رفتن به محتوا
سام سرویس
کد خبر 624002

مزایای خرید تیلر کشاورزی از بازرگانی تاج

تیلر کولتیواتور یکی از مهم ترین ابزارآلات کشاورزی بوده که برای شخم زنی، خاک ورزی، سمپاشی و غیره در زمین‌های کشاورزی و باغ ها مورد استفاده قرار می گیرد.

تیلر ها در واقع همان تراکتور در ابعاد کوچک بوده که به دلیل کارآیی بسیار زیادی که داشته و همچنین قیمت مناسبی که نسبت به تراکتور دارد، بسیاری از افراد علاقه مند به خرید تیلر کولتیواتور هستند.

شرکت بازرگانی تاج نمایندگی فروش انواع تیلر کولتیواتور کشاورزی در ایران را بر عهده دارد. این شرکت در جهت تامین رضایت مشتریان خود، مزایای بسیار زیادی در امر فروش محصولات خود به کار گرفته است. در ادامه به بررسی مزایای خرید تیلر کولتیواتور کشاورزی و باغی از این شرکت بزرگ خواهیم پرداخت.

مزایای خرید تیلر کولتیواتور از بازرگانی تاج

خدمات پس از فروش : پیش از خرید یک تیلر کولتیواتور کشاورزی به دقت خدمات پس از فروش محصول مد نظر خود را بررسی کنید. شرکت بازرگانی تاج برای تمام محصولات خود، خدمات پس از فروش حرفه‌ای ارائه می‌دهد تا مشتریان با اطمینان بیشتری محصول مورد نیاز خود را خریداری کنند.

مشاوره حرفه‌ای : برای خریداری تیلر کولتیواتور پیش از هر چیزی، نیازمند یک مشاوره حرفه‌ای خواهید بود. مشاوران بازرگانی تاج به مشتریان خود این امکان را می‌دهند تا بهترین مدل، بهترین برند و بهترین گزینه برای نیاز های خود را انتخاب کنند. با انتخاب یک گزینه مناسب علاوه بر تامین نیاز مصرفی خود، از هزینه‌های اضافی نیز جلوگیری خواهد شد.

قطعات یدکی : بازرگانی تاج علاوه بر فروش محصولات با کیفیت، تمام قطعات یدکی محصولات خود را نیز عرضه می‌کند. در صورت به مشکل خوردن هر قطعه از قطعات داخلی یا بیرونی دستگاه، می توانید در جهت تهیه قطعه مورد نظر به نمایندگی تاج مراجعه نمایید. تمام محصولات موجود در این شرکت به قطعات یدکی دسترسی دارند و در صورت به مشکل خوردن دستگاه جایی برای نگرانی وجود نخواهد داشت.

گارانتی طولانی مدت : این شرکت برای تمام محصولات خود گارانتی به نسبت طولانی مدت لحاظ می‌کند. با این حال برخی از محصولات از مدت گارانتی کمتر یا بیشتری برخوردار هستند. در هنگام خرید تیلر کشاورزی کارت گارانتی برای شما صادر شده و باید به موارد ذکر شده که موجب باطل شدن کارت گارانتی می‌شود توجه ویژه داشته باشید.

طول عمر بالای محصولات : محصولات تحت نمایندگی این شرکت، از کیفیت بالای قطعات داخلی و خارجی برخوردار هستند. برای مثال تیلر کولتیواتورهای کشاورزی تحت نمایندگی این مجموعه از موتور های با قدرت بالا، تیغه‌های با کیفیت و قاب با استحکام بالا طراحی و ساخته شده‌اند. با توجه به این خصوصیات تیلر های کشاورزی از طول عمر بالایی برخوردار هستند.

تنوع برند و مدل‌ها : تیلر کولتیواتورهای موجود در این شرکت از تنوع بالایی برخوردار هستند و بهترین برند های حال حاضر دنیا را تحت پوشش قرار می‌دهند. همچنین تنوع مدل در هر کدام از این برند ها بسیار زیاد بوده و موجب شده است تا گزینه‌های با کیفیت زیادی در مقابل مشتریان قرار گیرد.

تیلر کاما ، یکی از برند های خوب بوده که می توانید به راحتی انواع مدل این برند را از سایت بازرگانی تاج ( موتور برق شاپ ) تهیه کنید.

استفاده در شرایط آب و هوایی دشوار : تیلر های کشاورزی موجود در این مجموعه توانایی استفاده در شرایط آب و هوایی دشوار را دارا هستند. این محصولات همان طور که قبلا اشاره شد از کیفیت بالای قطعات برخوردار هستند و همین مورد به آن‌ها این اجازه را می‌دهد تا در شرایط آب و هوایی دشوار عملکرد بالای خود را حفظ کنند.

تامین مصارف کشاوزی و باغبانی : همانطور که مطمئنا می‌دانید تیلر ها برای انجام مصارف کشاورزی و باغبانی خریداری می‌شوند. کولتیواتور های موجود در این نمایندگی فروش، به بهترین شکل و با بالاترین کیفیت تمام مصارف کشاورزی و باغبانی پیش روی خود را انجام می‌دهند. این مصارف شامل تسطیح خاک، تهویه هوا در خاک و از بین بردن علف های هرز می‌باشد.

جمع بندی

این موارد نشان گر آن است که خرید تیلر کولتیواتور کشاورزی از بازرگانی تاج که سایت خود را با نام موتور برق شاپ در اختیار دارد، در مقایسه با رقبا مزایای بیشتری دارد. چرا که همانطور که اشاره شد این شرکت برای تمام محصولات خود خدمات پس از فروش، گارانتی طولانی مدت، مشاوره حرفه‌ای و دسترسی آسان به قطعات یدکی را برای مشتریان خود فراهم می‌کند. همچنین در رابطه با تیلر کولتیواتور های کشاورزی اشاره شد که تنوع برند و مدل، استفاده از تیلر در شرایط اب و هوایی دشوار، تامین کامل مصارف کشاورزی و باغبانی و همچنین طول عمر بالای تیلر های باغی و کشاورزی از دیگر مزایای خرید تیلر کولتیواتور باغی و کشاورزی از این مجموعه به شمار می‌رود. برای دریافت اطلاعات بیشتر در رابطه با شرایط خریداری تیلر کولتیواتور کشاورزی با کارشناسان ما در ارتباط باشید : 02133982188 و 02133970122

این مطلب تبلیغاتی است و محتوای آن توسط سفارش دهنده تهیه شده است.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها