رفتن به محتوا
سام سرویس
کد خبر 619921

دانشگاه های برتر چین برای تحصیل کدامند؟

بسیاری از دانشجویان بین‌المللی تحصیل در چین را انتخاب می‌کنند؛ زیرا سیستم آموزش عالی چین یکی از سیستم‌های آموزشی معتبر در آسیا و جهان است. کشور چین به‌عنوان دومین قدرت سیاسی و اقتصادی جهان تلاش می‌کند در تمام عرصه‌ها پیشرو باشد و سیستم آموزشی یکی از مهم‌ترین زیرساخت‌های توسعه هر کشور است. به همین دلیل دولت چین با هدف جذب مشارکت‌های علمی‌بین‌المللی و جذب دانشجویان نخبه خارجی سرمایه‌گذاری‌های هنگفتی در این بخش انجام داده است.

در بهترین دانشگاه ‌های چین و ازجمله دانشگاه‌های پزشکی این کشور آموزش‌ها منطبق با استانداردهای جهانی بوده و از تکنولوژی و تجهیزات مدرن روز استفاده می‌شود. در رتبه ‌بندی دانشگاه‌ های پزشکی چین، برخی از دانشگاه‌ها در رنکینگ بین‌المللی رتبه‌های خوبی را کسب کرده‌اند.

تحصیل در چین

رشد اقتصادی چین در چند دهه گذشته بسیاری از ابعاد و زیرساخت‌های این کشور را نیز تحت‌تاثیر قرار داده است. پیشرفت در زمینه آموزش و تحصیلات عالی از مهم‌ترین اهداف چین است. اساتید معتبر بین‌المللی، برنامه‌های تحقیقاتی مشترک با دانشگاه‌ها و مراکز علمی معتبر جهان و اعضای هیئت‌علمی‌بلندپایه در دانشگاه‌ها موجب افزایش اعتبار دانشگاه‌ها و مدارک دانشگاهی چین شده است. به همین دلیل تحصیل در چین مانند تحصیل دندانپزشکی در چین گزینه‌ای عالی برای بسیاری از دانشجویان بین‌المللی است.

دانشگاه ‌های چین پزشکی نیز ازنظر کیفیت آموزش در سطح بالایی قرار دارند و دانشگاهی همچون دانشگاه پزشکی نانجینگ در رده بهترین دانشگاه پزشکی چین قرار دارد. انتخاب چین برای ادامه تحصیل بسیار مناسب است؛ ولی برای اینکه بتوانید در تمام مراحل ازجمله انتخاب دانشگاه، محل اقامت، اخذ پذیرش و... موفق باشید باید به موسسات مهاجرتی قانونی و معتبر مراجعه کنید.

علم ویرا یکی از معتبرترین موسسات مهاجرتی است که با همکاری مشاوران و وکلای باتجربه خود بهترین مسیرهای قانونی را برای مهاجرت به چین برای شما برمی‌گزیند.

C:\Users\user\Desktop\بلاروس\Ranking-of-medical-universities-in-Chinese-universities.jpg

بهترین دانشگاه‌های چین

بسیاری از برترین دانشگاه‌های چین قدمتی طولانی دارند و توانسته‌اند در عرصه‌ها و رشته‌های تحصیلی مختلف افتخارات زیادی کسب کنند. تقویت سیستم آموزشی، همکاری‌های بین‌المللی با دانشگاه‌های معتبر جهان و فراهم‌سازی امکانات تحصیلی و رفاهی برای دانشجویان بین‌المللی موجب افزایش اعتبار و بالارفتن رتبه‌ دانشگاه‌های چین در رنکینگ جهانی شده است.

در ادامه فهرستی از بهترین دانشگاه‌ های چین را ارائه کرده و چند دانشگاه را به طور کامل معرفی می‌کنیم. بهترین دانشگاه‌های چین عبارت‌اند از:

  • دانشگاه پزشکی دالیان
  • دانشگاه پزشکی چونگ کینگ
  • دانشگاه ژجیانگ
  • دانشگاه ووهان چین
  • دانشگاه پزشکی نانجینگ
  • دانشگاه علوم پزشکی ونجو
  • دانشگاه چاینا مدیکال
  • دانشگاه جیلین
  • دانشگاه ژنگژو

C:\Users\user\Desktop\بلاروس\The-best-universities-in-China.jpg

1. دانشگاه ووهان چین

یکی از بهترین دانشگاه ‌های چین با رنکینگ جهانی (QS) 194، دانشگاه ووهان چین است. این دانشگاه دولتی واقع در شهر هبی 37 دپارتمان و موسسه دارد و در رشته‌های ریاضی، شیمی، کامپیوتر و پزشکی از برترین دانشگاه‌های چین است. دانشگاه ووهان در سال 1893 توسط فرماندار وقت هبی تاسیس شد. از زمان تاسیس دانشگاه تاکنون بیش از 300 هزار استعداد برتر در زمینه‌های مختلف از این دانشگاه فارغ‌التحصیل شده‌اند.

دانشکده پزشکی دانشگاه ووهان متشکل از 8 کالج، 3 بیمارستان و 3 موسسه است و یکی از پایگاه‌های مهم آموزش پزشکی در چین محسوب می‌شود. دانشگاه ووهان توسط دو وزارتخانه علوم و بهداشت ایران نیز تایید شده است. موسسه مهاجرتی علم ویرا تیمی متشکل از مشاوران، کارشناسان و حقوق‌دانان باتجربه است و هدف ما مهاجرت تحصیلی از بهترین مسیرهای قانونی است. ما تا مقصد و اقامتی امن با شما خواهیم بود.

2. دانشگاه پزشکی دالیان

یکی از دانشگاه‌های معتبر چین دانشگاه دالیان است که در شمال شرق چین در استان لیاونینگ و شهر دالیان واقع شده است. دانشگاه دالیان در سال 1949 تاسیس شد و در طول سال‌های طولانی فعالیت خود همواره یکی از بهترین دانشگاه‌های چین شناخته شده است. دانشگاه دالیان بیشتر از 15 دانشکده دارد که برخی از آن‌ها شامل دانشکده‌های مهندسی، کشاورزی، پزشکی، اقتصاد، مدیریت و علوم پایه است.

رشته پزشکی دانشگاه دالیان دارای شهرت و اعتبار بین‌المللی است و بسیاری از علاقه‌مندان به رشته پزشکی برای تحصیل در چین، دانشگاه دالیان را انتخاب می‌کنند. نکته مهم اینکه دانشگاه پزشکی دالیان چین مورد تایید وزارت بهداشت ایران است.

3. دانشگاه ژنگژو

یکی از دانشگاه‌های مورد تایید وزارت علوم و وزارت بهداشت دانشگاه ژنگژو (ZZU) نام دارد. این دانشگاه دولتی در سال 2000 تاسیس شد. دانشگاه ژنگژو از ادغام سه دانشگاه یعنی دانشگاه ژنگژو، دانشگاه صنعتی ژنگژو و دانشگاه پزشکی هنان شکل گرفت.

برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه مهاجرت تحصیلی به چین با موسسات مهاجرتی معتبری همچون علم ویرا در تماس باشید.

جمع‌بندی

سیستم آموزش عالی چین برای تحصیل در چین تلاش می‌کند در تمامی‌رشته‌های تحصیلی به‌ویژه رشته‌های مهندسی و پزشکی بهترین زیرساخت‌ها را برای تحصیل دانشجویان فراهم کند. تحصیل در بهترین دانشگاه پزشکی چین هدف بسیاری از علاقه‌مندان به‌این رشته است؛ زیرا در دانشگاه‌های چین پزشکی از تجهیزات مدرن پزشکی و آموزشی برای تعلیم پزشکانی حاذق استفاده می‌شود.

در رتبه ‌بندی دانشگاه‌های پزشکی چین دانشگاه‌هایی مانند ووهان، ژنگژو، سیچوان و نانجینگ قرار دارند که دانشگاه‌هایی با اعتبار بالا در سطح چین و جهان هستند. موسسه مهاجرتی علم ویرا تلاش می‌کند بهترین و کامل‌ترین اطلاعات را در اختیار علاقه‌مندان به تحصیل در خارج از کشور قرار دهد. هدف تمامی مشاوران و کارشناسان علم ویرا معرفی بهترین روش‌های قانونی مهاجرت تحصیلی به خارج از کشور است.

این مطلب تبلیغاتی است و محتوای آن توسط سفارش دهنده تهیه شده است.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها