رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 612107

فال روزانه شنبه ۱۳ خرداد ۱۴۰۲

ساعت24-مَثَلی هست با این مضمون که به فال اعتقاد نداشته باش ولی نیم نگاهی بهش داشته باش!! اگر با این مثل موافق هستید می توانید فال روزانه امروز (طالع بینی روزانه) خودتان را بر اساس ماه تولد هر روز در این پست مشاهده کنید. پس در ادامه با فال امروز من از مجله تصویر زندگی همراه شوید.

فال
div id="mohtava">

فال روزانه واقعی شخصی برای متولدین ۱۳ خرداد:

فال روز تولد: امسال را روی مهمترین هدف های زندگی تان تمرکز کنید و از رسیدن به آرزوهایتان نهراسید. شما می توانید با خلاقیت و حمایت دوستان و خانواده به موفقیت دست یابید، کافی است برای کارهایتان برنامه ریزی کنید و در راهی که پیش گرفته اید، ثبات فکری داشته باشید. مشورت با دوستان نیز ایده های جدیدی به شما می دهد اما ایده های خود را نیز فراموش نکنید. فصل تابستان زمان خوبی برای گشت و گذار است، بنابراین از لحظات خود استفاده کنید. یادتان باشد قبل از هر کاری وضع مالی خود را بسنجید تا جیب تان خالی نشود. در ماه تیر به سلامتی خود اهمیت بیشتری دهید. به زودی یکی از دوستان قدیمی خود را ملاقات خواهید کرد که تاثیر زیادی بر تغییر شیوه زندگی تان خواهد گذاشت.


فال روزانه متولدین فروردین

مدت هاست فکری ذهن تان را درگیر کرده است. شما تمایل دارید سبک زندگی خود را تغییر دهید یا از رابطه ای که در آن به سر می برید، بیرون آیید زیرا از وابستگی می ترسید و حس می کنید آزادی زندگی تان در دام افتاده است. این یکی از نقاط قوت و به همان نسبت نقاط ضعف شما است. در هفته جاری ارتباطات شما با دیگران افزایش می یابد. امروز با فردی که برای شما اهمیت زیادی دارد، قرار ملاقاتی خواهید گذاشت. هر چه درباره ایده های جدیدتان با او بیشتر صحبت کنید، جذابیت شما برای او افزایش می یابد. هرکس که در گوشتان حرف های یاس آور می خواند از خودتان دور کنید، این روحیه شکست خورده و افسرده برازنده شما نیست. خیلی ها چشم امیدشان به شماست، اعتماد به نفستان را بالا ببرید و به دیگران نیز انگیزه بدهید. در موقعیت های مختلف یکسان عمل نکنید. برای انجام کار نیکی که فرصتش دست می دهد زمان را از دست ندهید.


فال روزانه دقیق متولدین اردیبهشت

روز خوبی پیش روی شما است اما نباید انتظار معجزه داشته باشید. اکنون زمان استراحت و ترمیم ذهن تان است و باید رژیم غذایی و سبک زندگی خود را کمی تغییردهید. رابطه احساسی شما رو به بهبود است و پس از مدت ها قادر به حل مشکلات عاطفی خود می شوید. امروز عشق در شما موج می زند و پر از انرژی هستید اما اگر می خواهید برای اولین بار با فردی قرار ملاقات بگذارید، امروز زمان مناسبی نیست. بهتر است آن را به روز دیگری موکول کنید. زندگی را به خودتان سخت نکنید، اوضاع را هرجور که نگاه کنید همان می شود. صبح که از خواب بیدار می شوید با موسیقی که دوست دارید روزتان را شروع کنید. سنگ صبور یکی از دوستانتان خواهید بود، وقتی به حرفهای او گوش می دهید تازه متوجه می شوید که در زندگی خودتان چه اشتباهی کرده اید. احساس امنیت را به خانه تان بیاورید. برای دوستی قدیمی ارزش بیشتری قائل شوید.


♊ فال امروز متولدین خرداد

این روزها فشار زیادی را متحمل شدید که ممکن است تا چندین روز نیز ادامه یابد اما خوشبختانه پایان خوشی در انتظار شما است و تمام استرس های این چند وقت تان به اتمام می رسد و شما بالاخره می توانید مهمترین تصمیمات زندگی خود را بگیرید. امروز انرژی زیادی برای روابط عاشقانه خود خواهید داشت طوری که با فردی قرار ملاقات می گذارید. شما در همان نگاه اول آنقدر با او احساس نزدیکی می کنید که هر چه را در ذهن دارید بیان می کنید، فقط مراقب کلامتان باشید و از زیاده روی خودداری کنید زیرا آب رفته به جوی باز نمی گردد. برای تغییرات جدید خود و خانواده تان را آماده کنید. در مورد موضوعی امکان دارد بخواهید احساسی تصمیمی بگیرید اگر کمی منطقی باشید از تصمیمتان پشیمان نخواهید شد، یادتان باشد تا واقعا چیزی اتفاق نیافتاده در موردش با دیگران صحبت نکنید. اگر در خانه یا اجتماع مسئولیتی به شما محول شد بدانید که درحال سنجیده شدن هستید، بی گذار به آب نزنید.


♋ فال روزانه متولدین تیر

کارهای نیمه تمام زیادی دارید و حال وقت آن است نگاهی به عقب بیاندازید. کمی برای هدف هایتان برنامه ریزی، قبض های پرداخت نشده را تسویه و مشکلات حل نشده را برطرف کنید، به تعهدات اخلاقی خود نیز پایبند باشید. بله، کارهای زیادی روی سرتان ریخته اما مطمئن باشید پس از اتمام آنها، با سرعت و انرژی بیشتری به جلو پیش خواهید رفت. اگر تمایلی به ابراز عشق، به خصوص با فرد مورد علاقه تان ندارید، نگران نشوید. با گفتگو تمام دلیگری ها برطرف خواهد شد. کارهایتان را با تمرکز و دقت بیشتری انجام دهید. برای خرید چیزی گرانقیمت بهتر است دوباره فکر کنید یا با شخصی مشورت کنید. سرمایه گذاری کوچکی را فراموش نکنید، سریع به سود دهی خواهد رسید. سعی نکنید نظر خود را به دیگران تحمیل کنید. همیشه از خودتان انتظار موفقیت نداشته باشید. همانجایی که احساس می کنید به بن بست رسیده اید درها گشوده خواهند شد.


♌ فال فردا متولدین مرداد

شما حساس اما فردی با اراده هستید که دست از پیشرفت بر نمی دارید. اگر چه مشکلاتی که در چند روز گذشته پشت سر گذاشته اید، کمی استرس تان را زیاد کرده اما بر قدرت شما افزوده است بنابراین از آن برای کنترل بیشتر زندگی خود استفاده کنید. در محل کار نیز کمی فعال تر عمل کنید تا بیشتر به چشم آیید. شاید احساس کنید که فردی شما را به سمت رابطه ای هل می دهد اما به نظر می رسد که هنوز آمادگی آن را ندارید. بهتر است برای رسیدن به آرامش، احساسات واقعی خود را با او در میان بگذارید. برای انجام دادن کاری واهمه دارید، همین ترس باعث می شود قدرتتان برای انجام دادن آن کم شود، حتی اگر کاری که انجام می دهید درست از آب در نیاید بهتر از این است که همیشه در فکر انجام آن بمانید. همه در زندگی شان اشتباه می کنند، اگر از حسرت خوردن بترسید بهتر است. به بچه ها فرصت بازی و تفریح بدهید و اگر امکانش را دارید با آنها وارد بازی شوید.


فال امروز متولدین شهریور

روزهای گذشته یکی از منحصر بفردترین دوران زندگی شما بوده است و حال پس از گذراندن آنها، به این نتیجه رسیده اید که قدرت احساسات بالاتر از آن است که فکرش را می کردید یا به بیان دیگر آنچه از دل برآید، لاجرم بر دل نشیند. اکنون زمان آن است تا به بدن و ذهن خود استراحت دهید. به زودی آرامش خوبی را تجربه خواهید کرد، برای حفظ آن، کارهای مورد علاقه خود را انجام دهید و از افرادی که انرژی منفی به شما انتقال می دهند، دوری کنید. در مورد چیزی که امکان از دست دادنش هست خطر نکنید. در زمینه تخصصی با مشکل مواجه خواهید شد، فقط از افراد متخصص کمک بخواهید . بعضی وقتها سکوت بهترین پاسخ است، حاضر جوابی نکنید. برای بدست آوردن آنچه که در سر دارید باید سخت تلاش کنید. پیشنهادهای زیادی را می شنوید سعی کنید بهترینش را با توجه به وضع موجودتان انتخاب کنید.


♎ طالع بینی روزانه متولدین مهر

اخیرا با اطرافیان تان بحث های زیادی می کنید شاید دلیلش این باشد که شما به جزئیات مسائل توجهی نمی کنید زیرا علاقه ای به آنها ندارید اما با نگاهی به اطراف خود درک خواهید کرد که جزییات نیز نقش مهمی را در زندگی شما ایفا می کنند. بنابراین بهتر است عینک جدیدی به چشم هایتان بزنید. با عشق تان تماس بگیرید و با او به دوچرخه سواری، پیک نیک یا سینما بروید. شما عشقی آتشین را تجربه خواهید کرد و رویاهایتان به زودی به واقعیت می پیوندند. اگر شرایط مالیتان اجازه می دهد به دانش آموزی کمک کنید. منتظر نباشید معجزه شود، خودتان آستین هایتان را بالا بزنید و مشغول شوید. عشق به سراغتان می آید یادتان باشد هرچه شناخت بیشتر باشد پشیمانی کمتر است، هر کسی ممکن است شکست بخورد بهتر است تقصیر را به گردن دیگران نیندازید. خرید وسایل شخصی جدید برای روحیتان خوب است.


♏ فال روزانه متولدین آبان

امروز انرژی کافی برای انجام هر کاری را به دست خواهید آورد. دوست دارید فعالیت های مورد علاقه تان را دنبال و کارهایی را که تمایلی به آنها ندارید، هر چه سریع تر از زندگی خود دور کنید. این رفتار شما طبیعی است اما این را بدانید تمام چیزهایی که در زندگی ما وجود دارند، با هم در ارتباط اند و ما به همان نسبت که برای کارهای مورد علاقه خود وقت می گذاریم باید برای کارهای ناخوشایند نیز وقت بگذاریم. اگر می خواهید توجه فردی را به خود جلب کنید، کمی نرم تر باشید و احساسات خود را صادقانه بیان کنید. تغییر مکان برایتان پیش می آید. ضرر بوجود آمده به زودی جبران می شود به ظاهرتان بیشتر توجه کنید این اواخر کمی بی خیال به نظر می رسید برای امضای قراردادی از یک فرد متخصص کمک بگیرید. در رانندگی احتیاط کنید در مورد مسئله کاری کنترل اوضاع برایتان سخت می شود دست و پای خود را گم نکنید مسئله را چندبار به دقت مرور کنید تا بهترین گزینه و راه حل را پیدا کنید.


♐ فال روزانه متولدین آذر

اگر به دنبال پیشرفت هستید، روابط خود را با اطرافیان گسترش دهید تا به موفقیت های بیشتری دست یابید. در همین ارتباطات است که پیشنهادهای تازه ای به شما خواهد شد. خیالپردازی شما بیش از حد است، بهتر است کمی هم از دنیای تخیلات خود بیرون آیید و در واقعیت زندگی کنید. امروز انرژی درونی تان، شما را به سمت دوستان نزدیک تان می کشاند، از بودن با آنها نهایت لذت را ببرید. اگر مجرد هستید و به دنبال عشق می گردید، فردی که مدت ها است به آن علاقه دارید را نیز به جمع تان دعوت کنید. کارهایتان آنقدر زیاد شده اند که وقت سر زدن به اقوام و دوستان را ندارید. اگر فرزندی دارید که مشغول تحصیل هست با مدرسه ی او در ارتباط باشید. برای یکی از دوستانتان حامی و پناهگاه خواهید بود. وسایل جدیدی برای محل کار یا منزلتان بخرید. برای دادن یک پیشنهاد مراقب باشید پایتان را از اندازه گلیمتان درازتر نکنید، کاری را که میدانید باید انجام دهید به تاخیر نیاندازید.


♑ فال روز متولدین دی

امروز انرژی و روحیه ریسک پذیری شما افزایش می یابد و فعالیت هایی را که از انجام آنها هراس داشتید، آغاز خواهید کرد. زمانی را به تنهایی خود اختصاص دهید و در مورد هدف های زندگی تان بیاندیشید. زندگی عاطفی شما با هیجانات زیادی روبه رو است. اگر می خواهید کمی فضای آن را تغییر دهید، ذهن خود را خالی کنید و به دنبال روش های رمانتیکی برای برقراری ارتباط با عشق تان بگردید. اگر تصمیم به تغییر رشته تحصیلی خود را دارید، قبل از اقدام به هر کاری با افراد باتجربه مشورت کنید. روزگار خوش در راه است از لحظات خوبتان با دوستانتان لذت ببرید و تا میتوانید از هر فرصتی اسفاده کنید تا سنگینی فشارهای کاری این اواخر را کمتر احساس کنید. اگر کسی برایتان درد و دل کرد آرزوهای او را کوچک نشمارید. اگر کار فرما هستید برای افرادی که زیر دستتان هستند به غیر از حقوق مزایایی را هم در نظر بگیرید. چهره اصلی تان را پشت اخم و نقاب پنهان نکنید.


♒ فال متولدین بهمن

آیا احساسات تازه ای را در خود تجربه کرده اید؟ شما فردی انعطاف پذیر هستید و این خصوصیت شما این روزها افزایش می یابد. حال زمان آن است کمی به خود استراحت دهید. روزهای پیش رو زمان خوبی برای آرامش است و آسمان زندگی تان دوباره آفتابی خواهد شد. تمرکز خود را بر زندگی عاطفی تان بگذارید زیرا آنچه به آن احتیاج دارید حمایت و ثبات فکری است. اگر همین طور هدفمند به فعالیت های خود ادامه دهید، به زودی موفقیت های زیادی را کسب خواهید کرد. بر سر قرارهایتان زودتر از موعد حاضر شوید. اگر احساس می کنید از شغلتان خسته شده اید، به شغل دیگری فکر کنید. اگر لازم است کلاسها و دوره های جدید را بگذرانید. باید بتوانید از پس تصمیماتی که می گیرید بر بیایید. به فکر مسافرت باشید تا آب وهوایی عوض کنید. شاید وقت آن رسیده که با آنچه که شما را می ترساند روبرو شوید. اگر بیمه ندارید در فکر داشتن بیمه نامه ایی برای خود و اموالتان باشید.


♓ فال روزانه متولدین اسفند

انرژی زیادی که این روزها به دست می آورید شما را تشویق به آغاز کارهای جدید می کند اما این را بدانید که تغییر شغل یا محل زندگی، سخت تر از آنچه است که شما فکرش را می کنید. شاید لازم باشد وقت بیشتری را برای رها شدن از شرایطی که به آن علاقه ندارید، صرف کنید اما زیاده روی نکنید و کمی انرژی هم برای روز خاصی که در پیش دارید، ذخیره کنید. به زودی فردی شما را با خبری غافلگیر خواهد کرد. برای اینکه در دل دیگران جایی پیدا کنید سعی کنید آنان را مورد تحسین قرار دهید و نکات مثبت شان را ببینید. لازم است با خودتان خلوت کنید برای رسیدن به آنچه نیت تان هست سعی کنید خلاق و مبتکر باشید حتی اگر این مسئله باعث شود کمی عجیب و غیر عادی به نظر برسید. دورهم بودن را تجربه کنید خودتان را برای تغییر و تحوال های مثبت آماده کنید.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها