رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 612048

جزییات تکمیلی از افزایش ۸۰ هزار تومانی یارانه/عرضه ۱۱ کالای اساسی از طریق ۶ فروشگاه زنجیره‌ای

ساعت24-معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: ساعت ۵ عصر امروز شنبه، مجموع یارانه و اعتبار ۲۰ درصدی به حساب سه دهک اول یارانه بگیران واریز می‌شود.

عسگریان با بیان اینکه میزان یارانه‌ها کماکان مانند قبل ثابت است،‏ افزود: مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) و خانوارهای تحت پوشش سازمان بهزیستی در صورت هزینه کرد ۳۲۰ هزار تومان از یارانه ۴۰۰ هزار تومانی خود، می‌توانند از این افزایش بهره‌مند شوند.

وی گفت: یارانه این افراد یک ماه زودتر از موعد مقرر واریز می‌شود و سرپرستان این خانوارها می‌توانند با خرید ۱۱ قلم کالای اساسی تعیین شده در این طرح از ۸۰ هزار تومان افزایش یارانه برخوردار شوند.

معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه این کالاها شامل برنج، حبوبات، شیر و لبنیات، روغن و ... است، افزود: هم اکنون این طرح در ۶ فروشگاه زنجیره‌ای در سطح کشور فعال شده و تا ۱۱ فروشگاه افزایش داده می‌شود.

سرپرستان خانوار می‌توانند از طریق سامانه «شما» و یا استفاده از کد دستوری ۱۴۶۳*۵۰* از محل فروشگاه‌های ارائه کننده خدمات این طرح مطلع شوند.

عسگریان گفت: مبنای قیمت کالاهای این طرح قیمت تعزیراتی است و مابقی مبلغ از یارانه کسر می‌شود.

پیش از این ۹ قلم کالا شامل پنیر، شیر کم چرب، تخم مرغ، گوشت مرغ، روغن مایع، ماکارونی، برنج ایرانی، ماست و قند و شکر این طرح پیش بینی شده بود و مردم می‌توانستند با استفاده از اعتبار یارانه خود در هر ماه این اقلام را از هر عنوان و برند و نشان تجاری خریداری کنند ولی در حال حاضر با افزوده شدن اقلام پروتئینی، حبوبات و گوشت منجمد گوساله امکان خرید ۱۱ قلم کالای اساسی برای متقاضیان فراهم شده است.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها