رفتن به محتوا
سام سرویس
کد خبر 624166

تحقیر کارخانه داران و بانکداران

ساعت 24 - آیا اگر فردی به هردلیل معاون رییس جمهور شد می تواند برای خود حق و حقوقی فراتر از عرف و قانون برای تعریف کند و در یک فضای هیجانی مثل فضایی که با دانشجویان انقلاب روبه روشده است هرچه می‌خواهد بگوید بدون اینکه توجه کند حرفهایش پیامد دارند؟

این کاری است که منصوری معاون اجرایی رییس جمهور در یک جمع دانشجویی انجام داد و خود را محق دانست بگوید: "نباید نسبت به مبانی کشور تساهل داشته باشیم، حال چهار بانک‌دار و چهارکارخانه دار می‌خواهند ناراحت بشوند، خب بشوند. " این داوری عجیب وتحقیر سرمایه داران از سوی معاون اجرایی رییس جمهور درحالی است که مدیران دولت نیز در عمل چنین می‌کنند و در حرف از همکاری با بخش خصوصی سخن کی گویند. معاون اجرایی در حالی به کارخانه‌داران بی‌احترامی می‌کند وآن‌ها را متهم می‌کند به اینکه به مبانی کشور بی‌اعتنا هستند. که معلوم نیست از نظر قانونی وعرفی وشرعی «مبانی کشور" یعنی چه؟ و این را باز می گذارد تا هرچه خواست بگوید.  در کشورهایی که اقتصادشان رشدهای بالا را تجربه کرده‌‌، مناسبت دولت با کارخانه‌داران چگونه است؟ تجربه نشان می‌دهد در این کشورها و اصولا در هر جامعه‌ای کارخانه‌داران با تولید کالا و عرضه آن به شهروندان خدمت می‌رسانند و به دولت نیز مالیات می‌دهند و به این ترتیب مورد احترام دولت قرار دارند.

آیا دولت سیزدهم با کارخانه‌داران رفتار مناسبی دارد و با احترام با آن‌ها برخورد می‌کند‌؟ واقعیت این است که در درون دولت چنددستگی وجود دارد و برخی از دولتیان اصولا احترامی به کارخانه‌داران نمی‌گذارند.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها