رفتن به محتوا
سام سرویس
کد خبر 624992

گولسیانی ناجی پرسپولیس شد

ساعت 24 - دیدار تیم‌های پرسپولیس و شمس آذر به برتری شاگردان گل‌محمدی انجامید.

 تیم پرسپولیس در هفته چهاردهم لیگ برتر از ساعت ۱۷:۳۰ امروز (یکشنبه) در ورزشگاه آزادی میزبان تیم شمس آذر قزوین بود که این مسابقه با برتری دو بر یک سرخپوشان خاتمه یافت. گیورگی گولسیانی در این بازی هر ۲ گل پرسپولیس را به ثمر رساند و حسین گودرزی هم برای شمس آذر گل زد.

ترکیب پرسپولیس: علیرضا بیرانوند، امید عالیشاه، فرشاد فرجی، علی نعمتی، سروش رفیعی، مهدی ترابی، میلاد سرلک، دانیال اسماعیلی‌فر، نبیل باهویی، سعید صادقی و گیورگی گولسیانی.

ترکیب شمس آذر: علیرضا جعفرپور، مهدی محمدی، امیرمحمد نسایی، عیسی مرادی، امیرمسعود سرآبادانی، محمدرضا رضایی، حسین گودرزی، صادق بوصبیح، علی‌اصغر اعرابی، هومن ربیع‌زاده و علی آزادمنش.

داور: کوپال ناظمی

دقیقه ۸: شوت از راه دور میلاد سرلک با اختلاف اندک از بالای دروازه راهی اوت شد.

دقیقه ۱۹: شوت محکم سعید صادقی از پشت محوطه جریمه را علیرضا جعفرپور در دو مرحله در اختیار گرفت.

دقیقه ۳۹: محمدرضا رضایی به دلیل خطا روی نبیل باهویی با کارت زرد جریمه شد.

دقیقه ۲+۴۵: گئورگی گولسیانی روی کرنر ارسالی دانیال اسماعیلی‌فر با یک ضربه سر دروازه شمس آذر را باز کرد تا سرخپوشان نیمه اول را با پیروزی پشت سر بگذارند.

دقیقه ۴۸: بعد از اعلام پنالتی پوریا سرآبادانی پشت ضربه ایستاد که ضربه او را دروازه‌ پرسپولیس با تشخیص مسیر گرفت اما در ادامه حسین گودرزی روی ریباند دروازه را گشود.

دقیقه ۵۱: ضد حمله پرسپولیس با پرتاب دست بیرانوند انجام شد که عالیشاه پاس را به ترابی داد اما ضربه آرام این بازیکن را گلر شمس گرفت.

دقیقه ۷۲: دانیال با توپربایی تیمش را در موقعیت قرار داد و پاس را به نبیل باهویی داد اما ضربه آرام او به مدافع شمس آذر خورد و به کرنر رفت.

دقیقه ۷۲: مهدی ترابی در گوشه محوطه جریمه توپ را گرفت و شوت خود را به سمت دروازه زد که با واکنش جعفرپور و کمک تیر دروازه این تیم هم گل نشد.

دقیقه ۸۱: بعد از اعلام پنالتی روی نبیل باهویی، گئورگی گولسیانی پشت توپ ایستاد و با فریب گلر شمس‌آذر، ضربه خود را به سمت راست دروازه زد و پرسپولیس را پیش انداخت.

دقیقه ۸۳: شوت سرآبادانی از پشت محوطه جریمه با مهار علیرضا بیرانوند همراه شد.

دقیقه ۲+۹۰: ارسال از زاویه بسته توسط امامعلی با ضربه رحمان جعفری همراه شد که بیرانوند در دهانه دروازه توپ را گرفت.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها