رفتن به محتوا
سام سرویس
کد خبر 625017

قطری‌ها به دنبال ستاره جنجالی پرسپولیس

ساعت 24 - به نظر می‌رسد پیشنهاد از یک تیم قطری باعث شده تا مدافع تیم فوتبال پرسپولیس هوایی شود.

 

یکی از مباحث این روزهای تیم پرسپولیس وضعیت محمد حسین کنعانی زادگان است. بازیکنی که در چند بازی اخیر سرخپوشان هم دچار افت شده و روی برخی گل‌های خورده مقصر بوده و از طرفی بحث باطل شدن مجوز وارد کردن خودورهای تیم ملی فوتبال را به صحبت‌های این بازیکن در یک برنامه تلویزیونی ربط داده‌اند و در خبرها آمده بود که برخی از بازیکنان تیم ملی و پرسپولیس به شدت از دست این بازیکن ناراحت شده‌اند.

حتی قبل از بازی با شمس آذر هم عنوان شد بیرانوند با کنعانی زادگان درگیری لفظی داشته و به همین دلیل یحیی گل محمدی هم قصد دارد این مدافع را از فهرست برای این بازی خارج کند اما طبق پیگیری خبرنگار آنا ناراحتی این دو از هم ربطی به این موضوع نداشته و بلکه سر گل‌های خورده سرخپوشان مقابل استقلال خوزستان بوده است.

یحیی گل محمدی به دلیل تمرکز نداشتن کنعانی زادگان تصمیم می‌گیرد برای بازی با شمس آذر از این بازیکن استفاده نکند و حتی روز گذشته در نشست خبری بعد از بازی هم به این موضوع اشاره کرد. با این حال با پیگیری‌ها از باشگاه پرسپولیس مشخص شد که شاید نداشتن تمرکز کنعانی زادگان در بازی‌های گذشته بی ربط به پیشنهاد قطری او نباشد.

ظاهرا یک ماه قبل یک تیم قطری پیشنهادی را به بازیکن پرسپولیس داده و او هم درخواست جدایی در نیم فصل را کرده است البته که باشگاه پرسپولیس این پیشنهاد را جدی نگرفته و تاکید دارد در شرایطی که در این فصل رباط پای مرتضی پورعلی گجی هم پاره شد و مدت درمان او طول می‌کشد و با توجه به اینکه در نیم فصل جذب بازیکن کار راحتی نیست به هیچ وجه به فکر از دست دادن این بازیکن نیست.

ورزش سه

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها