رفتن به محتوا
سام سرویس
کد خبر 626521

پیشنهاد شرم آور و خطرناک به ایران: دادن پایگاه اتمی به روسیه

ساعت 24 - سایتی به اسم پیک نت گه سالهاست به طرفداری از روسیه منتشر می‌شود و گفته می‌شود گردانندگان ان شماری ازبقایای حزب توده هستند هرروز که نظام جمهوری اسلامی در مخمصه بیشتر منطقه‌ای فرو می‌رود پیشنهادهای خطرناک تری در مسیر تبعیت بیشتذر ایران از روسیه با عقد قراردادهای شگفت انگیز می‌دهد. تازه ترین خواسته این سایت که بی تردید از سوی روسها تهیه شده این است که اجازه داده شود روسها درایران پایگاه اتمی مستقر کنند.

این سایت امروز اول بهمن ماه 1402 به بهانه تروراعضای سپاه از سوی اسراییل نوشته است: "... آماده شدن برای عکس العمل در برابر حمله به ایران تقویت پشت جبهه لازم است. این پشت جبهه همانگونه که بارها بر آن انگشت گذاشته ایم چیزی نیست جز جلب رضایت مردم و آشتی دادن مردم با حکومت وحکومت با مردم که یگانه راه آن تجدید نظر اساسی در نظام اقتصادی و مافیائی کشور، مبارزه قاطع و علنی با فساد در هر مقام و موقعیت و لباس و خاتمه بخشیدن به نارضائی‌های اجتماعی و مذهبی است.

در بُعد نظامی نیز همچنان بر این عقیده ایم که باید فکری اساسی تر برای قدرت اتمی ایران کرد و درگام نخست، باید هرچه سریع تر قرار داد نظامی دفاع متقابل را با روسیه منعقد ساخت. به آن پیشنهاد لوکاشنکو رئیس جمهور بلاروس باید بار دیگر و با دقت بیشتری توجه کرد. او که در نخستین سخنرانی سال نوین میلادی بر خطر جنگ جهانی پافشاری کرد، در نیمه دوم سال گذشته گفت که روسیه باید در کشورهای دوست و متحد خود پایگاه اتمی مستقر کند. چنین پایگاه‌هائی قطعا در تفاهمنامه‌های دو طرفه و مراعات برخی ضرورت ها می‌تواند مستقر شود و بدین ترتیب فعالیت اتمی- نظامی مشترک میان دو کشور ممکن خواهد.

به تمام کسانی که در باره این پیشنهاد لوکاشنکو تردید دارند توصیه می‌کنیم تاریخ کوبا، دوران ریاست جمهوری کندی و رهبری خروشجف در شوروی و حمله کودتائی امریکا از طریق خلیج خوک ها به کوبا و برپائی سکوهای موشک‌های اتمی اتحاد شوروی، یکسال پس از این کودتا در خاک کوبا را بخوانند تا بدانند که پیشنهاد لوکاشنکو نه بدیع و برای نخستین بار مطرح شده و نه چیز عجیب و غیر عملی است." این یک پیشنهاد شرم اور است و ایران را یکی از کشورهای زیر دست روسیه خواهد کرد. چرا این سایت که بدون شک با روس‌ها هماهنگ است چنین پیشنهاد خطرناکی برای ایران می‌کند؟

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها