رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 612105

«فعالیت دستگاه‌های اطلاعاتی ۷ کشور غربی در اردوگاه الهول سوریه»

ساعت24-یکی از رهبران چارچوب هماهنگی شیعیان عراق اعلام کرد که دستگاه‌های اطلاعاتی هفت کشور غربی در اردوگاه الهول سوریه فعالیت می‌کنند.

به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری المعلومه، جبار عوده، از رهبران چارچوب هماهنگی شیعیان عراق گفت: اردوگاه الهول سوریه نقطه جذب سازمان‌های اطلاعاتی غربی است. اکنون هفت مورد از این سازمان‌ها فعالیت گسترده‌ای در الهول دارند و هدف همگی آن‌ها سرمایه‌گذاری روی افراط‌گرایی در خاورمیانه است.

وی گفت: افراط‌گرایی و تندروی برگ برنده غرب برای بازی کردن با امنیت و ثبات کشورها و ایجاد فتنه و آشوب است. این اقدام درحال حاضر در الهول سوریه با نظارت کاخ سفید انجام می‌شود. کاخ سفید مانع هرگونه راهکاری می‌شود که به وجود بزرگترین بمب بشری که ثبات در جهان را تهدید می‌کند، پایان بدهد.

جبار عوده گفت: فعالیت سازمان‌های اطلاعاتی جنجالی است. استفاده مجدد از برگ برنده داعش در راستای طرح این کشورها که ضعف سوریه را به نفع خود می‌دانند ممکن است.

بیش از ۲۵ هزار تن که بیشترشان از خانواده‌های داعش هستند در اردوگاه الهول سوریه زندگی می‌کنند. این خانواده‌ها از عراق و کشورهای دیگر فرار کرده‌اند.

انتهای پیام

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها