رفتن به محتوا
سام سرویس
کد خبر 629012

مراکز خرید استانبول ترکیه که در تعطیلات عید نباید از دست داد

استانبول ترکیه به دلیل داشتن فرهنگ متنوع، تاریخ غنی و مراکز خرید معروف خود مشهور است.

این شهر دارای انبوهی از مراکز خرید است که مطابق با انواع سلیقه‌ها و ترجیحات است. این مراکز خرید ترکیبی از برندهای بین‌المللی، بوتیک‌های محلی، امکانات سرگرمی و غذاخوری‌ها را ارائه می‌دهند. در این مقاله، برخی از بهترین مراکز خرید استانبول که در تعطیلات عید بهتر است به آن‌ها سر بزنید را بررسی می‌کنیم و ویژگی‌های منحصربه‌فرد آن‌ها را برجسته می‌کنیم.

1. مرکز خرید و سرگرمی جواهر (Cevahir) استانبول:

مرکز خرید و سرگرمی استانبول Cevahir، واقع در منطقه شیشلی، یکی از بزرگ‌ترین و محبوب‌ترین مراکز خرید استانبول است. این مرکز خرید با داشتن بیش از 300 فروشگاه، انواع مختلف غذاخوری‌ها، مجموعه سینما و سالن بولینگ، مقصدی عالی برای خرید و سرگرمی است.

بازدیدکنندگان می‌توانند انواع مارک‌های معروف بین‌المللی را در فروشگا‌ه‌های این مرکز خرید پیدا کنند. علاوه بر این، جواهر استانبول به طور مرتب میزبان رویدادها و جشنواره‌های تبلیغاتی است، به همین دلیل برای مردم محلی و گردشگران، مرکز خرید پویا و جذابی است. در تور استانبول نوروز 1403 حتما به این مرکز خرید مهیج و سرگرم‌کننده مراجعه کنید.

2. مرکز خرید زورلو:

مرکز خرید زورلو، واقع در منطقه پررفت‌وآمد بشیکتاش، یک مقصد خرید ممتاز در استانبول است. این مرکز خرید گران‌قیمت دارای بوتیک‌های لوکس، فروشگاه‌های طراحان مد و برندهای لوکس است که آن را به بهشت عاشقان پوشاک و کالاهای لوکس تبدیل می‌کند. جدا از فروشگاه‌های متنوع، مرکز خرید زورلو مجموعه‌ای از رستوران‌ها، مراکز هنرهای نمایشی و یک هتل مجلل را در خود جای داده است. مرکز خرید زورلو با طراحی مدرن شیک و مجموعه‌ای از فروشگاه‌های لوکس، در قلب استانبول می‌درخشد.

3. مرکز خرید ایستینیه پارک استانبول:

مرکز خرید ایستینیه پارک، واقع در محله ایستینیه، یک مرکز خرید مجلل است که مد، سرگرمی و سبک زندگی را در محیطی زیبا و آراسته ترکیب می‌کند. «ایستینیه پارک» که در میان باغ‌هایی با چشم‌انداز زیبا قرار دارد، ترکیبی از برندهای طراحان سطح بالا، رستوران‌های سطح بالا، و گزینه‌های سرگرمی مانند مجموعه سینما و محوطه بازی کودکان را ارائه می‌دهد. طراحی این مرکز خرید در فضای باز، معماری شیک و فروشگاه‌های متنوع، یک محیط خرید پویا و درعین‌حال شیک ایجاد کرده که هم ساکنان محلی و هم بازدیدکنندگان خارجی را جذب می‌کند.

این مرکز خرید در فصل بهار جلوه‌ای ویژه به خود می‌گیرد. اگر می‌خواهید شما هم در تعطیلات عید به این مرکز خرید منحصربه‌فرد مراجعه کنید، برای خرید بلیط هواپیما اینجا کلیک کنید.

4. مرکز خرید کانیون:

مرکز خرید کانیون، واقع در منطقه شلوغ Levent، دارای معماری شگفت‌انگیزی است که در بین مراکز خرید استانبول، بسیار متمایز است. ساختار کانیون مال از دره‌ و عناصر طراحی نوآورانه الهام گرفته شده است. انواع برندهای بین‌المللی و محلی، کافه‌ها، رستوران‌ها و امکانات تفریحی در این مرکز خرید چندمنظوره فعالیت می‌کنند؛ به همین دلیل است که این مرکز به مقصدی محبوب برای خرید و استراحت تبدیل شده است. طراحی آوانگارد و عرضه‌ انواع محصولات در کانیون، آن را به یک مقصد خرید برجسته تبدیل کرده است؛ مخصوصاً برای خریدارانی که به دنبال تجربه‌ای متمایز و منحصربه‌فرد هستند.

5. مرکز خرید استانبول مال:

مرکز خرید استانبول مال، واقع در منطقه باشاکشهیر، یک مجتمع تجاری و تفریحی وسیع است. مرکز خرید استانبول مال با بیش از 350 فروشگاه، انواع غذاخوری‌ها، سینما و پارک موضوعی، برای خرید و سرگرمی در رده‌های سنی مختلف مناسب است. ترکیبی از برندهای بین‌المللی و ترکیه‌ای در این مرکز خرید فعالیت می‌کنند. این فروشگاه‌ها به خریداران امکان می‌دهد انواع پوشاک مد، لوازم الکترونیکی، لوازم خانگی و موارد دیگر را پیدا کنند.

اگر بلیط هواپیما استانبول به تهران را تهیه کرده‌اید و خواهان بازگشت از سفر هستید، می‌توانید به‌عنوان آخرین مقصد گردشگری در استانبول برای خرید و گشت‌وگذار، مراجعه به این مرکز خرید چندمنظوره را در نظر بگیرید و بعد برای بازگشت آماده شوید.

6. مرکز خرید آکاسیا (Akasya Acıbadem):

مرکز خرید آکاسیا واقع در سمت آسیایی استانبول، یک مقصد خرید مدرن و خاص است که خریداران و علاقه‌مندان به مد را به خود جذب می‌کند. طراحی مدرن، معماری شیک و فضای مجلل این مرکز خرید، محیطی عالی برای خرید و گذران اوقات فراغت ایجاد کرده است. Akasya Acıbadem مجموعه‌ای از فروشگاه‌های طراحان پوشاک معروف، بوتیک‌ها، رستوران‌های لذیذ و مکان‌های تفریحی را در خود جای داده است. خواه به دنبال خرید محصولات مد روز باشید یا به دنبال یک غذاخوری مناسب یا شرکت در رویدادهای فرهنگی باشید، مرکز خرید آکاسیا، یک محیط شیک و مجلل برای پذیرایی از شماست.

7. مرکز خرید اوت لت Cevahir استانبول

برای کسانی که به دنبال تخفیف‌های عالی هستند، استانبول Cevahir Outlet بهترین مکان است. این مرکز خرید که در سمت اروپایی شهر قرار دارد، طیف گسترده‌ای از مارک‌های محبوب را با قیمت‌های تخفیفی ارائه می‌دهد؛ به‌این‌ترتیب این مرکز خرید مناسب اشخاصی است که بودجه‌شان کم است و به دنبال کاهش هزینه‌های سفر هستند. Cevahir Outlet با ترکیبی از فروشگاه‌های مد، لوازم الکترونیک و لوازم خانگی، تجربه خریدی مقرون‌به‌صرفه و باکیفیت را به شما ارائه می‌دهد.

8. مرکز خرید فروم استانبول:

فروم استانبول که در منطقه بایرامپاشا واقع شده است، با مجموعه‌ای از برندهای محلی و بین‌المللی و همچنین امکانات مختلف سرگرمی برای کل خانواده مناسب است. از فروشگاه‌های لباس گرفته تا فروشگاه‌های لوازم الکترونیکی و غذاخوری‌ها، فروم استانبول مطابق انواع نیازها و بودجه‌هاست. فضای پررفت‌وآمد و موقعیت مناسب این مرکز خرید، آن را به مقصدی محبوب هم برای مردم محلی و هم گردشگران، تبدیل کرده است.

9. مرکز خرید وادی استانبول:

وادی استانبول، واقع در قلب شهر، یکی دیگر از منحصربه‌فردترین مراکز خرید استانبول است. بلیط چارتر یا بلیط معمولی استانبول را بگیرید، به استانبول سفر کنید و برای گذران یک روز به‌یادماندنی در این شهر، حتماً به وادی استانبول مراجعه کنید. در این مرکز خرید چندمنظوره، هم می‌توانید خرید کنید، هم سرگرم شوید و هم در پارک و گردشگاه ساحلی آن استراحت کنید.

10. مرکز خرید ساپ پیره استانبول

مرکز خرید استانبول ساپ پیره یا یاقوت کبود استانبول که در منطقه شلوغ Levent واقع شده است، یک تجربه خرید منحصربه‌فرد را ارائه می‌دهد. این مرکز خرید معروف دارای بوتیک‌های لوکس و رستوران‌های گوناگون است. مرکز خرید یاقوت کبود با فضای مجلل، فروشگاه‌های برند و انواع غذاخوری‌ها، مقصدی مطلوب برای کسانی است که به دنبال تجربه خریدی شیک هستند.

کلام آخر

بسیاری از افرادی که به استانبول سفر می‌کنند، علاوه بر گشت‌وگذار در شهر، به دنبال خرید مایحتاج خود از بهترین مراکز خرید هستند. مراکز خرید استانبول، مراکزی متنوع و پویا هستند که محصولات و خدماتشان مطابق طیف وسیعی از سلیقه‌ها، ترجیحات و علایق است. در این مقاله سعی کردیم تعدادی از معروف‌ترین مراکز خرید استانبول که شاید در تعطیلات عید بخواهید به آن‌ها مراجعه کنید را معرفی کنیم. امیدواریم از خواندن این نوشته لذت برده باشید

این مطلب تبلیغاتی است و محتوای آن توسط سفارش دهنده تهیه شده است.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها