رفتن به محتوا
سام سرویس
کد خبر 622373

بهترین ایرلاین های خارجی برای تهیه بلیط هواپیما خارجی

داشتن اطلاعات کافی در مورد هر کدام از ایرلاین‌ها به شما کمک می‌کند تا مسیر ساده‌تری را برای خود انتخاب کنید.

 

اگر قصد سفر به خارج از کشور را دارید، می‌توانید با رزرو بلیط هواپیما خارجی از ایرلاین‌های مختلف اقدامات سفر خود را بچینید. داشتن اطلاعات کافی در مورد هر کدام از ایرلاین‌ها به شما کمک می‌کند تا مسیر ساده‌تری را برای خود انتخاب کنید. در این مطلب می‌خواهیم به معرفی بهترین ایرلاین‌های خارجی پرداخته و اطلاعات کاملی از آن را در اختیار شما قرار دهیم.

بهترین ایرلاین‌های خارجی

اسامی زیر جز ایرلاین‌هایی هستند که در سفرهای خارجی می‌توانید روی آن‌ها حساب کنید:

هواپیمایی قطرایرویز ایرلاینز

هواپیمایی قطر، یکی از برجسته‌ترین ایرلاین‌های جهان بوده و در سال 1997 تاسیس شده است. این هواپیمایی با کسب جوایز و نشان‌های زیادی اکنون به یکی از گروه‌های برتر هواپیمایی در جهان تبدیل شده و توانسته رتبه ۵ ستاره از اسکای‌ترکس و عناوین خط هوایی سال در سال‌های مختلف را به خود اختصاص دهد. مدیرعامل این شرکت، کبر الباکر، یکی از برجسته‌ترین شخصیت‌های صنعت هوانوردی بوده و در حال حاضر با بیش از ۲۰۰ هواپیما، به بیش از ۱۵۰ مقصد در ۶ قاره پرواز می‌کند.

هواپیمایی آنا آل نیپون ایرویز

ANA All Nippon Airways (آنا آل نیپون ایرویز)، بزرگ‌ترین شرکت هواپیمایی ژاپن بوده و می‌توانیم آن را یکی از مهم‌ترین خطوط هواپیمایی آسیا بدانیم. این شرکت در سال ۱۹۵۲ با دو هلیکوپتر تاسیس شد و در حال حاضر روی ۸۲ مسیر بین‌المللی و ۱۱۸ مسیر داخلی، پروازهای خود را انجام می‌دهد.

با خرید بلیط هواپیما خارجی از این ایرلاین، در سفرهای خود به هر مقصدی در جهان، ابتدا در یکی از فرودگاه‌های ناریتا یا هاندا توکیو در ژاپن توقف خواهید داشت و سپس به شهرهای مختلف در امریکای شمالی، آسیا یا چین ادامه مسیر خواهید داد.

کانتاس ایرلاینز

کانتاس (QANTAS) نیز به‌عنوان یکی از بهترین خطوط هوایی خارجی شناخته شده و به‌عنوان ایمن‌ترین خطوط هوایی جهان نیز معرفی می‌شود. میزان پروازهای بلند مدت این شرکت هواپیمایی بسیار زیاد بوده و تبحر خاصی را در این زمینه پیدا کرده است. بیشتر پروازهای کانتاس از فرودگاه سیدنی در استرالیا انجام می‌شود.

این ایرلاین با ارائه چهار کلاس سفر، شامل فرست کلاس، کلاس بیزینس، اکونومی پریمیوم و اکونومی، پروازهایی به کشورهای امریکا، اروپا، آسیا و آفریقا انجام می‌دهد.

آسترین ایرلاینز

آسترین ایرلاینز، یک شرکت هواپیمایی اتریشی بوده و به‌عنوان یکی از بهترین ایرلاین‌های جهان شناخته می‌شود و در حال حاضر بزرگ‌ترین گروه هواپیمایی اروپاست. این شرکت هواپیمایی به بیش از ۱۳۰ کشور در اروپا، آسیا، امریکا و آفریقا پرواز داشته و با تجربه‌ای نزدیک به یک قرن، پرچمدار کشور اتریش است. در ناوگان این ایرلاین نزدیک به ۸۶ هواپیما وجود دارد که به ۶ شهر در اتریش و بیش از ۱۲۰ شهر در ۵۵ کشور دیگر پرواز می‌کنند.

هواپیمایی سنگاپور ایرلاینز

سنگاپور ایرلاینز، در رتبه دوم هواپیمایی‌های برتر جهان قرار دارد. این هواپیمایی در تمامی‌کلاس‌های پروازی خود از بهترین سرآشپزان بین‌المللی برای سرو وعده‌های غذایی استفاده می‌کند. با انتخاب سنگاپور ایرلاینز، از امکانات مربوط به سرگرمی، شبکه گسترده فیلم و موسیقی و... بهره‌مند خواهید شد. سنگاپور ایرلاینز دارای ۱۸۰ هواپیما بوده و در حال حاضر پروازهای خود را به بیش از ۱۱۰ مقصد مختلف در سراسر جهان انجام می‌دهد.

سنگاپور ایرلاینز

Singapore Airlines، یکی از اسامی آشنا و معتبرترین شرکت‌های هواپیمایی جهان است که توانسته رتبه سوم بهترین ایرلاین‌های دنیا را به خود اختصاص دهد. این ایرلاین به مسافران خدمات پروازی لوکس و درجه یکی را ارائه می‌دهد.

سنگاپور ایرلاینز با سوئیت‌های درجه یک، برنامه‌های پذیرایی دقیق و کنسلی‌های کم شناخته شده، در سال ۲۰۱۸ به‌عنوان بهترین ایرلاین جهان توسط SKYTRAX انتخاب شد. این شرکت هواپیمایی نزدیک به ۱۴۷ هواپیمای بوئینگ و ایرباس برای مسافران و حمل بار داشته و در رده سوم بهترین ایرلاین‌های دنیا قرار گرفته است.

ترکیش ایرلاینز

ترکیش ایرلاینز، اولین شرکت هواپیمایی ترکیه است که در سال ۱۹۳۳ تاسیس و علاوه بر پروازهای خارجی، در سفرهای داخلی نیز فعالیت می‌کند. در حال حاضر، ترکیش ایر به بیش از ۲۰۰ فرودگاه جهان پرواز مستقیم دارد و در زمینه مسیر پروازی، چهارمین شرکت هواپیمایی برتر جهان است. پروازهای ترکیش ایر در سه کلاس اکونومی، بیزنس و فرست کلاس ارائه می‌شود و قیمت بلیط تهران استانبول با ایرلاین نسبت به شرکت‌های هواپیمایی ایرانی کمی‌بالاتر است.

لوفت هانزا ایرلاینز

لوفت ‌هانزا، یک شرکت هواپیمایی آلمانی است که به عنوان دومین شرکت هواپیمایی بزرگ جهان از نظر تعداد مقصدهای پروازی شناخته می‌شود. این شرکت، رده چهارمین ایرلاین برتر جهان از نظر درآمد، هفتمین شرکت بزرگ حمل‌ونقل بار و دهمین شرکت بزرگ حمل‌ونقل مسافر را به خود اختصاص داده است. فعالیت‌های لوفت‌هانزا از سال ۱۹۵۳ در شهر کلن آلمان آغاز شد و اکنون به صورت روزانه از طریق شهرهای مختلف اروپا به ۲۲۰ مقصد در ۷۸ کشور جهان پروازهای مستقیم را انجام می‌دهد. این شرکت هواپیمایی به‌عنوان یکی از بهترین ایرلاین‌های جهان شناخته می‌شود.

ایر نیوزلند ایرلاینز

Air New Zealand، که به‌عنوان یکی دیگر از بهترین ایرلاین‌های جهان شناخته می‌شود، در سال ۱۹۴۷ با یک پرواز هفتگی از اوکلند نیوزیلند به سیدنی استرالیا شروع به کار کرد. این شرکت هم ‌اکنون ۱۱۴ هواپیمای فعال و ۱۱ هواپیمای سفارشی در اختیار دارد. در سال ۲۰۲۰، Air New Zealand در رتبه برترین ایرلاین‌های جهان قرار گرفت و در سال ۲۰۱۹ جایزه بهترین خدمات در کلاس اقتصادی (Economy Skycouch) را از سوی APEX دریافت کرد. این شرکت هم اکنون دارای ۴ کلاس مسافربری است که شامل Business Premier، Economy Skycouch، Premium Economy و Economy Class می‌شود.

امارات ایرلاینز

امارات (Emirates)، به‌عنوان بزرگ‌ترین شرکت هواپیمایی جهان، با ۲۶۲ هواپیمای دستی و ۱۵۲ مقصد بین‌المللی، به‌عنوان یکی از بهترین شرکت‌های هواپیمایی داخلی و خارجی شناخته می‌شود. هواپیماهای Emirates با طراحی مدرن، کارآمد و راحت بهره‌برداری می‌شوند و از نیروهای متخصص و متنوعی در سراسر جهان برای پرورش خدمات خود استفاده می‌کنند. Emirates با ارائه سرویس‌های فرست کلاس، بیزینس کلاس، اکونومی و پرمیوم، نوع متمایزی از کیفیت و خدمات را در اختیار مسافران قرار داده است.

خرید آنلاین بلیط هواپیما خارجی

خرید بلیط هواپیما خارجی مهم‌ترین بخش سفر شما خواهد بود. در حال حاضر، روش‌های مختلفی برای خرید بلیط هواپیما وجود دارد که از جمله آن‌ها می‌توانیم مراجعه به آژانس‌های مسافرتی و استفاده از پلتفرم‌های آنلاین را نام ببریم. برای پیدا کردن بلیط‌های مورد نظر خود در تاریخ‌های مشخص در طول سال نیز می‌توانید به اسنپ تریپ به عنوان یک پلتفرم معتبر، مراجعه کرده و بلیط سفرتان را خریداری کنید

این مطلب تبلیغاتی است و محتوای آن توسط سفارش دهنده تهیه شده است.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها