رفتن به محتوا
سام سرویس
کد خبر 628657

معرفی جذاب‌ترین لباس‌های دخترانه 2024

اگر شما هم دغدغه این را دارید که ترندترین و جذاب‌ترین لباس‌های سال را بپوشید، قطعاً جذاب‌ترین‌ها را برای فرزند دختر خود نیز می‌خواهید.

 در این مقاله به سراغ بررسی جدیدترین‌های دنیای لباس دخترانه بچگانه رفته‌ایم و ترندترین‌های سال 2024 را بررسی کرده‌ایم و در پایان روش خرید لباس دخترانه بچگانه را معرفی کرده ایم.

بلوز و شلوار اسپرت و راحتی

اول از همه به سراغ بلوز شلوار اسپرت می‌رویم. با اینکه چند سالی بود که بلوز شلوارها در رقابت با جین‌ها و لباس‌های ورزشی عقب مانده بودند، اما دوباره در سال 2024 مطرح شده‌اند. برترین بلوز شلوار اسپرت آن است که از متریال‌های طبیعی و سازگار با پوست کودکان نظیر نخ و پنبه تولید شده باشد. لباس‌هایی که از این جنس‌ها تولید می‌شوند در برابر حرارت و سرما مقاوم‌اند، جریان هوا را در بدن کودک مسدود نمی‌کنند و به راحتی مورد شستشو قرار می‌گیرند. بهترین بلوز شلوارهای دخترانه امسال در رنگ‌های سیاه، سفید، بنفش، سبز، گلبهی، صورتی و خاکستری تولید شده‌اند. بلوز و شلوارهای اسپرت ترند سال 2024، کمترین طرح‌های پیچیده را بر روی لباس و شلوار دارند و در ازای آن بر روی رنگ‌بندی چشمگیر پوشش تمرکز کرده‌اند. در نتیجه خوب است هنگام خرید بلوز شلوار دخترانه، به رنگ‌ها بیشتر از طرح‌ها توجه داشته باشید.

لباس مجلسی و دامن دخترانه

شاید جدیدترین انیمیشن‌های شرکت دیزنی را در تلوزیون دیده باشید. در چند سال اخیر این انیمشین‌ها دوباره محبوب شده‌اند و به دلیل همین محبوبیت، لباس‌ دخترانه پرنسسی نیز دوباره در میان خریداران سر و صدا کرده است. لباس­های دخترانه که بیشتر آن را با نوع پرنسسی می‌شناسیم، از متریال ابریشم و ساتن تولید می‌شوند و بهترین انتخاب برای میهمانی‌های رسمی و یا مجالس عروسی هستند. این لباس‌ها جذاب‌ترین استایل دخترانه را به فرزند شما هدیه می‌دهند و با رنگ‌های متنوعی که در خود دارند، اعتماد به نفس بالا و شادابی را در روحیه‌ی او زیاد می‌کنند. هنگام تهیه لباس دخترانه و استایل پرنسسی، سعی کنید بیش از حد از اکسسوری‌ها و تاج‌ها استفاده نکنید، چرا که راحتی بچه‌ها را از آن‌ها سلب می‌کند و حتی ممکن است به پوست او نیز آسیب بزند. همچنین هنگام خرید لباس دخترانه، آن‌هایی که دامن بسیار بلندی دارند را انتخاب نکنید چراکه ممکن است در زیر پای آن‌ها جا مانده و باعث زمین خوردن و آسیب به آن‌ها شوند و پوشیدن آن‌ها برای چندین ساعت ممکن است باعث ایجاد حس ناراحتی در بچه‌ها شود.

پیراهن دخترانه

اما بیایید منطقی باشیم، همه جا که نمی‌شود لباس پرنسسی پوشید! دختربچه‌ها هم در سن‌های پایین آن‌قدری طاقت ندارند که بتوانند این لباس‌ها را برای چندین ساعت به تن کنند. بهترین انتخاب شما در چنین موقعیتی، پیراهن دخترانه است. پیراهن‌های دخترانه بر سن‌های 2 تا 5 سال بسیار پرکاربرد هستند. پیراهن‌ها عموماً از جنس نخ و پشم تولید می‌شوند تا بتوانند بدن کودک را تا حد معقولی گرم نگه دارند و جریان هوا را در بدن او مسدود نکنند. اندازه پیراهن‌های دخترانه عموماً تا روی زانو است و می‌تواند با جوراب‌ شلواری و یا کفش‌های فانتزی دخترانه مورد استفاده قرار گیرد.

طرح و رنگ‌های پیراهن‌های دخترانه آنچنان پیچیده و چشمگیر نیست، اما بخش پایینی کمر آن‌ها چین‌دار است تا جلوه‌ای دخترانه به این پوشاک بدهد. شما می‌توانید با توجه به سلیقه خود و رنگ پوست فرزندتان، پیراهن‌هایی در رنگ‌هایی نظیر زرشکی، صورتی، نارنجی و آبی خریداری کنید تا زیباترین استایل دخترانه را بر تن او مشاهده کنید.

سرهمی و شومیز دخترانه

فارغ از لباس‌ها و پوشش‌های مجلسی، بیشتر افراد به سراغ لباس‌هایی برای دختران خود می‌گردند که هم بتوانند در خانه از آن‌ها استفاده کنند و هم در مجالس میهمانی. یکی از بهترین انتخاب‌ها برای کودکان بالاتر از 5 سال، سرهمی و شومیز دخترانه است. این لباس‌ها برای طراحی و دوخت به‌خصوصشان شناخته می‌شوند که به صورت سرهمی تولید شده و مورد استفاده قرار می‌گیرند. این لباس‌ها در رنگ‌های متنوعی تولید می‌شود و با استفاده از متریال نخ و ابریشم در تولید آن‌ها، می‌توان انتظار داشت که استفاده از آن‌ها برای حدود نصف روز نیز مناسب باشد.

آیا میدانستید که لباس‌های سرهمی ابتدا توسط کارگران معدن مورد استفاده قرار می‌گرفت و بعداً قشرهایی نظیر خلبانان نیز به استفاده از این لباس‌ها رو آوردند؟ بله، چرا که پوشیدن آن‌ها راحت و شستشویشان ساده بود. حدود صد سال بعد، این لباس‌ها با تغییر بافت و دوخت توانستند خودشان را به عنوان راحت ترین لباس دخترانه و حتی پسرانه مطرح کنند.

لباس سرهمی و شومیز دخترانه‌ می‌تواند بهترین انتخاب‌ها را برای فضای خانه و یا مجالس میهمانی در اختیار شما قرار دهد.

ست جین دخترانه

در آخر قصد داریم با دوام‌ترین لباس دخترانه امسال را به شما معرفی کنیم: ست جین دخترانه. پارچه جین چیزی در حدود صد سال قبل، درست همزمان با لباس‌های سرهمی در میان مصرف‌کنندگان مطرح شد. این پارچه به سبب دوام و ماندگاری بالایی که داشت به سرعت توسط کارگران معادن مورد استفاده قرار گرفت. مورد دیگری که نظر آن‌ها برای استفاده از جین جلب می‌کرد، شستشوی آسان این پارچه بود که در کنار دوام بالا، ارزش آن را در برابر قیمت خرید به شدت افزایش می‌داد. بعد از گذر سال‌ها و تغییرات دنیای مد و فشن، پارچه جین به پوشاک جوانان نیز راه پیدا کرد و امروزه یکی از محبوب‌ترین استایل‌های دخترانه، ست جین دخترانه است. پارچه جین در تولید نمونه‌های مختلفی نظیر ژاکت‌ها، لباس‌ها و پیراهن‌ها، شلوارها و حتی کیف‌ها مورداستفاده قرار می‌گیرد. در صورتی که قصد دارید یک استایل جین برای فرزند خود ترتیب ببینید، خوب است که لباس و شلوار او را از پارچه جین تهیه کنید. شلوارهایی نظیر مام استایل‌ها برای دختربچه‌ها کاربردی‌تر هستند، چراکه آسایش آن‌ها را مختل نمی‌کنند و جذاب نیز به چشم می‌آیند.

شما می‌توانید بروزترین و ترندترین لباس و شلوار جین دخترانه را از سایت فروشگاه لباس کودک لاکوری خریداری کنید. ما در سایت لاکوری، با کیفیت‌ترین ست جین دخترانه را از برترین تولیدکنندگان داخلی و خارجی برای شما دست‌چین کرده‌ایم و آن‌ها را در اختیار شما قرار داده ایم. فقط کافیه که به سایت lakorey.com مراجعه کنید و لذت خرید آسان و آنلاین را با هم تجربه کنید.

این مطلب تبلیغاتی است و محتوای آن توسط سفارش دهنده تهیه شده است

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها