حجت‌الاسلام‌والمسلمین مرتضی مطیعی، نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان در دفتر امام جمعه سمنان دیدار کرد و به خبرنگاران گفت: پیگیری وعده‌ها، توافقات و ابلاغات سفر آیت‌الله رئیسی به استان سمنان بسیار مهم است و باید دید چه مقدار از این مصوبات تحقق پیدا کرده است.

وی تصریح کرد: بررسی وضع آینده اقتصادی استان سمنان نیز در سفر امروز انجام می‌شود. استان سمنان در موقعیت بسیار خوبی در زمینه ترانزیت و تجارت و عبور کالا از استان سمنان قرار گرفته است و بسیار می‌تواند در اقتصاد ایران مؤثر باشد.

معاون اقتصادی رئیس‌جمهور ادامه داد: انبارهای لجستیکی خوبی را برای صادرات کالا به آسیای مرکزی و بالعکس یعنی از آسیای مرکزی به درون کشور می‌توان در استان سمنان ایجاد کرد.

رضایی بیان کرد: موضوعاتی از این قبیل که مربوط به اقتصاد ملی است، باید پیگیری شود و استان سمنان می‌تواند در اقتصاد ایران اسلامی نقش داشته باشد.

وی تصریح کرد: مقام معظم رهبری اختیاراتی را به سران سه قوه داده‌اند تا تحولات اقتصادی را سرعت بخشند و همچنین اصلاحات عمیق اقتصادی را انجام دهند و یکی از کارها، این است که ظرفیت‌های تولید و سرمایه‌گذاری در سطح وسیع‌تری در استان سمنان بررسی شود.

معاون اقتصادی رئیس‌جمهور ادامه داد: امیدواریم این دستور مقام معظم رهبری هر چه سریع‌تر در کشور اجرایی شود؛ اگر مجلس، دولت و قوه قضاییه دست به دست هم دهند و تفویض اختیاری که ایشان به سران سه قوه داده‌اند، را مدنظر داشته باشند، 20 سال اقتصاد کشور جلو کشیده می‌شود و تحولات بزرگی در ایران به وجود می‌آید.

معاون امور اقتصادی رئیس‌جمهور برای بررسی برخی طرح‌های در دست اجرا و مشکلات اقتصادی استان سمنان به این استان سفر کرده و در بدو ورود به سمنان مورد استقبال استاندار سمنان و شماری از مسؤولان این استان قرار گرفت.

اعضای شورای تأمین، معاون اقتصادی استاندار و جمعی از مدیران کل ستادی و اجرایی استان نیز در این برنامه حضور دارند.

ادای احترام به مقام شامخ شهدا، دیدار با نماینده ولی‌فقیه در استان و استاندار سمنان، بازدید از دو واحد صنعتی الگانت و خودروسازی فردا، حضور در جلسه کارگروه اقتصادی، سرمایه‌گذاری و اشتغال با حضور فعالان اقتصادی در سمنان و شرکت در مراسم یادواره شهدای شهر دیباج بعد از نماز مغرب و عشا از برنامه‌های سفر معاون اقتصادی رئیس‌جمهور به استان سمنان است.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها