رفتن به محتوا
سام سرویس
کد خبر 624756

تفریحات دبی در زمستان؛ تجربه‌ای فراموش‌نشدنی از تفریح و ماجراجویی

دبی، از بی‌نظیرترین شهرهای امارات متحده عربی است که می‌توانید برای گذران تعطیلاتی مهیج و خاطره‌انگیز، آن را در نظر داشته باشید.

از آنجایی که این شهر توریستی و زیبا، در دل کویر قرار دارد، از آب‌وهوایی گرم و مرطوب برخوردار است؛ به همین دلیل، بهتر است زمان سفر خود را به زمستان موکول کنید تا از گشت‌وگذار در این شهر لوکس، در آب‌وهوایی ملایم و دلچسب لذت ببرید. در این میان، باید با تفریحات دبی در زمستان نیز آشنا باشید تا بتوانید بهترین و مفرح‌ترین لحظات را در طول سفر خود، سپری کنید. اگر قصد سفری اقتصادی و ارزان به دبی را دارید، خبر خوب این است که تفریحات رایگان دبی در زمستان، تنوع بسیار زیادی دارد و هر نوع روحیه و سلیقه‌ای را دربرمی‌گیرد. در صورتی که برای سفر به دبی در فصل زمستان برنامه‌ریزی می‌کنید، این مطلب به شما در تهیه جذاب‌ترین لیست گردشگری کمک خواهد کرد.

آشنایی با بهترین تفریحات دبی در زمستان

همان‌طور که اشاره شد، آب‌وهوای دبی در فصل سرد سال، بسیار مطلوب و دلچسب است و بهترین شرایط را برای گذران تعطیلاتی شاد و هیجان‌انگیز فراهم می‌کند. مکان‌های تفریحی دبی در زمستان، به‌قدری زیاد هستند که می‌توانید با توجه به بودجه، سلیقه و علاقه خود، مناسب‌ترین گزینه‌ها را انتخاب کنید. پیشنهاد ما این است که در سفر زمستانه خود به شهر رویایی و شگفت‌انگیز دبی، جاهای دیدنی که در ادامه ذکر می‌کنیم را به خاطر بسپارید.

بازدید از برج خلیفه

برج خلیفه با ۸۲۹/۸ متر ارتفاع، به‌عنوان بلندترین برج در جهان شناخته می‌شود و به همین خاطر آن را نماد اصلی شهر زیبای دبی می‌دانند. جذابیت‌های برج خلیفه به ارتفاع و جلوه شگفت‌انگیزی که به شهر بخشیده است، ختم نمی‌شود؛ زیرا در داخل این برج، بخش‌های تفریحی جذاب و منحصربه‌فردی وجود دارد که بازدید از همه آن‌ها به ساعت‌ها زمان نیاز دارد. در سفر به شهر توریستی دبی، حتما از برج خلیفه دیدن کنید و در رستوران این برج، در کنار صرف لذیذترین غذاها، از تماشای شهر دبی از بلندترین ارتفاع لذت ببرید. بازدید از این برج، ربطی به دمای هوا ندارد و شما چه در زمستان و چه در تابستان، به راحتی می‌توانید آن را در لیست گردشگری خود بگنجانید.

سافاری دبی

اگر هیجان را دوست دارید و در عین حال نگران قیمت تفریحات دبی در زمستان نیستید، پیشنهاد ما این است که به دل کویرهای بکر دبی بروید تا با انجام تفریحات مهیج و مفرح به وجد بیایید. با وجود استقبال کمتر از پارک آبی در دبی در زمستان، سافاری محبوب‌ترین تفریح این فصل است. جالب است بدانید که در کویر دبی هم می‌توانید هیجان و هم آرامش را به‌صورت توامان تجربه کنید؛ به این صورت که از طرفی تفریحاتی مانند سافاری وجود دارد و از طرف دیگر می‌توانید روی شن‌های گرم صحرا بنشینید و از تماشای مناظر باشکوه غروب آفتاب لذت ببرید. صرف شام باربیکیو در کنار رقص و موسیقی، از دیگر تفریحاتی است که می‌توانید در سافاری دبی انجام دهید.

تماشای آتش بازی شب سال نو؛ یکی از بهترین تفریحات دبی در زمستان

اگر به‌دنبال تفریحات رایگان دبی در زمستان هستید، تماشای آتش‌بازی سال نو که در برج خلیفه انجام می‌شود، بسیار هیجان‌انگیز و به‌یادماندنی است. این آتش‌بازی که با همراهی و هماهنگی موسیقی اجرا می‌شود و آسمان تاریک شب سال نو را با رنگ‌ها و نورهای خیره‌کننده و حیرت‌انگیز روشن می‌کند. اگر عاشق تماشای این مناظر هستید، بهتر است تماشای آتش‌بازی هتل آتلانتیس و برج العرب را از نیز دست ندهید.

کشتی کروز

مگر می‌شود به دبی سفر کنید و از گشت‌وگذار در کشتی‌های تفریحی کروز غافل شوید. تماشای رقص و شادی، شنیدن موسیقی زنده و صرف یک شام لذیذ با چشم‌اندازهای بی‌نظیر، همه آن چیزی است که با سوار شدن در کشتی کروز، به‌عنوان بهترین تفریحات دبی در زمستان، نصیب شما می‌شود.

ساحل جی بی آر دبی

اگر قصد سفری اقتصادی و ارزان به دبی را دارید و قیمت تفریحات دبی در زمستان برای شما مهم است، توصیه می‌شود سری به ساحل جی بی آر دبی (JBR) بزنید و از شرکت در جشن‌های ساحلی و تماشای تزئینات کریسمس لذت ببرید. ساحل جی بی آر، با کافه‌ها و رستوران‌های فراوان و تزئینات خیره‌کننده کریسمس، بهترین مکان برای تفریح در شب‎های زمستانی دبی محسوب می‌شود.

اسکی دبی

پیست اسکی دبی، اولین مجموعه تفریحی سرپوشیده زمستانی در سراسر خاورمیانه است که امکان انجام تفریحات زمستانی مانند اسنوبرد و اسکی را در تمام طول سال، فراهم کرده است. این مجموعه تفریحی مهیج، در مرکز خرید امارات واقع شده و یکی از بهترین گزینه‌ها برای تکمیل لیست گردشگری شما در سفر به دبی محسوب می‌شود. برای بسیاری از افراد بارورنکردنی است که در دل یک شهر کویری و گرم، یک پارک برفی سرپوشیده باشد که در تمام طول سال در حال فعالیت است؛ همچنین ظرفیت بالا، تنوع بازی‌ها و بخش‌های تفریحی پیست اسکی دبی در تمام دنیا زبانزد است. اگر در سفر زمستانه خود به دبی، به پیست اسکی رفتید، حتما این تفریحات را انجام دهید:

  • وقت گذرانی با پنگوئن‌های بازیگوش و دادن غذا به آن‌ها
  • زیپ لاین سواری بر روی انبوهی از برف‌های زیبا
  • تماشای یک فیلم مهیج و سرگرم کننده در سینمایی خاص و پوشیده از برف و یخ

از مزیت‌های مهم اسکی دبی این است که امکانات تفریحی و بازی‌های آن، برای همه سنین مناسب است و به همین خاطر بهترین مکان برای تجربه لحظاتی شاد در کنار اعضای خانواده محسوب می‌شود.

آکواریوم دبی و باغ وحش زیر آب

در سفر زمستانه خود به شهر زیبا و رویایی دبی، حتما به آکواریوم و باغ وحش زیر آب آن بروید و از بی‌نظیرترین آکواریوم موجود در جهان، بازدید کنید. از آنجایی که هزینه بلیط آکواریوم دبی نسبتا زیاد است، این جاذبه بی‌همتا به کسانی پیشنهاد می‌شود که برای قیمت تفریحات دبی در زمستان، نگرانی و دغدغه‌ای ندارند. در این مجموعه تفریحی، بیش از ۳۳۰۰۰ گونه از ماهی‌ها و آبزیان زندگی می‌کنند که در تعامل با یکدیگر بی‌نظیرترین مناظر طبیعی را خلق کرده‌اند؛ همچنین بزرگ‌ترین کوسه‌های جهان، در این آکواریوم نگهداری می‌شودن که دیدن آن‌ها بسیار هیجان‌انگیز است.

باغ وحش زیر آب دبی، محل زندگی خاص‌ترین و زیباترین حیوانات دریایی مانند دلقک، اسب دریایی، ستاره دریایی و... است. خوشبختانه بازدید از این جاذبه دیدنی دبی، برای همه سنین مناسب است و می‌توانید با خیال آسوده و در کنار خانواده، لحظات به‌یادماندنی و شادی را سپری کنید.

اسکای ویو دبی

یکی دیگر از محبوب‌ترین و پرطرفدارترین تفریحات دبی در زمستان که چشم‌اندازهای حیرت‌انگیزی را مقابل چشمان شما ترسیم می‌کند، اسکای ویو نام دارد. همان‌طور که از نام این جاذبه دیدنی مشخص است، شما قرار است به تماشای آسمان به شکلی جذاب و متفاوت بپردازید. برای این کار باید به اسکای ویو که درست روبه‌روی برج خلیفه است بروید و در ارتفاع ۲۲۰ متری، چشم‌انداز شهر و آسمان زیبا را تماشا کنید؛ اما جذابیت‌های این مکان تفریحی، به همین جا ختم نمی‌شود؛ زیرا بالا رفتن از آسانسور شیشه‌ای، غذاخوردن در رستوران پانوراما، سوار شدن در سرسره شیشه‌ای و سر خوردن از طبقه ۵۳ به طبقه ۵۲، از دیگر بخش‌های مفرح و مهیج اسکای ویو محسوب می‌شود.

موشن گیت دبی

بزرگ‌ترین و کامل‌ترین پارک موضوعی خاورمیانه با تم هالیوود در دبی قرار دارد که توصیه می‌شود گشت‌وگذار در آن را فراموش نکنید. موشن گیت دبی، دارای ۲۷ تفریح و بازی سرگرم کننده است که در طراحی هر کدام از آن‌ها، از فیلم‌های مشهور و محبوب هالیوود الهام گرفته شده است. این پارک به‌ویژه برای کودکان و نوجوانان، بسیار دوست‌داشتنی و جذاب است؛ بنابراین در لیست جاهای دیدنی دبی در زمستان، حتما به فکر کودکان خود نیز باشید. تماشای نمایش‌های تعاملی، اجرای تئاتر، ترن هوایی و دیگر بازی‌های هیجان‌انگیز در پارک موشن گیت دبی، امکان‌پذیر است.

جشنواره‌های زمستانه دبی

در فصل زمستان و به‌ویژه در روزهای نزدیک به سال نو، شاهد برگزاری جشنواره‌ها و فستیوال‌های جذاب در دبی هستیم که برای اکثر گردشگران جذاب است. این رویدادها، به‌ویژه برای آن دسته از افرادی که به‌دنبال تفریحات رایگان دبی در زمستان هستند، بسیار مناسب‌اند. اگر برای سفر به دبی در فصل سرد سال برنامه‌ریزی می‌کنید، شرکت در این جشنواره‌ها را به‌عنوان مفرح‌ترین و خاص‌ترین بخش سفر خود در نظر داشته باشید:

جشنواره فیلم دبی

هر ساله در ماه‌های دسامبر و ژانویه، شاهد برگزاری جشنواره بین‌المللی فیلم در دبی هستیم. در این رویداد، فیلم‌های سراسر جهان اکران می‌شوند و بهترین فرصت برای کسانی است که عاشق فیلم و تماشای جدیدترین تولیدات سینمایی جهان هستند؛ همچنین اگر نگران قیمت تفریحات دبی در زمستان هستید، این جشنواره از ارزان‌ترین گزینه‌های پیش‌روی شما محسوب می‌شود که نیازی به پرداخت هزینه‌های بالایی ندارد. جالب است بدانید که در حاشیه این جشنواره، پنل‌ها و کارگاه‌هایی وجود دارد که امکان آشنایی و کسب اطلاعات بیشتر درباره صنعت فیلم را در اختیارتان قرار می‌دهند.

جشنواره بین المللی جاز دبی

از دیگر تفریحات دبی در زمستان که برای گردشگران بسیار جذاب است، می‌توان به جشنواره بین‌المللی جاز اشاره کرد. بهترین نوازندگان جاز دنیا، در این جشنواره حضور دارند که می‌توانید آن‌ها را از نزدیک ملاقات کنید و هنر آن‌ها را به‌طور زنده ببینید. اگر به موسیقی علاقه دارید، شرکت در این جشنواره، راهی عالی برای شنیدن موسیقی بهترین هنرمندان جهان است که تجربه بی‌نظیر و خاطره‌انگیزی از سفر زمستانه شما به دبی، به یادگار می‌گذارد.

جشنواره عروس دبی

یکی از پرطرفدارترین و جالب‌ترین رویدادهای زمستانه دبی که به‌ویژه برای علاقه‌مندان به مد روز دنیا مناسب است، جشنواره عروس نام دارد. اصلی‌ترین اتفاق و برنامه‌ای که در این جشنواره شاهد آن خواهید بود، آشنایی کامل با یک عروسی ایده‌آل است و بسیاری از افراد برای جشن عروسی خود و نحوه برگزاری آن، از این جشنواره‌ها الگوبرداری می‌کنند؛ همچنین لوکیشن‌های مناسبی برای گذران ماه عسل، در این جشنواره پیشنهاد می‌شود تا تازه عروس دامادها بتوانند سفری رویایی و رمانتیک را بعد از مراسم ازدواج خود تجربه کنند.

جشنواره خرید زمستانه در دبی

در کنار مکان‌های تفریحی دبی در زمستان، نباید از علاقه کسانی که عاشق خرید هستند، غافل شد. خبر خوب برای دوستداران خرید این است که در فصل زمستان، جشنواره‌های خرید شگفت‌انگیزی در دبی برقرار است که بهترین گزینه برای خریدی مقرون‌به‌صرفه و درعین حال باکیفیت محسوب می‌شود. اگر می‌خواهید از تخفیفات بی‌نظیر این جشنواره‌ها استفاده کنید، بهتر است ماه فوریه را برای سفر خود به دبی، در نظر داشته باشید. خرید از برندهای معروف دنیا با قیمت‌های باورنکردنی، همان چیزی است که عاشقان خرید در انتظار آن هستند و از آن لذت می‌برند.

رزرو هتل‌های دبی برای اقامتی مناسب و خوش قیمت

حالا که با تفریحات زمستانه دبی آشنا شدید، بهتر است پیش از سفر، برای رزرو بهترین هتل‌های این شهر که امکان اقامتی مفرح و مقرون‌به‌صرفه را برای شما فراهم می‌کنند، اقدام کنید. برای رزرو هتل‌های دبی، باید به سایت‌های حرفه‌ای در این زمینه مراجعه کنید تا علاوه بر بررسی قیمت، امکانات و خدمات هر کدام از آن‌ها، بتوانید موقعیت مکانی و نحوه دسترسی به مراکز اصلی شهر را نیز ارزیابی کنید.

رزرو هتل در دبی، یکی از اصلی‌ترین مراحل در برنامه‌ریزی یک سفر به این شهر جذاب است. این اقدام علاوه بر اطمینان از یک اقامت مطمئن و راحت، مزایای فراوانی را نیز در اختیار مسافران قرار می‌دهد. از جمله مزایا مهم رزرو هتل، می‌توان به انتخاب هتل با توجه به نیازها و سلیقه شخصی، آسانی در برنامه‌ریزی سفر، صرفه‌جویی در زمان و انرژی، و اطمینان از قیمت و رزرو هتل اشاره کرد. همچنین، برخی از هتل‌های دبی امکانات ویژه‌ای از جمله استخرهای آب‌گرم، سرویس اتاق و رستوران‌های بین‌المللی را فراهم می‌کنند که تجربه اقامت را به یک سفر لذت‌بخش و به یادماندنی تبدیل می‌کند. بنابراین، رزرو هتل در دبی به عنوان یک انتخاب هوشمندانه در سفر به این شهر بزرگ و متنوع حائز اهمیت است.

رزرو تور دبی برای تجربه سفری مهیج و بدون دغدغه

دبی یکی از لوکس‌ترین شهرهای حاشیه خلیج فارس است که به‌دلیل نزدیکی به ایران همه روزه پذیرای گردشگران ایرانی زیادی است. از طرفی با توجه به قیمت تور دبی که بسیار مقرون‌به‌صرفه می‌باشد، این مقصد انتخاب تعداد زیادی از شهروندانی است که قصد سفر خارجی لوکس و در عین حال قیمت مناسب را دارند. تور لحظه‌آخری دبی نیز به دلیل ارزان بودن تقاضای زیادی دارد و مورد استقبال قرار می‌گیرد.

سفر با تورهای گردشگری دبی، به شما این فرصت را می‌دهد تا بدون هیچ نگرانی و با کمترین زحمت، بهترین و مفرح‌ترین لحظات را سپری کنید؛ زیرا با خرید تور دبی از سایت‌های معتبر، علاوه بر بهره‌مندی از خدمات بی‌نظیر، هزینه کمتری نیز پرداخت خواهید کرد. با رزرو آنلاین تور دبی راحتی و آسایش را به خود هدیه دهید و در عین حال به کاهش هزینه‌های سفرتان بپردازید.

سخن پایانی

سفر به دبی در زمستان، بهترین گزینه‌ای است که می‌توانید به آن فکر کنید؛ زیرا این شهر زیبا و توریستی به‌دلیل آب‌وهوای گرم، تابستان‌های طاقت فرسایی دارد. اگر قصد دارید، در بهترین زمان ممکن و در فصل سرد سال به دبی بروید، باید با تفریحات دبی در زمستان آشنا باشید تا بتوانید در آب‌وهوای ملایم و دلچسب این شهر شگفت‌انگیز، بهترین و خوش‌ترین لحظات را سپری کنید. از آنجایی که برای تفریح و گشت‌وگذار در دبی در فصل زمستان، گزینه‌های مختلف و متعددی پیش‎روی شما وجود دارد، در این مطلب به معرفی محبوب‌ترین و بی‌نظیرترین تفریحات زمستانه دبی پرداختیم، تا به این شکل بتوانید یک لیست گردشگری مفرح، مهیج و خاطره‌انگیز را ایجاد کنید

این مطلب تبلیغاتی است و محتوای آن توسط سفارش دهنده تهیه شده است.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها