رفتن به محتوا
سام سرویس
کد خبر 623627

باید معیشت و رفاه ورزشکاران را تامین کنیم

ساعت 24- مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان با تاکید بر اینکه باید معیشت و رفاه ورزشکاران را تامین کنیم، گفت: ورزش عرصه‌ای است که قدرت و عظمت کشور را نشان می‌دهد و باید حمایت‌های لازم از این عرصه صورت گیرد.

جواد بازرگان امروز (چهارشنبه، هشتم آذر ماه) در مجمع انتخاباتی هیات آمادگی جسمانی استان زنجان، اظهار کرد: درپی دستورالعملی‌های وزارتخانه، اگر قرار باشد فردی از بین همکاران اداری در ریاست هیات قرار گیرد، حتما باید مجوزی از وزارتخانه گرفته شود. هیات آمادگی جسمانی اولین هیاتی است که از سوی وزارتخانه برای آن مجوز گرفته شده و این، نشان‌دهنده اهمیت و جایگاه آن برای اداره‌ کل است.

وی گفت: چند هیات هستند که با تعداد زیادی از مردم جامعه در ارتباط هستند. اعضای هیات آمادگی جسمانی باید در راستای اجرای مواردی که هدف‌گذاری شده است، قدم بردارند، علاوه بر افزایش تعداد باشگاه‌ها در این حوزه باید نظارت قابل قبولی بر باشگاه‌ها صورت گیرد.

او بیان کرد: دانش‌افزایی مربیان این رشته باید مورد توجه قرار گیرد. در این بخش، جای کار بسیاری داریم و باید برنامه مدونی برای دانش‌افزایی مربیان وجود داشته باشد. همچنین با ایجاد فضای مناسب، مردم را به حضور در فعالیت‌های ورزشی ترغیب و کم‌تحرکی را کمتر کنیم.

بازرگان ادامه داد: یکی از ملزومات برای داشتن ورزش قوی، حمایت‌های مادی و معنوی است که باید در کشور و استان انجام شود. تلاش و زحمت ورزشکاران در حوزه قهرمانی در رویدادها خود را نشان می‌دهد، برای اینکه یک ورزشکار موجب برافراشته شدن پرچم کشور شود، نیاز به حمایت وجود دارد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان اضافه کرد: یک قهرمان که در سطح بالا فعالیت می‌کند، باید تجهیزات لازم را داشته باشد تا در عرصه رقابت وارد شود، باید معیشت و رفاه ورزشکار را تامین کنیم.

همزمان با برگزاری انتخابات، هادی شهبازی به‌عنوان تنها کاندیدا با کسب ۲۱ رای از ۲۱ رای ماخوذ، چهار سال هدایت این هیات را برعهده خواهد داشت.

ایسنا 

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها