رفتن به محتوا
سام سرویس
کد خبر 623595

بررسی نکات مهم قبل و بعد از خرید دیزل ژنراتور دائم به کار

پیش از بررسی بهتر است مختصر توضیحی در مورد دیزل ژنراتور ها، انواع آن‌ها، ویژگی‌ها و برندهای مطرح این حوزه داده شود تا دوستانی که اطلاعات کافی در این حوزه ندارند از این محتوا استفاده مناسب را ببرند.

در این محتوا به بررسی نکات مهم و ویژگی‌هایی که قبل و بعد از خرید دیزل ژنراتور دائم کار باید دانست می پردازیم.

بررسی مختصر دیزل ژنراتور ها :

اما دیزل ژنراتور چیست؟ دیزل ژنراتور دستگاهی که انرژی مکانیکی تولید شده به وسیله موتور دیزلی را به ژنراتور تولید برق تحویل داده و طی فرآیند الکتریکی منجر به تولید برق می‌شود. سوخت این دستگاه با توجه به نامش دیزلی بوده و معمولا به عنوان سیستم برق رسانی اضطراری و در مواردی دائم به کار (موضوع اصلی این محتوا) مورد استفاده قرار می گیرد.

برندهای متعددی در این حوزه مشغول به فعالیت هستند که از جمله معروف ترین برندهای اروپایی می توان به دیزل ژنراتورهای ولوو ، کامینز و پرکینز اشاره کرد. همچنین محبوبیت برندهای چینی باکیفیتی همچون بادوین و تلک هم در بازار جهانی روز به روز در حال افزایش بوده و دلیل این امر قیمت مناسب تر این محصولات نسبت به سایر رقباست. البته در نظر داشته باشید که برای توان‌ها بسیار بالا پیشنهاد می‌شود از دیزل ژنراتور های اروپایی استفاده کنید.

E:\Work\bineshebtekar\reportaj\8\pic1.jpg

دیزل ژنراتور دائم به کار چیست ؟

به بیان ساده دیزل ژنراتوری که توانایی تولید انرژی به طور مداوم و پشت سرهم را داشته باشد، دیزل ژنراتور دائم کار گویند. این دستگاه‌ها بیشتر مناسب مکان‌هایی است که نیاز به برق مداوم داشته و قطع برق صدمات جبران ناپذیری را به بار می آورد.

دیزل ژنراتور ها از لحاظ کاربری به سه دسته اصلی دائم به کار ، پرایم و آماده به کار تقسیم بندی شده که در ادامه به بررسی مختصر هریک می پردازیم.

دیزل ژنراتور های آماده به کار:

این نوع ژنراتور ها معمولا به عنوان منبع برق اضطراری استفاده شده و قابلیت استفاده به صورت مداوم را ندارند. از ویژگی‌های مهم این دسته می توان به کم هزینه تر بودن این دستگاه اشاره کرد.

دیزل ژنراتور های پرایم :

این نوع دیزل ژنراتور نسبت به دیزل ژنراتور های آماده به کار قابلیت استفاده طولانی مدت تا 8 ساعت را داشته و پس از این مدت باید دستگاه مدتی استراحت کند. معمولا از این نوع در مکان‌هایی که نیاز به استفاده طولانی در یک بازه زمانی خاص وجود داشته باشد استفاده می‌شود.

دیزل ژنراتور دائم به کار:

همانطور که از نام این دسته پیداست، تقریبا از این دسته به صورت مداوم و دائم به کار استفاده می‌شود. پیشنهاد می‌شود اگر نیاز به استفاده مداوم از دستگاه دارید برای افزایش طول عمر دستگاه ، دستگاه دائم به کار دیگری را به صورت سری استفاده کنید.

پس از کسب اطلاعات مختصر و مفید در مورد دیزل ژنراتور های دائم کار، وارد بحث اصلی مقاله یعنی بررسی نکات مهم پیش از خرید و استفاده از دیزل ژنراتور دائم به کار می‌شویم.

E:\Work\bineshebtekar\reportaj\8\pic2.jpg

بررسی نکات مهم پیش از خرید و هنگام استفاده از دیزل ژنراتور های دائم کار :

  • پیش از خرید دیزل ژنراتور دائم به کار خود، از میزان ساعت استفاده و توان خروجی مد نظر خود اطمینان حاصل کنید. در صورت نیاز می توانید از کارشناسان فنی شرکت بینش ابتکار خاورمیانه استفاده نمایید.
  • همانطور که در بخش بالا گفته شد پیشنهاد می‌شود با توجه به توان خروجی مد نظر چند دستگاه دائم به کار را به صورت سری استفاده نمایید تا فشاری به دستگاه نیاید.
  • بهترین بازه برای دریافت توان خروجی در دیزل ژنراتور ، 70 الی 80 درصد توان دائم / اضطراری آن پیشنهاد میگردد. سعی کنید از این بازه بالاتر یا پایین تر نروید.
  • از سرویس منظم دستگاه‌ها غافل نشوید.

معرفی شرکت بینش ابتکار خاورمیانه

شرکت بینش ابتکار خاورمیانه با بیش از یک دهه حضور در صنعت ژنراتور های دیزلی در ایران و با بهره مندی از متخصصان مجرب به عنوان یکی از شرکت های معتبر در حوزه تولید و واردات انواع دیزل ژنراتورهای خارجی و ایرانی شناخته می‌شود.

همچنین این شرکت برای اطمینان خاطر مشتریان خود از اصل بودن محصول خریداری شده برچسب اصالت کالا را به همراه ضمانت نامه یک ساله یا 1000 ساعت کار تقدیم مشتریان عزیز خود می‌کند.

پیشنهاد می‌شود پیش از خرید دیزل ژنراتور مد نظر از طریق لینک خرید دیزل ژنراتور وارد وب سایت بینش ابتکار خاورمیانه شده و با کارشناسان فروش و یا فنی ما ارتباط برقرار کنید. شما می توانید تمامی استعلامات روز و مشخصات فنی را دریافت کرده و اگر سوال یا ابهامی وجود داشت می توانید با کارشناسان فنی مجموعه بینش ابتکار مطرح نمایید

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها