رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 612053

مردی با آجر دخترش را کشت / در ایلام فاش شد + جزییات

ساعت24-فرمانده انتظامی استان ایلام از دستگیری پدر 68 ساله که به دلیل درگیری لفظی دختر خود را با آجر به قتل رسانده بود، خبر داد. سردار جمال سلمانی، اظهار داشت: در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر درگیری منجر به قتل در یکی از محله های شهر ایلام ، بلافاصله ماموران انتظامی جهت بررسی موضوع به محل حادثه اعزام شدند.

حوادث
فرمانده انتظامی استان ایلام از دستگیری پدر 68 ساله که به دلیل درگیری لفظی دختر خود را با آجر به قتل رسانده بود، خبر داد. سردار جمال سلمانی، اظهار داشت: در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر درگیری منجر به قتل در یکی از محله های شهر ایلام ، بلافاصله ماموران انتظامی جهت بررسی موضوع به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: ماموران انتظامی با حضور در محل با پیکر خون آلود و بی جان دختری که از ناحیه سر و گردن به شدت دچار جراحت شده بود روبرو شدند که توسط عوامل امدادی به بیمارستان اعزام ولی به دلیل شدت جراحات وارده و وخامت حال فوت می نماید.

فرمانده انتظامی استان ایلام تصریح کرد: با بررسی ماموران مشخص شد پدر 68 ساله، دختر خود را با ضربات آجر به قتل رسانده که بدون مقاومت خاصی دستگیر و به مقر انتظامی دلالت داده شد.

وی با بیان اینکه متهم در تحقیقات انجام شده انگیزه خود را درگیری لفظی و عدم کنترل خشم واختلاف خانوادگی عنوان کرد، بیان کرد: متهم پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

سردار سلمانی تصریح کرد: شهروندان در هنگام اختلافات و درگیری خونسردی خود را حفظ کرده و قانونمندانه عمل کنند؛ زیرا وقوع چنین حوادثی موجب ضرر و زیان مادی و معنوی جبران ناپذیری خواهد بود.

رکنا

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها