رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 612122

بهادری و انداختن توپ به زمین روحانی برای چندمین بار

ساعت 24 - علی بهادری جهرمی سخنگوی دولت سیزدهم عادت شگفت انگیزی در اندازه اعتیاد پیدا کرده که در هر سخنرانی و در باره هر موضوعی همه تنگناهای کشور از جمله رشد تورم در دوسال گذشته را به زمین دولت های روحانی و تا اندازه ای احمدی نژاد بیندازد و دولت سیزدهم را قهرمان جلوه دهد . این عادت وی با بی اعتنایی و بی تفاوتی شهروندان و ناظران اگاه روبه رو شده اس از بس که تکرار می شود.

dir="RTL" style="text-align:right">وی با اشاره به جنگ اقتصادی دشمن و سیاست اشتباه برای مقابله با آن در دهه گذشته خاطرنشان کرد: با توجه به مشکلات اقتصادی دهه گذشته، امروز مهمترین مشکل عموم مردم از جمله جوانان، در حوزه اقتصادی است. اگر دولت و تمام بخش‌های کشور بتوانند عقب‌ماندگی ده ساله کشور در حوزه اقتصادی را جبران کنند، در آینده جوانان حال‌وهوای بسیار بهتری نسبت به امروز خواهند داشت.ه گزارش خبرگزاری ها اوگفنه است : دشمنان کشور ما می‌خواهند ما نقاط مثبت‌مان را نبینیم و هرجا نقطه ضعفی وجود دارد را پررنگ نشان می‌دهند. کسی که دوست داشته باشد ما رشد کنیم، با یادآوری نقاط مثبت سعی می‌کند که روحیه ما را بالا ببرد تا جایی که نقطه ضعف وجود دارد را هم برطرف کنیم. ولی کسی که مخالف رشد ما باشد، ضعف‌ها و تلخی‌ها را پررنگ جلوه می‌دهد و بعضی اوقات نیز به دروغ تلخی‌سازی می‌کند.سخنگوی دولت در مورد تفاوت شرایط ما و دشمنان در روایت‌گری تصریح کرد: دشمنان ما به دنبال شبهه‌سازی هستند و با دروغ یا صحیح بودن مطالبی که منتشر می‌کنند، کاری ندارند؛ بنابراین با ترکیب راست و دروغ راحت‌تر می‌تواند روایت اول را داشته باشد. ولی در طرف دیگر مسئولان و رسانه‌ها نمی‌توانند هر حرفی را بدون دقت‌نظر و اطمینان از صحت‌اش مطرح کنند، بنابراین صداقت شرط اول روایت و بیان واقعیت است و همین امر گاهی موجب زمان بردن در روایت‌گری می‌شود.

وی ادامه داد: البته گاهی اوقات نیز در توجه به روایت اول و انجام اقدامات تبیینی و اطلاع‌رسانی غفلت می‌شود که باید همه مسئولان و دستگاه‌ها در جنگ روایت‌ها جدیت به خرج دهند.بهادری جهرمی با بیان اینکه جوان ایرانی ذاتا خوبی را می‌پسندد و آرمان‌خواه است، اظهار کرد: مسئولی که کارش را درست انجام می‌دهد، نباید از کسی طلبکار باشد، بلکه بدهکار مردم هم نیز هست. البته اگر یک کار درستی انجام شد، جا دارد ما آن را نشان دهیم تا شیرینی‌اش را حس کنیم. قطعاً این نافی حرف زدن از نقاط منفی نیست، بلکه باید با رویکرد تلاش برای اصلاح، این نکات نیز مطرح شود.وی با اشاره به جنگ اقتصادی دشمن و سیاست اشتباه برای مقابله با آن در دهه گذشته خاطرنشان کرد: با توجه به مشکلات اقتصادی دهه گذشته، امروز مهمترین مشکل عموم مردم از جمله جوانان، در حوزه اقتصادی است. اگر دولت و تمام بخش‌های کشور بتوانند عقب‌ماندگی ده ساله کشور در حوزه اقتصادی را جبران کنند، در آینده جوانان حال‌وهوای بسیار بهتری نسبت به امروز خواهند دانستب

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها