رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 612089

دوربین مداربسته راز کشف جسد دختر جوان را فاش کرد

ساعت24-وقتی جسد دختری جوان کنار خیابان پیدا شد، به‌ نظر می‌رسید که به قتل رسیده اما دوربین مداربسته اسرار مرگ عجیب او را فاش کرد.

چندی قبل به بازپرس جنایی تهران خبر رسید که جسد دختری جوان در کنار خیابان افتاده و مرگ او به‌دلیل شدت جراحت و خونریزی است.

تیم جنایی راهی محل حادثه شد و تحقیقات کلید خورد. جسد دختر جوان کنار خیابان افتاده و آثار خراش و بریدگی روی گردنش دیده می‌شد. شواهد نشان می‌داد که دختر جوان به‌دلیل اصابت جسم نوک تیز به گردنش جانش را از دست داده است.

در ابتدا تیم جنایی تصور کرد که او به قتل رسیده است چرا که همه شواهد حکایت از جنایت می‌داد اما در آنجا دوربین مداربسته‌ای وجود داشت که بازبینی تصاویر آن، اسرار مرگ مرموز دختر جوان را فاش می‌کرد.

در این شرایط مأموران به سراغ دوربین رفتند و پس از بازبینی تصاویر، مشخص شد که جنایتی صورت نگرفته و مرگ دختر جوان یک حادثه بوده است. آنطور که تصاویر نشان می‌داد، دختر جوان صبح زود به کنار خیابان رفته تا سوار خودرو شود اما در همان لحظه یک موتور سیکلت که با سرعت بالا در حال حرکت بود با دختر جوان برخورد کرد. طلق موتور به گردن دختر جوان اصابت کرده و او روی زمین افتاد.

مرد موتور سوار که به‌شدت ترسیده و دستپاچه بود، از ترس پا به فرار گذاشت. از سوی دیگر دختر جوان به‌دلیل جراحت و بریدگی روی گردنش جانش را از دست داد و دقایقی بعد رهگذران با دیدن پیکر غرق در خون وی، پلیس و اورژانس را خبر کردند اما تلاش برای نجات او بی‌فایده بود.

با مشخص شدن اسرار مرگ تلخ دختر جوان، مأموران به تحقیقات خود ادامه دادند و در بازرسی از کیف دختر جان باخته، مدارکی به‌دست آوردند که هویت او را فاش می‌کرد.

در ادامه به دستور بازپرس، جسد دختر جان باخته به پزشکی قانونی منتقل شد و تیمی از مأموران تحقیقات خود را برای بازداشت موتور سوار فراری آغاز کرده‌اند.

منبع:همشهری آنلاین

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها