رفتن به محتوا
سام سرویس
کد خبر 625137

اجاره خودرو در دبی؛ تجربه گشت و گذار و سفری راحت

همیشه در بین تجربیات اطرافیان خود که به دبی سفر کرده‌اند شنیده ایم که از گرمای هوا در حالی که به دنبال تاکسی بوده و یا کمبود تاکسی و همچنین محدودیت رفت و آمد با مترو ناراضی بوده‌اند

 

این عدم رضایت وقتی تعداد شما در سفر به دبی بیش از 2 نفر باشد نیز بیشتر خواهد شد زیرا آن زمان است که شما بالا رفتن هزینه رفت و آمد خود و همراهانتان را فقط در یک مسیر رفت و برگشت حس خواهید کرد.

همه می‌دانند که هزینه تاکسی در دبی به طور معمول بسیار گران است و از این نظر ممکن است برای رفت‌ و آمد گردشگرها به هر مکانی که دوست دارند بروند گزینه ی مناسبی نباشد.

حمل ‌و نقل عمومی مانند مترو و اتوبوس نیز به دلیل اینکه در تمام نقاط دبی در دسترس نیست و ممکن است شما را با محدودیت‌هایی مواجه کند، به طور کامل نیازهای یک گردشگر را برای یک سفر به صرفه و راحت فراهم نمی کند. به همین دلیل شما می‌توانید به ‌جای پرداخت هزینه‌‌های بالا برای تاکسی، یک خودروی مدل ۲۰۲۳ و یا حتی پایین تر را به مدت ۲۴ ساعت اجاره کنید. و به این ترتیب با کمی تحقیق و مقایسه قیمت‌ها، می‌توانید خودرویی با هزینه مناسب برای اجاره پیدا کنید. اجاره خودرو در دبی این امکان را به شما می‌دهد که با کمترین هزینه در دبی به گشت و گذار بپردازید.

شما می‌توانید از 2 روز قبل از کارشناسان استعلام گرفته و ماشین مورد نظر خود را طبق موجودی انتخاب کرده و پس از ارسال مدارک و تایید آن توسط کارشناسان، رزرو شما نهایی خواهد شد.

در مرحله بعدی خودروی انتخابی شما توسط نماینده ما در دبی در محل هماهنگ شده به راحتی و خیال آسوده تحویل شما خواهد شد.

مدارکی که برای اجاره ماشین در دبی نیاز دارید به شرح زیر است:

_تصویر گواهینامه بین المللی

_تصویر ویزا

_تصویر پاسپورت

شرایط رنت خودرو در دبی

ابتدا جهت ضمانت باید مدارک لازم خود را که در ادامه به آن اشاره خواهد شد، ارائه داده و مبلغی را به عنوان ودیعه یا دیپوزیت (Deposit) پرداخت کنید.

این مبلغ با توجه به این که ماشین خود را از چه گروه دسته بندی شده توسط شرکت انتخاب کرده اید متفاوت است و معمولا 20 درصد ارزش ماشین اجاره شده می‌باشد.

خیالتان راحت باشد که این مبلغ 20 روز پس از بازگرداندن خودرو و بررسی آن توسط شرکت جهت آسیب ندیدن و نداشتن جریمه به حساب شما عودت داده خواهد شد.

برای پرداخت هزینه رنت خودرو در دبی می‌توانید مبلغ خود را هم به صورت تومان و هم درهم پرداخت کنید و چون معمولا گردشگران کارت اعتباری ندارند این پرداخت توسط شرکتهای معتبر که برای سفر به دبی انتخاب کرده اید انجام می‌گردد.

همچنین شما می‌توانید برای اجاره خودرو VIP در دبی یکی از مدل‌های موجود را پس از دریافت استعلام انتخاب کرده و هماهنگی‌های نهایی را انجام دهید.

برای مدیریت هزینه‌های خود نیز می‌توانید از اجاره ماشین ارزان در دبی استفاده کنید.

برای مشاهده لیست ماشین‌های موجود برای اجاره در دبی از اقتصادی تا لوکس به سایت بریم دبی مراجعه کرده و با مشاوره از کارشناسان متخصص، ماشین دلخواه خود را در مکان دلخواه هود در دبی تحویل بگیرید.

قوانین اجاره خودرو در دبی که لازم است شما آن‌ها را بدانید؛

1-حداقل سن مجاز برای اجاره خودرو در دبی ۱۹ سال است پس لطفاً به این موضوع دقت داشته باشید که شامل جریمه نشوید.

2-داشتن گواهینامه رانندگی بین‌المللی برای اشخاص غیر مقیم امارات اجباری است.

3-داشتن تصویر پاسپورت راننده الزامی است.

4-پرداخت ودیعه ضمانت نقدی (deposit).

5-افرادی که مقیم امارات هتند، فقط با گواهینامه رانندگی دبی می‌توانند خودرو اجاره کنند.

6-اگر از همراهان شما نیز تصمیم به رانندگی داشته باشند بتید بدانید که ارسال مدارک آن‌ها نیز الزامی است و آن‌ها با مدارک شما قادر به رانندگی نمی باشند.

7-لیست قیمت اجاره ماشین در دبی بدون احتساب ۵% مالیات است و این مبلغ به فاکتور شما اضافه می‌گردد.

8-رفت و آمد به برخی از خیابان‌های دبی (مانند شیخ زائد) شامل عوارض جاده‌ای می شوند که به ازای هر بار عبور از آن باید مبلغی را به عنوان عوارض پرداخت کنید. پس دقت داشته باشید که می‌توانید لیست این مکان‌ها را از کازشناسان خود دریافت کنید.

در پایان، تجربیات گردشگران نشان داده است که اگر شما فرد قانون مداری در حین رانندگی باشید و قبل از سوار شدن در ماشین خود راهنمای رانندگی در امارات و شهر دبی را فرا گرفته باشید، شامل هیچگونه تخلفی نمی شوید. زیرا تجربه رانندگی در دبی بسیار راحت تر از رانندگی در ایران است.

تنها نکاتی که برای اجاره خودرو در دبی باید به آن دقت کنید این است که:

حتماً ماشین خود را از شرکت و سایت‌های معتبر مانند berimdubai.com و یا dubaivoucher.irاجاره کرده تا در صورت بروز هرگونه مشکل در کنار شما باشند و شما را به درستی راهنمایی کنند.

برای داشتن آرامش در حین رانندگی در سطح شهر می‌توانید نرم افزار GIS2 را نصب کنید و نقشه شهر را دانلود کرده و بعد از آنبه صورت آفلاین و بدون مصرف اینترنت مسیر یابی را برای شما انجام می‌دهد و از هزینه گزاف اینترنت همراه نیز راحت خواهید شد

این مطلب تبلیغاتی است و محتوای آن توسط سفارش دهنده تهیه شده است.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها