رفتن به محتوا
سام سرویس
کد خبر 625968

یحیی رفت ، بازیکن مد نظرش می آید

ساعت 24 - مدیران پرسپولیس ساعاتی پیش با همتای رفسنجانی خود برای انتقال‌هافبک این تیم به جمع سرخپوشان به توافقات نسبی دست یافتند.

در شرایطی که بحث انتخاب سرمربی بعدی نیمکت پرسپولیس کاملا داغ است و این تیم بعد از قطع همکاری یحیی گل‌محمدی به دنبال جانشین وی است، مدیران این تیم پیگیر وضعیت تقویت اسکواد برای نیم فصل دوم‌ نیز هستند.

بعد از اینکه با اعلام یحیی گل‌محمدی مبنی بر ارائه لیست نقل و انتقالاتی به درویش پیش از دیدار پایانی نیم فصل، آن‌ها پیگیر وضعیت نفرات مدنظر کادرفنی خود بودند، اکنون با تغییر شرایط در بخش نیمکت تیم، این پیگیری همچنان ادامه یافته است.

در تازه‌ترین اقدام این باشگاه طی روزهای اخیر و بعد از جلساتی که با یکی از بازیکنان مدنظر خود برای ادامه فصل داشت، توافقات نهایی برای انتقال محمد خدابنده‌لو را صورت داده است. مدیران دو باشگاه پرسپولیس و مس رفسنجان ساعاتی پیش نیز در این زمینه جلسه‌ای برگزار کرده و برای دریافت رضایتنامه نیز چانه‌زنی‌های لازم را دنبال کردند.

به نظر می‌رسد این انتقال را باید نهایی شده تلقی کرد و طی ساعات آتی، پرسپولیس به صورت رسمی از اولین خرید پنجره زمستانی خود رونمایی خواهد کرد.

با توجه به اینکه پرسپولیس با جدایی میلاد سرلک که مشمول خدمت سربازی شده، نیاز به بازیکنی در خط میانی خود داشت، یحیی گل‌محمدی نیز برای دومین بار نام این بازیکن را در لیست خرید خود قرار داده بود. با این حال مدیران باشگاه صرف تقویت تیم و علیرغم جدایی یحیی‌، مذاکرات را با این بازیکن دنبال کرده و در نهایت موفق شدند به توافقات لازم دست یابند و باید دید این توافق چه زمانی نهایی شده و از این بازیکن به عنوان خرید جدید سرخپوشان رونمایی خواهد شد.

خدابنده‌لو پیش از این در فصل گذشته نیز مورد توجه پرسپولیس و یحیی گل‌محمدی نیز قرار داشت اما اختلافات شکل گرفته باعث شد تا او مجبور به انتخاب دیگری شده و پیشنهاد گل گهر سیرجان را بپذیرد.

ورزش سه

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها