رفتن به محتوا
سام سرویس
کد خبر 629954

بهترین پرده برای واحد اداری کدام است؟

انتخاب یک پرده اداری مناسب برای استفاده در مکان‌های اداری و تجاری بسیار مهم و ضروری است.

در واقع می‌توان گفت پرده بخش مهمی از دکوراسیون شما محسوب می‌شود که نقش بسیار زیادی در تکمیل طراحی و همچنین زیبایی فضا ایفا می‌کند. علاوه بر این به تنظیم نورپردازی نیز می‌پردازد. همین موضوع باعث می‌شود تا یک سوال بسیار مهم مطرح شود که بهترین پرده برای واحد اداری کدام است؟

در پاسخ به این سوال باید بگوییم که پرده‌های بسیاری در بازار وجود دارد که شما برای استفاده در مکان‌های تجاری و اداری می‌توانید خریداری کنید. در ادامه به معرفی این دسته پرده‌ها خواهیم پرداخت.

پردههای زبرا

پرده‌های زبرا یا زبرا شیلد یک نوع پرده سبک و مدرن هستند که شامل نوارهای افقی شفاف و نوارهای افقی تیره به صورت یک در میان می‌باشند به همین دلیل نیز از آن‌ها به عنوان پرده گورخری یاد می‌شود. این پرده‌ها قابلیت تنظیم میزان نور و حفظ حریم خصوصی را برای شما فراهم می‌کنند. به عبارت دیگر می‌توان گفت شما می‌توانید با جابه‌جایی نوارهای شفاف و تیره میزان روشنایی مورد نظر و همچنین دید از خارج را کنترل کنید. پرده‌های زبرا معمولا در نماهای پنجره‌ها و درب‌ها استفاده می‌شوند و به دلیل طرح‌های زیبا و قابلیت انعطاف پذیری که دارند، علاقه‌مندان بسیاری را در سراسر جهان به خود اختصاص داده‌اند.

این پرده از دوام و مقاومت بالایی برخوردار است و در صورت استفاده صحیح تا سالیان طولانی می‌تواند مورد استفاده قرار گیرد.

این پرده ایمن مدل‌های متنوعی دارد و در هر فضایی قابل استفاده است. علاوه بر این تمیز کردن آن نیز آسان می‌باشد و در صورت نیاز می‌توان آن را برقی کرد. همین موضوع باعث شده تا افراد بسیاری در سراسر جهان تصمیم به استفاده از این پرده خاص بگیرند.

امکان انتخاب پرده زیرا متناسب با دکوراسیون فراهم است. با اینکه این محصول از تنوع رنگی بالایی برخوردار است اما رنگ‌هایی مانند طوسی، کرم و سفید ساده آن متقاضیان بیشتری دارند.

پرده رولی

پرده رولی از دیگر پرده‌های مورد استفاده در دکوراسیون داخلی است که به وسیله یک مکانیزم پیچشی بالا و پایین می‌شود. این پرده‌ها معمولا پارچه‌ای بوده و باعث کنترل نور و حفظ حریم شخصی در فضاهای داخلی می شوند.

ناگفته نماند که این پرده‌ها بیشتر در پنجره‌ها و درها استفاده می‌شوند و به دلیل طراحی ساده و جذاب خود توانسته‌اند در دکوراسیون داخلی مدرن جایگاه خاص و ویژه‌ای یابند.

پردههای عمودی

پرده‌های عمودی را می‌توان یکی از مهم‌ترین پرده‌های موجود در بازار دانست که از چندین سال قبل تاکنون مورد استفاده قرار می‌گیرند. این پرده‌ها از قسمت‌های باریکی تشکیل شده‌اند که در امتداد طول پنجره عمودی قرار گرفته و عبور و خروج نور را کنترل می‌کنند. از مهم‌ترین ویژگی‌های این پرده می‌توان به مقاومت در برابر نور، حرارت و ضد آب بودن اشاره کرد.

پرده‌های عمودی قابلیت کنترل نور بالایی دارند و به دلیل قابلیت چرخش بالا امکان محافظت از حریم خصوصی را نیز فراهم می‌کنند.

طاهر زیبا و طراحی ساده این پرده باعث می‌شود تا در هر دکوراسیونی بتوان از آن استفاده کرد. ‌

پرده شید / برقی

پرده شید یکی دیگر از پرده‌هایی است که از آن می‌توان در واحد‌های اداری استفاده کرد. این پرده فوق‌العاده با کیفیت از طریق برق کنترل می‌شود. به همین دلیل گاهی از آن به عنوان پرده برقی نیز یاد می‌شود.

جالب است بدانید که این پرده معمولا ظاهری معمولی دارد و به وسیله ریموت کنترل می‌شود.

اگر علاقه‌مند به اجرایی دکوراسیون مدرن هستید، استفاده از این پرده می‌تواند برای شما بسیار ایده مناسبی باشد.

پرده کرکره چوبی

پرده کرکره چوبی یک پرده بسیار زیبا و دوست داشتنی است که در محیط‌های اداری مورد استفاده قرار می‌گیرد. این پرده همان گونه که از نامش نیز پیدا است از چوب در طراحی خوب استفاده کرده است. همین موضوع نیز ظاهر این پرده را بسیار خاص و جذاب می‌کند.

البته توجه داشته باشید که این پرده‌ها برای هر نوع دکوراسیونی مناسب نیست.

آذرخش دکور

در این مطلب به بررسی بهترین پرده برای واحد اداری پرداختیم و اطلاعات لازم را در اختیار شما قرار دادیم. اینکه شما تصمیم بگیرید از بین پرده‌های نام برده کدام یک را انتخاب و در دکوراسیون خود استفاده کنید کاملا به شرایط‌تان بستگی دارد.

چنانچه نیاز به خرید پرده اداری، موکت، پارکت لمینت، انواع کفپوش و سایر تجهیزات دکوراسیون اداری هستید،‌میتوانید به وب سایت آذرخش دکور مراجعه فرمایید. آذرخش دکور عرضه کننده عمده انواع تجهیزات دکوراسیون داخلی و نمایندگی رسمی فروش برترین برندها به شما امکان خرید نقدی و اقساطی را در سراسر کشور می‌دهد. برای اطلاعات بیشتر به وب سایت Azarakshdecor.com مراجعه کنید

این مطلب تبلیغاتی است و محتوای آن توسط سفارش دهنده تهیه شده است.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها