رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 612271

بیانیه فدراسیون فوتبال درباره صحبت‌های میثاقی

ساعت24-فدراسیون فوتبال جهت تنویر افکار عمومی بیانیه ای منتشر کرد.

سایت رسمی فدراسیون فوتبال نوشت: با توجه به طرح چندین باره مطالب کذب و به دور از واقعیت در یک برنامه مغرض تلویزیونی و در راستای تنویر افکار عمومی،ضمن رد قاطعانه سناریوی از پیش تعیین شده پیرامون تعداد سکه های اهدایی از سوی ریاست جمهوری به اعضای تیم ملی و همچنین دروغ های آغشته به بهتان دیگری نظیر:دریافت پژو 206 ،ضمن اعلام پیگیری موارد مطروحه از سوی بخش حقوقی فدراسیون به استحضار افکار عمومی می رساند که؛

1. مانند سنوات گذشته به تیم های ملی که جواز حضور در جام جهانی را کسب نموده اند، هدایایی از سوی ریاست محترم جمهوری به بازیکنان و کادر فنی و کادر اجرایی پیش از اعزام به قطر و در زمان بدرقه تیم ملی اهدا شده.با این وجود،بار دیگر تصریح می شود تعداد اعلامی در برنامه حاشیه ساز به هیچ وجه صحت ندارد.

2.برخلاف سناریوی طرح شده و ایراد افترا،هیچ یک از اعضای هیات رییسه فدراسیون سکه ای دریافت نکرده اند.

3.دروغ جدید دیگر اهدا خودروی پژو 206 بوده که بر این بهتان هم می باید مثل موارد قبلی خط بطلانی کشید که مسیرش دقیقا در راستای تخریب فدراسیون و فعالیتهای پیش رو انجام گرفته است.

4.کذب گویی های مکرر در برنامه صدر الاشاره که مسبوق به سابقه است،متاسفانه بی توجه به واقعیت و صرفا جهت تضعیف و تسویه حساب با فوتبال ایران رقم می خورد.لکن مردم،که صاحبان اصلی رسانه ملی هستند خود درباره این جریان و پشت پرده آن اطلاعات کامل دارند و میزان کاهش مخاطب آن خود حدیث مفصلی است از این مجمل.با این وجود،فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران به جهت دفاع از تمامیت فوتبال کشور موارد را پیگیری و در موعد مقتضی مسائل مهمی را با افکار عمومی در خصوص این برنامه در میان خواهد گذاشت تا یک بار برای همیشه و قاطعانه شاهد برچیده شدن القا تفکرات مسموم به فوتبال ملی باشیم.

5.درباره موارد مطروحه کذب پیرامون مینی کمپ تیم ملی و ایراد اتهامات به سرمربی و کادر فنی تیم ملی موارد توسط بخش رسانه ای تیم ملی پاسخ متقن داده خواهد شد.

آنچه که خواسته یا ناخواسته توسط این برنامه، سناریونویسی و مطرح می شود به هر نیتی که دارند، خوراک خبری کذب و دستاویزی برای شبکه های معاند تلقی می شود.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها