رفتن به محتوا
سام سرویس
کد خبر 624651

شکایت استقلال از ۷ پرسپولیسی

ساعت 24 - باشگاه استقلال از هفت نفر از اعضای تیم فوتبال پرسپولیس شکایت کرده و یا خواهد کرد.

 

بازار شکایت و شکایت کشی دو تیم بزرگ پایتخت از یکدیگر ادامه دارد. این موضوع از همان دقایق ابتدایی پس از سوت پایان بازی آغاز شد و همچنان ادامه دارد و پس از آنکه پرسپولیسی‌ها از نصف اعضای تیم رقیب شکایت کردند، حالا نوبت به آبی‌ها رسیده تا جبران کنند.

از باشگاه استقلال خبر می‌رسد که آبی‌ها قصد دارند به صورت دسته‌جمعی از سرمربی، مدیر و برخی از بازیکنان پرسپولیس بابت رفتار تحریک آمیز و غیر ورزشی به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال شکایت کنند.

پس از پایان دربی پایتخت و در پی تهمت‌های سرمربی تیم پرسپولیس به رئیس فدراسیون فوتبال و مدیر عامل باشگاه استقلال و ادعای کذب درباره رابطه مهدی تاج و دکتر علی خطیر، باشگاه استقلال از یحیی گل محمدی به کمیته‌های اخلاق و انضباطی فدراسیون فوتبال شکایت کرد.

آبی‌پوشان شکایت بعدی خود را از باشگاه پرسپولیس انجام دادند، آن‌ها به دلیل عبور از سقف قراردادها و استفاده از بازیکن غیر مجاز از باشگاه پرسپولیس شکایت کردند.

حالا از اردوگاه آبی‌پوشان خبر می‌رسد باشگاه استقلال قصد دارد روز دوشنبه از یحیی‌ گل‌محمدی، افشین پیروانی، شهاب زاهدی، سعید صادقی، محمد حسین کنعانی‌زادگان، امید عالیشاه، گئورگی گولسیانی بابت رفتار تحریک آمیز و غیر ورزشی به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال شکایت کند.

ورزش سه

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها