رفتن به محتوا
سام سرویس
کد خبر 630233

معرفی بهترین برند های لباس زیر مردانه

اندام تحتانی از مهم ترین و حساس ترین نقاط بدن انسان است که برای حفاظت از آن باید شرایط مساعدی را همچون نظافت و خشک نگه داشتن آن ناحیه را فراهم نماییم. انواع شورت علاوه بر خشک نگه داشتن ناحیه تناسلی به محافظت از آن کمک بسیاری خواهد نمود. اما به شرطی که همواره از آن‌ها استفاده نمایید و تفریبا هر روز آن را تعویض و مورد شستشو قرار دهید تا شورت عاری از هرگونه آلودگی و باکتری بماند و از ایجاد هر گونه بیماری پوستی و تناسلی جلوگیری شود.

لباس زیر به عنوان اولین لایه محافظی پوست و متعاقباً مهم ترین لایه محافظی نیاز به توجه ویژه و مهمی در بانوان و آقایان دارد. خیلی از افراد هستند که به انتخاب لباس زیر خود اهمیت نمیدهند و فکر میکنند انتخاب لباس زیر ازان قیمت میتواند تمام نیاز‌های یک انسان را از داشتن یک شورت مرغوب برآورده کند. اما نکته قابل توجه اینجاست که انتخاب نوع لباس زیر بسیار مهم است.

در این مقاله قصد داریم بهترین برند‌های لباس زیر مردانه را به شما عزیزان بگوییم تا دیگر دغدغه خرید لباس زیر نداشته باشید. اما قبل از آن اجازه دهید ویژگی‌های یک لباس زیر خوب را بیان کنیم.

ویژگی‌های لباس زیر مناسب

  • جنس نخ و پنبه داشته باشد
  • نه خیلی گشاد و نه خیلی تنگ باشد
  • مناسب فیزیک بدنی فرد باشد
  • از رنگ طبیعی در ساخت آن استفاده شده باشد
  • و...

برندهای مطرح لباس زیر

در ایران، بسیاری از برند‌های مختلف هستند که دست به تولید و توضیع انواع لباس‌های زیر زده‌اند. اما آیا تمامی این برند ها از کیفیت بالایی برخوردارند؟ طبیعتا جواب منفی است. برای اینکه در انتخاب برند لباس زیر دچار مشکل نشوید، در اینجا بهترین برند‌های لباس زیر را به شما عزیزان معرفی میکنیم و پس از آن به توضیحاتی درباره هر یک میپردازیم

شورت نیکوتن پوش

نیکوتن پوش یک برند ایرانی است که انواع شورت‌های مردانه و زنانه را تولید می‌کند. شورت نیکوتن پوش یکی از بهترین لباس‌های زیر برای آقایان و خانم ها است. جنس شورت‌های نیکوتن پوش از نخ و پنبه هستند که بسیار نرم و راحت اند و هیچگونه اذیت و آزاری در طول روز برای شما نخواهند داشت.

شورت اوزتاش

اوزتاش یک برند ترکیه‌ای است که انواع لباس زیر زنانه و مردانه را تولید می‌کند. این برند در سال 1953 تاسیس شد و از آن زمان تاکنون به یکی از محبوب ترین برندهای لباس زیر در ترکیه تبدیل شده است. شورت اوزتاش در بازار لباس زیر ایران بسیار محبوب است و اکثر آقایان از شورت‌های این برند استفاده میکنند.

شورت کلونت

کلونت یک برند ایرانی است که انواع لباس زیر زنانه و مردانه را تولید می‌کند. این برند در سال 1383 تاسیس شد و از آن زمان تاکنون به یکی از محبوب ترین برندهای لباس زیر در ایران تبدیل شده است. شورت کلونت هم یکی از پرفروش ترین شورت‌های حال حاضر بازار لباس زیر در ایران است.

کالوین کلین

کلوین کلین برند شورت‌های مردانه معروفی است که اسم آن حداقل یک بار به گوش همه ی ما رسیده است. کلوین کلین برند معروفی است که از قرن بیستم فعالیت حرفه‌ای خودش را در زمینه تولید لباس زیر شروع کرده است. این برند با نام (CK) در جهان معروف است و شناخته میشود که محصولاتی با کیفیت بالا را وارد بازار می‌کنند.

فندی

فندی از دیگر برند‌های مطرح و لوکسی است که لباس‌های زیر متنوعی طراحی و عرضه می‌کند که در ایتالیا تاسیس شده است. برند فندی که از قدیمی ترین برند ها است، با تولید در زمینه پوست و چرم کار خودش را شروع کرد و رفته رفته محصولات دیگری ارائه داد. برند شورت‌های مردانه فندی، شورت‌های خود را از الیاف پنبه‌ای تولید می‌کند که برای استفاده روزانه بسیار مناسب هستند.

انواع مدل‌های شورت مردانه

شورت‌های مردانه مدل‌های مختلفی دارند. در زیر به چند نمونه از آن‌ها اشاره میکنیم:

  • شورت مردانه باکسر
  • شورت مردانه اسلیپ
  • شورت مردانه نیم پا

شورت مردانه باکسر

شورت باکسر مردانه یک مدل شورت پادار کلاسیک است و از لباس‌های بوکس‌بازهای قدیمی الهام گرفته شده است. شورت مردانه باکسر مناسب آقایانی است که می‌خواهد احساس راحتی در لباس زیر و در نشستن و حرکت داشته باشند.

شورت مردانه اسلیپ

یکی از پرطرفدارترین انواع شورت مردانه ، مدل شورت مردانه اسلیپ است. البته خرید شورت اسلیپ مردانه را به همه توصیه نمی‌کنیم، اما آقایانی که‌اندام لاغر یا عضلانی دارند، در خرید این مدل شورت مردانه تردید نکنند، چرا که انتخاب مناسبی خواهد بود.

شورت نیم پا مردانه

این مدل، در میان آقایان جوان طرفداران بسیاری دارد. این مدل شورت مردانه از شورت اسلیپ راحت‌تر است و از شورت پادار کلاسیک، ظاهری اسپرت‌تر دارد. معمولاً شورت‌ اسپرت نیم پا مناسب هر اندامی خواهد بود و در صورتی که به مدل شورت اسپرت مردانه علاقه دارید، خرید شورت نیم پا مردانه را به شما توصیه می‌کنیم تا احساس راحتی را در لباس زیرتان نیز تجربه کنید.

نکات مهم در خرید لباس زیر

  • حتما به سایزبندی لباس زیر مد نظرتان دقت کنید که مناسب اندام شما باشد
  • به جنس آن توجه کنید. لباس زیر هایی که جنس نخ و پنبه دارند بهترین هستند
  • رنگ لباس زیر بسیار مهم است. برخی از لباس زیرها با رنگ‌های شیمیایی و غیر بهداشتی رنگ می‌شوند. دقت کنید که ممکن است پوست بدن شما به این رنگ‌ها واکنش خوبی نشان نداده و دچار مشکل شود.
  • خاصیت کشسانی مناسبی داشته باشد

در این مقاله سعی کردیم بهترین برند‌های لباس زیر را به صورت کامل برایتان شرح دهیم. در کل لباس زیر یکی از اصلی ترین لباس‌هایی است که هر فردی به تن میکند. پس باید در انتخاب بهترین آن کوشا باشیم. جهت خرید انواع لباس زیر میتوانید به وبسایت پوشاک مرسین مراجعه کنید و بسته به رنگبندی مد نظرتان و یا سایز مورد نظرتان بهترین لباس زیر را برای خود و یا اطرافیانتان تهیه کنید. مرسین فعال در زمینه پوشاک، نمایندگی رسمی برترین برند‌های تولید کننده لباس زیر مانند نیکوتن پوش، کلونت، اوزتاش و... میباشد

این مطلب تبلیغاتی است و محتوای آن توسط سفارش دهنده تهیه شده است.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها