رفتن به محتوا
سام سرویس
کد خبر 629162

چگونه می توانیم کانسیلر میبلین اصل را از محصول تقلبی و فیک تشخیص دهیم؟

کانسیلر میبلین از برند Maybelline، یکی از محصولات آرایشی محبوب در بازار جهان و ایران است که برای کمک به پوشاندن لکه‌ها و سیاهی‌های پوست صورت مخصوصاً نواحی چشم عرضه می‌شود.

 

از آنجایی که کیفیت بالای این کانسیلر زبانزد خاص‌وعام است، محصولات تقلبی بسیاری با تقلید از نام Maybelline در بازار وجود دارند. بنابراین، تشخیص اینکه آیا در حال خرید لوازم آرایشی یا کانسیلر اصلی یا تقلبی میبلین هستید یا نه، می‌تواند دشوار باشد. بنابراین، دانستن ترفندهای شناسایی کانسیلر اصل میبلین و اطمینان از خرید محصول باکیفیت، نکته بسیار مهمی است.

به‌یاد داشته باشید، پرفروش‌ترین کانسیلر برند میبلین مدل‌های Age Rewind، Super Stay و Maybelline Fit Me هستند. این محصولات وزن سبک و بسته‌بندی بی‌عیب‌ونقصی دارند و لوگوی برند میبلین روی آن‌ها حک شده است. همه این کانسیلرها می‌توانند لکه‌ها و سیاهی‌های دور چشم را محو کنند و با پوست ترکیب شوند. در ادامه با نکات مهم‌تری در مورد تشخیص کانسیلر اصل میبلین از تقلبی آشنا خواهید شد.

چگونه تشخیص دهیم که کانسیلر میبلین اورجینال است؟

برای تشخیص واقعی یا اورجینال بودن کانسیلر میبلین، باید بسته‌بندی، تاریخ انقضا محصول و لوگوی روی جعبه آن را با دقت بررسی کنید. همه محصولات معتبر و اورجینال برند Maybelline، دارای یک برچسب هولوگرافیک در پایین بسته‌بندی و یک شماره سریال منحصربه‌فرد هستند.

علاوه بر این موارد، حتماً لیست مواد تشکیل‌دهنده کانسیلر را بررسی کنید و مطمئن شوید که با توضیحات محصول مطابقت دارند. در نهایت، قیمت محصول را با قیمت واقعی بازار مقایسه کنید. اگر قیمت کانسیلر میبلین به‌طور قابل توجهی ارزان باشد، احتمالاً با یک محصول تقلبی یا فیک طرف هستید.

معایب پوستی خود را با Maybelline پنهان کنید!

صرف نظر از اینکه کدام مدل از کانسیلرهای میبلین را انتخاب می‌کنید، این برند طیف وسیعی از گزینه‌های مختلف را در اختیارتان قرار می‌دهد. به‌عنوان مثال خرید کانسیلر میبلین مدل ایج ریوایند که یکی از محبوب‌ترین کانسیلرهای موجود در بازار به‌شمار می‌رود، بیش از 1000 نظر تخصصی یا Review در وب‌سایت فروشگاه آمازون دریافت کرده است. همچنین، این محصول علاوه بر وب‌سایت آمازون در فروشگاه‌های معتبر ایرانی از جمله خانومی، امتیاز 5 ستاره گرفته و هنوز هم بیشترین نرخ فروش را به خود اختصاص داده است.

کانسیلرهای برند میبلین، حس سبکی را برایتان به ارمغان می‌آورند و به‌دلیل داشتن پوشش نرم و طبیعی، به آسانی با پوست ترکیب می‌شوند. همچنین، این محصولات در طیف متنوعی از تناژهای رنگی عرضه شده‌اند تا قابلیت ترکیب شدن با هر نوع رنگ پوستی را داشته باشند. ضمناً شما می‌توانید از کانسیلر 30 ساعته میبلین مدل Super Stay برای پوشاندن حلقه‌های تیره زیر یا دور چشم استفاده کنید و آن‌ها را موقتاً تا بیشتر از یک شبانه‌روز محو نگه دارید.

چگونه کانسیلرهای تقلبی Maybelline را شناسایی کنیم؟

برای شناسایی محصولات جعلی یا تقلبی که با جعل برند Maybelline وارد بازار شده‌اند، همیشه مطمئن شوید که از یک فروشگاه معتبر و معروف خریداری می‌کنید. همچنین، به بسته‌بندی محصول به دقت نگاه کنید. محصولات جعلی معمولاً دارای غلط املایی در نام برند، دستور زلان نادرست و اشتباهات تایپی هستند. به‌عنوان مثال، بسیاری از محصولات تقلبی، نام برند Maybelline را به‌جای 2 تا L، با یک L تایپ می‌کنند؛ مثل: Maybeline.

ضمناً برای خرید کانسیلرها و محصولات آرایشی میبلین کمی وقت بگذارید و تصور بسته‌بندی کانسیلر مورد نظرتان را از وب‌سایت این برند دانلود کنید. این کار باعث می‌شود تا در هنگام خرید محصول، تصویر دانلود شده را با چیزی که فروشنده به شما نشان می‌دهد، مقایسه کنید.

در نهایت، محصولات اورجینال میبلین باید یک کد اصالت یا authenticity code داشته باشند تا بتوان اورجینال بودن آن‌ها را در وب‌سایت Maybelline.com استعلام گرفت. با در نظر گرفتن این نکات مهم به‌راحتی می‌توانید محصولات جعلی میبلین را از محصولات اورجینال متمایز کنید و مطمئن شوید که کانسیلر واقعی را خریداری می‌کنید.

بررسی اصل بودن کانسیلر میبلین پس از باز کردن محصول

اگر در حال حاضر یک کانسیلر میبلین را خریداری کرده‌اید یا آن را از شخصی هدیه گرفته‌اید، برای تشخیص اصل بودن آن در ابتدا به‌دنبال قوام در بافت محصول و بوی آن باشید. تقلبی یا اورجینال بودن کانسیلر میبلین، در بافت نرم محصول کاملاً معلوم است. کانسیلرهای تقلبی که عنوان جعلی میبلین وارد بازار می‌شوند، بافت سفت و ناهمواری دارند. در صورتی که کانسیلرهای اورجینال علاوه بر رایحه مطبوع، از بافت نرم و یک‌دست برخوردار شده‌اند.

در ضمن، محصولات تقلبی به‌دلیل برخورداری از مواد بی‌کیفیت و گذشتن تاریخ انقضا بوی نامطبوع و گندیده‌ای دارند. علاوه بر همه این نکات، یک کانسیلر تقلبی که با عنوان جعلی میبلین به دست شما رسیده است، اصلاً در جعبه بسته‌بندی قرار ندارد و اثری از لوگوی هولوگرامی یا شماره سریال برای استعلام گرفتن در آن دیده نمی‌شود.

از کجا متوجه شویم که تاریخ انقضای کانسیلر میبلین گذشته است؟

برای تشخیص اینکه کانسیلر میبلین منقضی شده است یا خیر، با دنبال نمادی باشید که شبیه به یک بطری شیشه‌ای است و روی بسته‌بندی یا بدنه محصول قرار دارد. روی این نماد بطری‌مانند یک حرف لاتین M درج شده است. به این نماد، اصطلاحاً period after opening گفته می‌شود و نشان‌دهنده این است که محصول پس از اولین باز شدن، تا چه زمانی قابل استفاده است.

در کنار این نماد، تاریخ تولید و تاریخ انقضای کانسیلر میبلین با عناوین Prod. Date و EX Date مشخص شده‌اند. برای اینکه ببینید محصول در چه سالی منقضی می‌شود، باید به‌عنوان EX Date و رقم کنار آن توجه کنید. به‌عنوان مثال، ممکن است تاریخ انقضای یک کانسیلر اورجینال میبلین سال 2029 باشد. بدون شک، محصولی که بدون تاریخ انقضاست یا تاریخ انقضای آن تا سال 2024 یا کم‌تر از آن است، به‌عنوان یک کانسیلر تقلبی با جعل عنوان برند Maybelline محسوب می‌شود.

آشنایی بیشتر با کانسیلر میبلین مدل Age Rewind

کانسیلر میبلین مدل Age Rewind، برای هر خانمی که به‌دنبال لوازم آرایشی ماندگار و موثر است و پوست خشک یا حساس دارد، ایده‌آل محسوب می‌شود. این محصول برای کاهش چین‌وچروک و خطوط ریز صورت طراحی شده است و در عین حال، پوششی ماندگار را به‌وجود می‌آورد که تا پایان روز باقی می‌ماند.

این کانسیلر اورجینال برند میبلین، دارای یک اپلیکاتور اصلاح‌کننده هم است که به ترکیب و پخش شدن روی پوست صورت کمک می‌کند. از جمله ویژگی‌های مهم این کانسیلر با به SPF 18 آن اشاره کنیم که از پوست در برابر اشعه‌های مضر نور خورشید محافظت می‌کند. کانسیلر مدل ایج ریوایند، وزن سبکی دارد و استفاده از آن آسان است. ضمناً برای طیف وسیع و گسترده‌ای از پوست‌ها طراحی شده است و محدودیت مصرف روزانه هم ندارد.

خرید کانسیلرهای اورجینال Maybelline در ایران

کانسیلرهای محبوب و پرفروش برند میبلین در بین خانم‌های ایرانی و کشورهای دیگر جهان بسیار معروف است. به‌همین دلیل، تشخیص کانسیلرهای اصل از تقلبی کمی چالش‌برانگیز است، اما با مرور نکاتی که ارائه کردیم، لازم نیست نگران کیفیت محصولات Maybelline باشید.

پیشنهاد ما برای خرید محصولات اورجینال میبلین و سایر برندهای خارجی لوازم آرایشی بهداشتی، خرید یک فروشگاه معتبر است. به‌عنوان مثال، فروشگاه اینترنتی خانومی نمایندگی رسمی برندهای معتبر ایران و خارجی از جمله برند Maybelline را دارد و محصولات اصل را به دست مشتریان می‌رساند. برای دسترسی به محصولات بیشتر کافی است ** کانسیلر میبلین خانومی ** در گوگل سرچ کنید. راستی شما می‌توانید در طول 7 روز هفته و از ساعت 8 صبح تا 23 شب از طریق شماره‌تلفن 79186000 – 021 در مورد لوازم آرایشی بهداشتی مشاوره رایگان دریافت کنید

این مطلب تبلیغاتی است و محتوای آن توسط سفارش دهنده تهیه شده است.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها