رفتن به محتوا
سام سرویس
کد خبر 625397

اولین شرط بازگشت لوکادیا به پرسپولیس

ساعت 24 - باشگاه پرسپولیس در حالی اقدام به مذاکره با یورگن لوکادیا کرده که این بازیکن با قراردادی کمتر از یک میلیون و ۵۰۰ هزار دلار به ایران نخواهد آمد.

به گزارش تسنیم، رضا درویش چندی پیش خبر از مذاکره با یورگن لوکادیا مهاجم هلندی سابق این تیم برای بازگشت به پرسپولیس داد و پس ازآن نیز یحیی گل‌محمدی تاکید کرد از بازگشت این بازیکن استقبال می‌کند.

 

لوکادیا که پس از جدایی از پرسپولیس به لیگ چین رفته، فصل گذشته عملکرد نسبتاً موفقی در این لیگ داشت و حالا پیشنهادات حدود یک میلیون دلاری از لیگ چین دارد. علاوه بر این موضوع این مهاجم هلندی پیشنهادات بیش از یک میلیون دلاری از لیگ امارات نیز داشته که به دلیل رضایتش از شرایط زندگی در چین با آن مخالفت کرده است.

پیگیری‌ها نشان می‌دهد لوکادیا حتی در صورتی که برای بازگشت به پرسپولیس تمایل داشته باشد، درخواست رقمی حدود یک‌ونیم میلیون دلار دلار برای هر فصل دارد که این موضوع کار سرخپوشان را بسیار سخت خواهد کرد.

باشگاه پرسپولیس در پرونده شکایت از لوکادیا این بازیکن را به پرداخت 324 هزار دلار به سرخپوشان محکوم کرده اما با در نظر گرفتن این مبلغ هم باید بیش از یک میلیون دلار برای حضور لوکادیا در پرسپولیس هزینه کند که در شرایط مالی کنونی این باشگاه کمی بعید به نظر می‌رسد.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها