رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 612096

عرضه اولین چانگان‌های وارداتی به‌زودی/ اضافه قیمتِ مصوب به دلیل هزینه‌های جانبی

ساعت24-برای متقاضیان چانگان‌های وارداتی که اسفند ماه سال گذشته در سامانه تخصیص یکپارچه خودروهای وارداتی ثبت درخواست کرده و پیامک واریز از سوی گروه خودروسازی سایپا برای آنها ارسال شده است، می‌توانند از امروز شنبه (۱۳ خرداد) ساعت ۱۴ واریز وجه خود را انجام دهند.

div class="item-body content-full-news">

به گزارش ایسنا، متقاضیان حائز شرایط خرید خودروهای چانگان وارداتی که در اسفند ماه ۱۴۰۱ در سامانه یکپارچه تخصیص خودروهای وارداتی ثبت‌نام اولیه انجام داده بودند، طبق اولویت‌بندی صورت گرفته توسط وزارت صمت، برای اولویت‌های اول پیامک واریز وجه توسط گروه خودروسازی سایپا ارسال شده است.

این افراد می‌توانند از ساعت ۱۴ امروز (شنبه ۱۳ خرداد ماه) با مراجعه به سایت فروش سایپا به آدرس saipa.iranecar.com، نسبت به واریز وجه اقدام کنند.

موعد تحویل خودروها سه ماهه در نظر گرفته شده و قیمت خودروها قطعی است.

البته نکته حائز اهمیت این است که قیمت چانگان CS۳۵ پلاس تیپ ۲، ۸۴۹ میلیون و ۶۲۸ هزار تومان و چانگان CS۳۵ پلاس تیپ ۳، ۹۰۴ میلیون و ۴۷۰ هزار تومان توسط شورای رقابت مصوب و تعیین شده است؛ اما قیمت درج شده در بخشنامه فروش و ثبت‌نام به ترتیب برای چانگان CS۳۵ پلاس تیپ ۲، یک میلیارد و ۱۱۴ میلیون و ۴۱۹ هزارتومان و برای چانگان CS۳۵ پلاس تیپ ۳، یک میلیارد و ۱۸۲ میلیون و ۸۶۲ هزار تومان اعلام شده است.

باید در نظر داشت که قیمت مصوب شورای رقابت قیمت پایه است که سایر هزینه‌ها شامل عوارض قانونی شماره‌گذاری، مالیات نقل و انتقال و ارزش افزوده، بیمه شخص ثالث، هزینه اسقاط، حمل تا شبکه توزیع، کمیسیون فروش و سایر عوارض قانونی در آن لحاظ نشده است و بایستی به این قیمت پایه اضافه شود.

عرضه اولین چانگان‌های وارداتی به زودی/ اضافه قیمتِ مصوب به دلیل هزینه‌های جانبی

انتهای پیام

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها