رفتن به محتوا
سام سرویس
کد خبر 628711

راهنمای خرید انواع گاز رومیزی

آشپزخانه یکی از مهم‌ترین قسمت‌های هر خانه و یا به‌عبارتی قلب منزل بوده که دارای وسیله‌های حیاتی و مهمی برای ادامه دادن زندگی است.

اجاق گازها که امروزه در مدل‌های مختلفی تولید می‌شوند و برخلاف گذشته کمترین فضا را در آشپزخانه‌ها اشغال می‌کنند یکی از وسیله‌های مهم به شمار می‌آیند. گاز رومیزی انتخابی ایده‌آل برای تمام بانوان و همه اعضای خانواده به شمار می‌آید که فضایی شیک و مدرن را در آشپزخانه ایجاد کرده و در آشپزخانه‌هایی با هر ابعادی بزرگ و یا کوچک روی کابینت قرار می‌گیرد.

این اجاق گازهای برای خانواده‌های پر جمعیت به صورت 7 شعله و برای خانواده‌های کم جمعیت به صورت سه شعله مورد استفاده است که در اکثر خانه‌ها مدل 5 شعله به چشم می‌خورد و از جمله پرکاربردی‌ترین اجاق گازها به شمار می‌آیند. درصورتی که قصد خرید اجاق گازهای صفحه‌ای و یا رومیزی را دارید بهتر است ما را تا انتها همراهی کنید تا با آگاهی کامل وسیله‌ای مناسب را انتخاب کرده و سالیان سال به راحتی از آن استفاده کنید.

انواع اجاق گازهای رومیزی

انواع اجاق‌ گازهای رومیزی به دو گروه برقی و گازی تقسیم‌بندی می‌شوند و هر کدام طرفداران خاص خود را دارند. در ادامه هر کدام را به صورت کامل مورد بررسی قرار داده و برندهای مطرح و محبوب را معرفی کرده‌ایم:

اجاق گاز رومیزی برقی: همان‌طور که از اسمش مشخص است این مدل از اجاق گازها با استفاده از برق کار می‌کنند و به گاز شهری متصل نمی‌شوند. با توجه به اینکه قیمت برق به مراتب بیشتر از گاز بوده، طرفداران کمتری دارد و تنها در مناطقی که به گاز شهری دسترسی ندارند به کار می‌روند. اما توجه داشته باشید که کیفیت این محصولات بسیار بالا بوده و برخی از برندها این محصول را به صورت عمده تولید می‌کنند.

اجاق گاز رومیزی گازی: این نوع از اجاق گازها در اکثر خانه‌ها به چشم می‌خورند و از نظر جنس و شکل ظاهری به سه گروه تقسیم‌بندی شده و هر فردی با توجه به نیاز خود اقدام به خرید می‌کند.

  • اجاق گاز رومیزی استیل

اکثر اجاق گازهای استیل به دو صورت ساده و آجدار به فروش می‌رسند و به راحتی قابل تمیز کردن هستند. اکثر افرادی که شاغل بوده و زمان زیادی را برای تمیز کردن اجاق گاز خود ندارند می‌توانند نوع ساده را تهیه کنند؛ زیرا مدل آجدار به دلیل برآمدگی‌هایی که دارد نیاز به زمان بیشتری برای تمیز کردن خواهد داشت.

  • اجاق گاز رومیزی شیشه‌ای

اجاق گازهایی که شیشه‌ای بوده در دو رنگ سفید و مشکی تولید می‌شوند و از تنوع بی‌نظیری برخوردار هستند. بد نیست بدانید که این شیشه‌ها به صورت مقاوم در برابر گرما ساخته می‌شوند و کاملا نشکن هستند. البته نکته قابل توجه در خرید اجاق گازهای رومیزی شیشه‌ای تمیز کردن آن‌ها است؛ شما باید پس از هر بار استفاده آن را با مواد مخصوصی تمیز کنید تا فضایی زیبا و پاکیزه در آشپزخانه خود داشته باشید.

  • اجاق گاز رومیزی استیل و شیشه‌ای

این اجاق گازها ترکیبی از جنس شیشه و استیل هستند که قسمت وسط شیشه‌ای بوده و دورتا دور آن از جنس استیل ساخته شده است. شما می‌توانید با استفاده از این اجاق گازها فضایی خاص را در داخل آشپزخانه خود به وجود آورید.

از بین برندهای محبوبی که این محصولات را در طرح‌ها و مدل‌های مختلف تولید می‌کند می‌توانید سراغ گاز رومیزی استیل البرز بروید که کیفیت بسیار بالا و طرح‌های زیبایی دارد و توانسته‌ است رضایت مشتریان را به همراه داشته باشد. از دیگر برندهای پرطرفدار که می‌توانید انواع گازهای صفحه‌ای در جنس‌های مختلف را خریداری کنید، گاز رومیزی داتیس است که با عمری طولانی کیفیت را به آشپزخانه شما هدیه می‌دهد.

برای خرید گاز رومیزی به چه نکاتی باید توجه کرد؟

در هنگام خرید گازهای رومیزی برای آشپزخانه خود در مرحله اول لازم است جنس بدنه را در نظر بگیرید و سپس به تعداد شعله‌ها، محل قرار گرفتن شعله بزرگ و کوچک، اندازه و.... توجه کنید، برای خریدی آگاهانه موارد زیر را به دقت مطالعه کنید:

جنس بدنه: همان‌طور که گفته شد بدنه گازهای رومیزی از جنس استیل، شیشه و ترکیب شیشه و استیل است و رنگ آن مشکی، سفید و یا به رنگ استیل بوده و اکثر افراد رنگ مشکی را ترجیح می‌دهند تا بتوانند فضایی مدرن و شیک داشته باشند.

تعداد شعله‌: اجاق گازها به صورت تک شعله، سه شعله، 5 و 7 شعله تولید می‌شوند تا همه افراد بتوانند متناسب با تعداد اعضای خانواده گزینه‌ای مناسب را خریداری کنند. در اکثر خانواده‌ها خرید اجاق گاز 5 شعله ترجیح داده می‌شود تا حجم پخت‌وپز را به میزان نیاز برطرف سازند.

اندازه اجاق گاز: اکثر اجاق گازهای رومیزی در ابعاد استاندارد تولید می‌شوند و عرض 50، 60، 70،80 و یا 90 سانتی‌متری دارند. شما می‌توانید متناسب با اندازه‌ای که در نظر گرفته شده است و همچنین ابعاد هود خود یکی از گزینه‌ها را انتخاب کنید. یکی از نکات مهمی که در خرید اجاق گاز و هود بایستی در نظر داشته باشید رنگ و اندازه این دو محصول است که بایستی با یکدیگر تناسب داشته باشد تا فضایی زیبا و شیک در آشپزخانه به وجود آید.

انواع گاز رومیزی با کیفیت را از کجا بخریم؟

برای اینکه بتوانید با اطمینان خاطر محصولی را خریداری کنید در مرحله اول بهتر است سراغ فروشگاه‌های معتبر بروید، کالاشهر یکی از بزرگترین مراکز فروش محصولات آشپزخانه بوده که توانسته است تمامی محصولات با کیفیت در برندهای محبوب را با قیمت‌های مناسبی در سایت فروشگاهی خود ارائه دهد تا همه افراد بتوانند در هر نقطه از ایران که زندگی می‌کنند محصول مورد نظر خود را سفارش دهند. در این فروشگاه شما می‌توانید برند محبوب داتیس، البرز استیل، بیمکث، کن، آلتون و... را مشاهده کرده و مطابق با سلیقه و تعداد اعضای خانواده خود بهترین گاز را در اندازه مناسبی خریداری کنید.

کالاشهر به منظور راحتی مشتریان محصولات را در طیف گسترده‌ای به فروش می‌رساند تا کاربران بتوانند از بین گزینه‌های بسیار زیادی که وجود دارد گزینه مورد نظر خود را بیابند، همچنین به‌عنوان یکی از فروشگاه‌هایی که کالاها را به صورت مستقیم عرضه می‌کند هیچ هزینه اضافی به واسطه پرداخت نکرده و در نتیجه محصولات را با قیمت مناسبی نسبت به سایرین در اختیار خریدار قرار می‌دهد. با کالاشهر خریدی آسان و اقتصادی را تجربه کنید و از خدمات پس از فروش فوق‌العاده این فروشگاه بهره‌مند شوید

این مطلب تبلیغاتی است و محتوای آن توسط سفارش دهنده تهیه شده است

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها