رفتن به محتوا
سام سرویس
کد خبر 629929

بهترین مارک چسب بتن در ایران

چسب بتن یکی از پرکاربردترین انواع مصالح ساختمانی است که باعث افزایش مقاومت بتن‌ها از جنبه‌های مختلف می‌شود و دوام و ماندگاری مصالح را افزایش می‌دهد. این چسب مقاومت گچ یا آهک را نیز افزایش داده و جلوی ایجاد ترک را در آن‌ها می‌گیرد.

بسیاری از این محصولات را می‌توانید بدون‌استفاده از آب استفاده کنید و مقاومت مصالح خود را افزایش دهید. با استفاده از این محصول دیگر هیچ نگرانی بابت ترک‌خوردگی یا مشکلاتی مثل نفوذ مواد شیمیایی و آب به داخل ترک‌ها نخواهید داشت و نگران مشکلاتی مثل تاثیر یخبندان و سرما بر کیفیت مصالح نخواهید بود.

برند‌های مختلفی چسب بتن را در دنیا تولید می‌کنند که از جمله نمونه‌های باکیفیت آن‌ها می‌توان به پارتاک اشاره کرد. برند پارتاک یکی از تولیدکننده‌های انواع مصالح ساختمانی در کشور ایران است که توانسته با دانش و علم روز دنیا چسب‌هایی با کیفیت خوب و مناسب را تولید و روانه بازار کند.

برای اینکه بهترین چسب بتن را بخرید، باید با ویژگی‌های این محصول آشنا باشید و بهترین برند‌های تولید‌کننده آن را بشناسید که در ادامه قصد داریم به‌عنوان راهنما در همین زمینه کمکتان کنیم.

چسب بتن چیست؟

چسب بتن به‌عنوان یکی از مصالح ساختمانی موجب افزایش مقاومت کششی، خمشی و سایشی بتن‌ها می‌شود و میزان چسبندگی و دوام بتن را تا میزان قابل‌توجه‌ای افزایش می‌دهد. بتن‌هایی که مجری‌های ساختمان آن‌ها را به‌واسطه چسب‌ها مقاوم می‌کنند، از ویژگی‌های مثبت بسیار زیادی برخوردارند و در برابر محیط‌های قلیایی یا به‌شدت مرطوب مقاومت خوبی از خود نشان می‌دهند.

چسب‌های بتن در حالت مایع و با رنگ شیری تولید و روانه بازار می‌شوند. این محصولات بر پایه رزین‌های اکریلیک طراحی و تولید‌شده‌اند و با افزایش قدرت چسبندگی ترکیبات مصالح دوام و ماندگاری آن‌ها را افزایش می‌دهند.

آشنایی با کاربرد‌های چسب بتن

انواع چسب‌های بتن کاربردی‌های مختلفی دارند و از آن‌ها به‌منظور مرمت سطوح ساختمان‌های بتنی استفاده می‌کنند. در واقع اگر عوامل آسیب‌زای مختلف مثل رطوبت، خوردگی و غیره به یک بنا آسیب رسانده باشند، شما می‌توانید از این چسب‌ها در آن‌ها استفاده کنید تا مقاومت مصالح این ساختمان‌ها را تا حد قابل ‌توجه‌ای بالا ببرید و بتن‌های قدیمی را تعمیر کنید. شما می‌توانید از این چسب‌ها در نصب انواع کاشی‌ها، سرامیک‌ها و غیره نیز استفاده کرده و با کاهش هزینه‌ها موجب آسان‌تر‌شدن اجرای نما نیز شوید.

در ادامه لیستی از انواع کاربرد‌های دیگر این محصول را می‌آوریم:

  • ترمیم کانال‌های آب
  • ترمیم استخر‌ها و سونا
  • ترمیم سد‌ها، پل‌ها یا ستون‌ها
  • ساخت ملات مناسب برای کاشی، موزاییک و غیره
  • قابل‌استفاده در مراحل ساخت سرویس‌های بهداشتی
  • بتن‌ریزی‌کردن آب‌های سطحی
  • سیمان‌کاری
  • ساخت کانال‌های آب
  • ترمیم باند فرودگاه

آشنایی با انواع چسب بتن

چسب‌های بتن را در 2 نوع لاتکس و اپوکسی دسته‌بندی می‌کنند که در ادامه هر یک از آن‌ها را معرفی می‌کنیم:

چسب بتن لاتکس

مدل‌های لاتکس یا پلیمر محلول در آب با سیمان پرتلند و ماسه ترکیب می‌شوند و مقاومت بتن را در برابر نفوذ آب، ساییدگی و موارد دیگر افزایش می‌دهند. این محصولات پیوند‌دهنده برای نصب کاشی، سرامیک و غیره هستند و قابلیت اضافه‌شدن به چسب‌های پودری را دارند.

از جمله مزیت‌های این محصولات می‌توان به افزایش مقاومت شیمیایی و سایشی، افزایش مقاومت در برابر ضربه، جلوگیری از بروز ترک، مقاومت در برابر تغییرات دمایی، سازگاری با محیط‌ زیست و غیره اشاره کرد.

چسب بتن اپوکسی

این محصولات را از ترکیب رزین اپوکسی اصلاح‌شده و سخت‌کننده می‌سازند و از آن معمولاً برای چسبندگی لایه جدید بتن بر روی لایه قدیمی استفاده می‌کنند. شما باید ابتدا 2 جزء اولیه این مواد را با یکدیگر ترکیب کرده و سپس از آن‌ها در پروژه موردنظرتان استفاده کنید.

چسب بتن اپوکسی مزیت‌های مختلفی دارد که از جمله آن‌ها می‌توان به ایجاد قدرت چسبندگی بسیار قوی، افزایش مقاومت در برابر آب، حفظ کیفیت بتن در طول زمان، افزایش مقاومت در برابر شرایط جوی مختلف و غیره اشاره کرد.

معرفی ببرند‌ تولیدکننده چسب بتن

به‌عنوان بهترین مارک چسب بتن قصد داریم پارتاک را معرفی کنیم. هم‌اکنون توانسته به‌دلیل کیفیت بالای محصولات خود نظر مثبت بسیاری از مشتری‌ها را جلب کند.

این مجموعه محصولی به‌نام Bondak-14 را به‌دست مشتری‌ها می‌رساند که با ترمیم سطوح آسیب‌دیده، افزایش خاصیت چسبندگی، آب‌بندی ملات‌های ترمیمی و غیره در پروژه‌های ساختمانی به‌کارتان می‌آید.

بهترین مارک چسب بتن که کیفیت بالایی دارد

شما می‌توانید با تهیه بهترین مارک چسب بتن دوام ساختمان‌تان را حفظ کنید و ماندگاری ساختمان‌های قدیمی را نیز افزایش دهید. این محصولات توسط برند‌های مختلفی تولید می‌شوند و هر کدام ویژگی‌های مخصوص به خود را دارند. خوشخبتانه هم‌اکنون برند‌های به‌نامی مثل پارتاک نیز در زمینه تولید این محصولات شروع به‌کار کرده‌اند. پارتاک توانسته‌ بخش زیادی از نیاز جامعه را به چسب بتن به‌طور کامل برطرف کند

این مطلب تبلیغاتی است و محتوای آن توسط سفارش دهنده تهیه شده است.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها