رفتن به محتوا
سام سرویس
کد خبر 624605

افشاگری مدیر پرسپولیس در مورد بازیکن غیرمجاز استقلال

ساعت 24 - حسین بادامکی می‌گوید این باشگاه از رقم پیشنهادی بازیکن خارجی استقلال باخبر است.

 

باشگاه پرسپولیس یک روز پس از دربی چند شکایت را تسلیم کمیته انضباطی کرد که مهمترین آن شکایت بابت سقف قرارداد و همچنین استفاده از بازیکن غیر مجاز است.

به گزارش ورزش سه، حسین بادامکی در گفت‌وگوی تلفنی با برنامه شب‌های فوتبالی در این خصوص صحبت کرد و اگرچه نامی از گوستاوو بلانکو نیاورد اما کاملا مشخص است که منظور او از بازیکن غیر مجاز چه کسی است.

معاون پرسپولیس گفت: ما سه شکایت کردیم که مهمترین آن برای دور زدن قانون سقف قرارداد بوده. متاسفانه تعداد روزهای شکایت به ۶۰، ۷۰ روز رسیده ولی هنوز پاسخی دریافت نکرده‌ایم و هنوز هیچ اتفاقی نیفتاده است.

او ادامه داد: بابت مصاحبه‌هایی که مدیریت کادر فنی و بازیکنانشان هم انجام دادند شکایت کردیم و همچنین بابت اینکه آن‌ها از بازیکنان غیرمجاز استفاده کردند نیز شکایت کردیم.

او در مورد قرارداد بلانکو گفت: قرارداد بازیکن خارجی‌شان که تازه ثبت شده ایراد دارد. قبلاً شائبه‌ای بود که او می‌خواهد به پرسپولیس بپیوندد و ما مبلغ پیشنهادی ایشان را می‌دانیم ولی ایشان به استقلال آمد و من فکر می‌کنم این اتفاق افتاده است. اینکه قرارداد او چه جوری ثبت شده را باید کمیته انضباطی مشخص کند.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها