رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 612109

ورود سامانه بارشی به تهران و افزایش دما تا سه‌شنبه

ساعت 24 - بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران وضعیت جوی این استان رگبار پراکنده همراه با وزش باد شدید و خیزش گرد و خاک به‌ویژه در مناطق جنوبی و نفوذ سامانه بارشی از دوشنبه (۱۵ خردادماه) پیش‌بینی می‌شود.

dir="RTL" style="text-align:right">به گزارش ایسنا، با بررسی نقشه‌های هواشناسی و خروجی الگوهای پیش‌یابی عددی وضعیت جوی استان تهران طی امروز و فردا (۱۳ و ۱۴ خرداد) آسمان صاف تا قسمتی ابری از بعد از ظهر با وقوع ناپایداری‌های همرفتی همراه با افزایش ابرناکی گاهی وزش باد شدید در برخی مناطق شمالی استان به‌خصوص ارتفاعات همراه با رگبار پراکنده با احتمال رعدوبرق و در مناطق جنوبی استان با خیزش موقت گردوخاک پیش‌بینی می‌شود.

از بعد از ظهر روز دوشنبه (۱۵ خرداد) با نفوذ سامانه بارشی در نیمه‌شمالی به‌ویژه ارتفاعات و روز چهارشنبه (۱۷ خرداد) با فعالیت سامانه در سطح استان افزایش ابرناکی رگبار پراکنده و رعدوبرق و وزش باد شدید مورد انتظار است.از امروز تا روز سه‌شنبه (۱۳ تا ۱۶ خرداد) روند افزایش نسبی دما و برای روز چهارشنبه (۱۷ خرداد) کاهش محسوس دما پیش‌بینی می‌شود.

طی چهار روز آینده افزایش نسبی دما و روز سه‌شنبه کاهش دما رخ خواهد داد. آسمان تهران فردا (۱۴ خرداد) قسمتی ابری و گاهی وزش باد با حداقل دمای ۲۵ و حداکثر دمای ۳۳ درجه سانتیگراد و طی دوشنبه (۱۵ خرداد) کمی ابری و گاهی وزش باد شدید با حداقل دمای ۲۷ و حداکثر دمای ۳۵ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود. طی ۲۴ ساعت گذشته نیز ایستگاه‌های ورامین و فرودگاه امام خمینی (ره) با بیشینه دمای ۳۶ درجه سانتیگراد گرم‌ترین ایستگاه‌های هواشناسی استان بودند.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها