رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 612103

سرمربی استقلال باید حاشیه‌ها را جمع کند، نه اینکه حاشیه باشد!

ساعت24-پیشکسوت استقلال می گوید با این رفتار و نتایجی که ساپینتو در طول فصل گرفت نباید در استقلال بماند.

منصور رشیدی، پیشکسوت استقلال در گفت‌وگو با ایسنا درباره شکست آبی‌پوشان در فینال جام حذفی و واگذاری داربی ۱۰۱ به رقیب سنتی خود اظهار کرد: پرسپولیس بهتر بازی کرد. استقلال در نیمه اول فوق‌العاده بود ولی توپ‌هایش گل نشد و بیرانوند با واکنش‌هایش مانع گل زدن استقلال شد. در نیمه دوم بازیکنان استقلال توانستند در دقایق پایانی بازی را به تساوی بکشانند اما در وقت‌های اضافی با اخراج ساپینتو تمرکز خود را از دست دادند و نتیجه را واگذار کردند.

رفتار ساپینتو در شان استقلال نیست

وی درباره اخراج ساپینتو در این دیدار افزود: رفتار ساپینتو کنار زمین واقعا زشت بود. در شان باشگاه استقلال نیست که مربی‌اش کنار زمین چنین حرکاتی را انجام دهد. ناراحت شدم چنین شخصی به استقلال آمد و در طول فصل رفتارهایی انجام داد که مناسب نبود. به نظرم مسئولان استقلال باید به ساپینتو بابت رفتارهایش در طول فصل تذکر می‌دانند اما متاسفانه هیچ برخوردی با وی نشد.

رشیدی در پاسخ به این سوال که آیا ساپینتو باید در استقلال بماند؟ بیان کرد: با این رفتار و نتایجی که ساپینتو در طول فصل گرفت به نظر شما باید در استقلال بماند؟ استقلال باید مربی‌ای داشته باشد که ابتدا بتواند حاشیه‌های این تیم را جمع کند نه مانند ساپینتو که خودش حاشیه به وجود می‌آورد. این مربی در یک سوم بازی‌ها به دلیل محرومیت حضور نداشت و باشگاه هم هیچ واکنشی به این موضوع نشان نداد. آن‌هایی که به ساپینتو یاد داده بودند مردم ایران احساساتی هستند و می‌تواند با احساسات این مردم بازی کند کارشان را خوب بلد بودند.

پیشکسوت استقلال درباره عملکرد سید حسین حسینی در داربی ۱۰۱ ادامه داد: درست است که حسینی روی گل دوم مقصر بود اما نباید زحمت‌هایی را که وی در طول فصل کشیده نادیده گرفت. حسینی فصل گذشته یکی از ارکان قهرمانی استقلال بود. به هر حال هر بازیکنی روز خوب و بد دارد و هواداران در این بین نقش مهمی دارند.

رشیدی درباره تغییرات در هیات مدیره استقلال بیان کرد: آنطور که من شنیدم قرار است در مجمع پیش رو در هیات مدیره تغییراتی صورت بگیرد. امیدوارم اتفاقاتی که می‌افتد به سود استقلال باشد. این تیم نیاز به افرادی دارد که بتوانند از نظر اقتصادی به این تیم کمک کنند.

انتهای پیام

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها