رفتن به محتوا
سام سرویس
کد خبر 619967

واکنش علی پروین به برد پرسپولیس

ساعت 24 - اسطوره تیم پرسپولیس گفت: برد مقابل الدحیل خیلی امیدوارم کرد و ان‌شاءالله پرسپولیس به عنوان تیم اول یا دوم حتماً از گروهش صعود خواهد کرد.

علی پروین اسطوره تیم پرسپولیس و سرمربی اسبق سرخ‌پوشان از برد پرسپولیس بسیار خوشحال بود. به بهانه برد باارزش خارج از خانه پرسپولیس مقابل الدحیل پروین در گفت‌وگویی شرکت کرده است.

علی آقا خیلی خوشحالید واقعاً فکر می‌کردید پرسپولیس پس از باخت خانگی مقابل النصر قادر باشد در قطر از سد تیم الدحیل بگذرد؟ پرسپولیس واقعی را مقابل الدحیل دیدیم وبه نظرم بازی که پرسپولیس مقابل تیم قطری ارائه داد بهترین بازی سرخ‌پوشان بود که من از تیم خودمان در چند مدت اخیر و امسال از پرسپولیس نظیرش را ندیده بودم. از تماشای پرسپولیس و کیفیت فنی بازیکنانش در بازی‌اش واقعاً لذت بردم و کیف کردم و تیم همان تیمی‌بود که انتظارش را داشتم. من اطمینان دارم اگر با همین روحیه به مصاف النصر هم می‌رفتند این تیم را هم شکست می‌دادند اما حاشیه‌ها و مواردی که قبل از بازی با النصر مثلاً موضوع رونالدو و مسائل دیگری که به وجود آمده بود موجب شد تا پرسپولیس تمرکز لازم را نداشته باشد و بازی خانگی را واگذار کند. حاشیه‌هایی از قبیل این موضوع که رونالدو هست یا نه و استقبال از او چطور باشد و بقیه موارد حاشیه‌ای ذهنیت و تمرکز لازم روی بازی را از پرسپولیس گرفت و به نوعی موجب باخت پرسپولیس شد.

در خصوص بازی امید عالیشاه که به عنوان کاپیتان نقش کلیدی در پیروزی تیمش ایفا کرد چه صحبتی دارید؟ عالیشاه عالی بود چون تیم هم عالی بود و یازده بازیکن تیم به شکل خیلی خوبی مقابل تیم قطری بازی خیلی خوبی را ارائه دادند. در این بین امید عالیشاه هم از تجربه عالی‌اش استفاده کرد و به دلیل تکنیک بالایی که داشت و خوب یک به یک‌ها را از میان برمی‌داشت موفق شد روی یک ضربه عالی تیمش را به گل برساند. او کاپیتانی خوب است و واقعاً هم از او انتظاری جز آن بازی خوب وجود نداشت. شاید باور نکنید قبل از بازی هم گفته بودم که پرسپولیس یک بر صفر یا سه بر صفر برنده می‌شود. بازیکنان تیم الدحیل هم هر چه توپ می‌گرفتند را به بازیکنان پرسپولیس می‌دادند و قدرت رویارویی با بازیکنان باانگیزه و هماهنگ پرسپولیس را نداشتند. دست یحیی و بچه‌های پرسپولیس درد نکند که با غیرت تمام بازی کردند و خواسته‌های سرمربی را در زمین پیاده کردند.

در خصوص بازی پرسپولیس مقابل گل‌گهر که باید شانزدهم ماه جاری در ورزشگاه آزادی به مصاف این تیم برود چه نظری دارید؟ اگر پرسپولیس مثل بازی مقابل الدحیل در لیگ خودمان هم بازی کند با اختلاف زیاد همه تیم‌ها را شکست می‌دهد و از سد هر تیمی می‌گذرد و گل‌گهر و هر تیم دیگری را شکست می‌دهد و با اختلاف قهرمان لیگ هم می‌شود. با بازی که من از پرسپولیس مقابل الدحیل دیدم هیچ تیمی حریف پرسپولیس نمی‌شود.

در خصوص بازی بعدی پرسپولیس مقابل استقلال تاجیکستان در ورزشگاه آزادی با حضور تماشاگر چه صحبتی دارید؟ بازی‌های این تیم را ندیدم اما می‌دانم که سبک بازی این تیم بیشتر فیزیکی است و تیمی‌که دقایقی از تیم پرستاره النصر جلو بوده حتماً تیم خوبی است و نباید آن را دست‌کم گرفت اما تماشاگر بیاید و یار دوازدهم باشد و روحیه بدهد پرسپولیس با همان بازی که مقابل الدحیل انجام داد حتماً برنده می‌شود و تیمی جلودارش نیست.

به نظرتان چه تیم‌هایی از گروه پرسپولیس صعود می‌کنند؟ برد مقابل الدحیل خیلی امیدوارم کرد و ان‌شاءالله پرسپولیس به عنوان تیم اول یا دوم حتماً از گروهش صعود خواهد کرد و در مراحل بعدی هم حضور پیدا خواهد کرد.

ایران ورزشی

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها