رفتن به محتوا
سام سرویس
کد خبر 629326

مدارس کدام شهرهای کشور فردا تعطیل است؟

در پی حضور گسترده مردم در پای صندوق‌های رای و تمدید مهلت رای‌گیری تا نیمه شب، مدارس برخی از استان‌ها که محل اخذ رای هستند، همچون سیستان و بلوچستان، یزد، کرمان، کرمانشاه، همدان، قم، لرستان، اصفهان، اردبیل، زنجان، فارس و تهران فردا تعطیل اعلام شدند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، استقبال باشکوه مردم از شعب اخذ رای، تمدید مهلت رای‌گیری در سراسر کشور تا نیمه‌شب و جانمایی بسیاری از شعب اخذ رای در مدارس، به تعطیلی و غیرحضوری شدن فعالیت مدارس بسیاری از استان‌های کشور منجر شد.

سیستان و بلوچستان

در همین راستا با تصمیم ستاد بحران سیستان و بلوچستان، فعالیت تمام مدارس این استان فردا شنبه 12 اسفندماه به صورت برخط (مجازی) و از طریق شبکه شاد برگزار می‌شود. تصمیم غیرحضوری شدن مدارس این استان علاوه بر حضور گسترده مردم در انتخابات، به شرایط جوی (سرما در مناطق شمالی و آبگرفتگی و سیل نواحی جنوب استان) نیز مربوط می‌شود.

اردبیل

طولانی شدن فرآیند رای‌گیری و شمارش آرا در استان اردبیل هم به تعطیلی تمام مقاطع تحصیلی این استان منجر شد.

سیدحامد عاملی؛ استاندار اردبیل در این خصوص به خبرنگار تسنیم گفت: به علت حضور اکثر همکاران فرهنگی در شعب اخذ رای، فردا شنبه 12 اسفند 1402 تمام مدارس شهری و روستایی استان اردبیل غیرحضوری بوده و از طریق شبکه شاد انجام خواهد شد.

وی افزود: از سوی دیگر با توجه به اینکه برخی از مدارس شاهد برگزاری انتخابات هستند و این فرآیند اخذ رای تا ساعات پایانی شب ادامه خواهد داشت، پیش‌بینی می‌کنیم شمارش آرا در ساعات آینده آغاز شده و تا حوالی ظهر فردا ادامه یابد.

کرمان

مدارس استان کرمان نیز فردا؛ شنبه 12 اسفند تعطیل اعلام شد.

این خبر را مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان اعلام کرد و گفت: فردا مدارس سه مقطع در استان کرمان تعطیل است و آموزش دانش‌آموزان به صورت غیرحضوری انجام می‌شود.

رضا رضایی افزود: با توجه به مشارکت بالای مردم و استقبال مردم از انتخابات و با توجه به اینکه تعداد زیادی از مدارس استان کرمان شامل هزار و 300 شعبه، حوزه اخذ رای هستند و اینکه تعداد فراوانی از همکاران آموزش و پرورش از عوامل اجرایی و نظارت بر انتخابات هستند، تمام مدارس استان کرمان فردا تعطیل است.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها