رفتن به محتوا
سام سرویس
کد خبر 627979

رییسی: در ایران آزادی حقیقی وجود دارد

سید ابراهیم رییسی سخنران اصلی مراسم 22 بهمن امسال بود. اوامروز دراین مراسم گفت : معتقدیم آزادی در جمهوری اسلامی ایران به برکت انقلاب اسلامی تضمین شده است و برخلاف آنچه مدعیان آزادی بیان می‌کنند، آزادی حقیقی در این کشور و نظام وجود دارد.

رئیس جمهور اظهار داشت: آنچه مردم خواستند توجه به جمهور بود و رای و خواست مردم محقق شده است، برخلاف کسانی که در دنیا مدعی دموکراسی هستند ولی به رای مردم احترام‌ نمی‌گذارند، در این کشور رای مردم محترم است.

رئیسی با بیان اینکه تمام‌ نهادهای انقلاب اسلامی و نهادهای کشور برخاسته از رای ملت است، افزود: افتخار جمهوری اسلامی آن است که از ابتدا تاکنون هر دوره، انتخابات برگزار کرده و برای تشکیل همه نهادها به رای مردم مراجعه شده است.

وی عنوان کرد: کسانی که مدعی دموکراسی هستند به رای فلسطینی‌ها و یمنی‌ها و رای ملت‌های خود احترام نمی گذارند ولی نظام ‌جمهوری اسلامی‌ مبتنی بر جمهوریت و ملاکش رای مردم است.رئیس جمهور با تاکید بر اینکه اجازه نخواهیم داد کوچک ترین فسادی در سازمان اداری کشور لانه کند، گفت: خود را موظف می‌دانیم گام هایی را در جهت پیشرفت کشور و رفع مشکلات و جبران عقب‌ماندگی‌ها برداریم.

رئیسی بیان داشت: در حوزه اقتصادی تلاش‌هایی انجام شده، اصلاح نظام بانکی اصلاح نظام مالیاتی، شفاف سازی‌ها و چابک سازی‌ها و حذف ساختار‌های فسادزا از جمله آن‌ها است.

وی افزود: مردم اعتماد شان به دولت و دولتمردان به این است که با هرگونه فساد مبارزه شود، و بدانید بر سر پیمانی که با مردم بستیم، ایستاده ایم و اجازه نخواهیم داد کوچک ترین فسادی در سازمان اداری کشور لانه کند.

رئیس جمهور در ادامه با اشاره به اینکه در گذشته کشور برای تجهیز و تعمیر یک دستگاه منتظر مستشاران خارجی بود ولی به برکت انقلاب اسلامی امروز استقلال، اقتدار و افتخار برای نظام شکل گرفته و این توانمندی‌ها به دست آمده است، اظهار داشت: امروز به برکت اسلام عزیز و اعتقاد به آموزه‌های دینی و آموخته‌های امام و رهبری فرزانه انقلاب، مردمی مستقل، آزاد و مسلمان داریم.

رئیسی تصریح کرد: هرکجا به‌ گفتمان امام و رهبری عمل کردیم‌، موفق شدیم و هرکجا به این گفتمان دل داده نشد در آن حوزه عقب ماندگی را شاهد هستیم، در این دولت تلاشمان بر این است که کشور را مطابق سیاست‌های امام و رهبری اداره کنیم.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها