رفتن به محتوا
سام سرویس
کد خبر 630424

سرویس و تعمیر کولر گازی غرب تهران - 8 نمایندگی برتر تعمیرات کولرگازی

در مورد تعمیر کولر گازی غرب تهران چه می‌دانید؟ ممکن است برای شما نیز پیش آمده باشد که کولر گازی منزل یا محل کارتان به طور ناگهانی از کار افتاده و نتوانسته­اید از آن استفاده کنید. اگر ساکن غرب تهران هستید، بهتر بوده تنها از نمایندگی‌های این منطقه برای تعمیر کولر گازی خود کمک بگیرید.

 

در مورد تعمیر کولر گازی غرب تهران چه می‌دانید؟ ممکن است برای شما نیز پیش آمده باشد که کولر گازی منزل یا محل کارتان به طور ناگهانی از کار افتاده و نتوانسته­اید از آن استفاده کنید. اگر ساکن غرب تهران هستید، بهتر بوده تنها از نمایندگی‌های این منطقه برای تعمیر کولر گازی خود کمک بگیرید.

نمایندگی‌های متعددی در غرب استان تهران وجود دارند که با شناخت آن‌ها می‌توانید بهترین مرکز را برای تعمیر کولر گازی خود انتخاب کنید.

بهترین مرکز تعمیر کولر گازی غرب تهران

در همین ابتدای مطلب بهتر است شما را با نمایندگی‌های تعمیر کولر گازی در غرب تهران آشنا کنیم. برخی از این نمایندگی‌ها نسبت به سایرین شناخته شده­تر هستند و شما می‌توانید با استفاده از آن‌ها در مدت زمان کوتاهی کولر گازی خود را تعمیر کنید. از جمله محبوب‌ترین نمایندگی‌های تعمیر کولر گازی در غرب استان تهران می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

1- سلام تعمیر

نخستین مرکز تعمیر کولر گازی غرب تهران که قصد معرفی آن را داریم، سلام تعمیر است. سلام تعمیر یکی از بهترین نمایندگی‌های تعمیر کولر گازی در غرب استان تهران بوده که می‌تواند مشکلات کولر شما مثل روشن نشدن کولر گازی را در کوتاه‌ترین زمان و با کمترین هزینه تعمیر کند. این نمایندگی فعالیت خود را از سال 1370 آغاز کرده است و خیلی زود توانسته به یکی از برندهای محبوب تعمیرات در استان تهران تبدیل شود. سلام تعمیر تمامی کولرهای گازی با برندهای مختلف را برای شما عزیزان در غرب استان تهران تعمیر می‌کند.

اطلاعات تماس:

  • شماره تلفن: 09100933008 / 02191011150
  • وب سایت: salamrepair.com

2- روشن تهویه

روشن تهویه را نیز می­توان به عنوان نمایندگی تعمیر کولر گازی غرب تهران معرفی کرد. این مرکز همواره در تلاش است تا تعمیرات کولر گازی شما را با کمترین هزینه انجام دهد. علاوه بر این، شما می‌توانید برای انجام سرویس‌های دوره‌ای کولرهای گازی خود نیز از روشن تهویه کمک بگیرید. روشن تهویه پس از انجام تعمیرات کولر گازی، ضمانت اصل بودن قطعات مصرفی را نیز به شما می‌دهد و در صورتی که کولر شما پس از مدتی دچار خرابی شود، می‌توانید به راحتی با استفاده از این گارانتی نسبت به تعمیر آن اقدام کنید. از خدمات این مرکز می‌توان به سرویس دهی شبانه روزی و 24 ساعته در غرب استان تهران اشاره کرد.

اطلاعات تماس:

  • شماره تلفن: 09933126373
  • وب سایت: www.roshantamir.ir

3- تاسیسات 22

اگر به دنبال تعمیرکار کولرگازی غرب تهران هستید، بهتر است با تاسیسات 22 آشنا شوید. این مرکز به تمامی مناطق 22 گانه تهران خدمات رسانی می‌کند و یکی از بهترین مراکز تعمیر کولر گازی است. شما می‌توانید در کوتاه‌ترین زمان و تنها از طریق تماس با این مرکز برای تعمیر کولر گازی خود اقدام کنید. توجه داشته باشید که تاسیسات 22 همواره در تلاش است تا تعمیرکارانی حرفه‌ای و متخصص را برای تعمیرات کولر گازی شما به کار گیرد. تفاوتی ندارد که برند کولر گازی شما چه باشد، شما می‌توانید از طریق تاسیسات 22 برای تعمیر کولر گازی غرب تهران اقدام کنید.

اطلاعات تماس:

  • شماره تلفن: 09127783292 / 09195918731
  • وب سایت: tasisat22.com

4- سرویس کاران 24

سرویس کاران 24 یکی از مجرب‌ترین و بهترین نمایندگی‌های تعمیر کولر گازی در غرب تهران است. شما می‌توانید برای سرویس‌های دوره­ای کولر گازی و تعمیرات آن از طریق سرویس کاران 24 اقدام کنید. این مجموعه همواره در تلاش است تا بهترین خدمات را در کوتاه‌ترین زمان به مشتریان خود ارائه دهد. علاوه بر این شما می‌توانید به راحتی از طریق وب سایت سرویس کاران 24 برای تعمیرات خود اقدام کنید. پس از ثبت درخواست در وب سایت پشتیبانان ما برای پیگیری وضعیت کولر گازی با شما تماس می‌گیرند و سپس گروهی از تعمیرکاران را برای رفع مشکل شما به محل ارسال می‌کنند.

اطلاعات تماس:

  • شماره تلفن:09197796899
  • وب سایت: servicekaran24.ir

5-پشتیبان سرویس

یکی از بهترین نمایندگی‌های تعمیرات کولر گازی در غرب استان تهران، پشتیبان سرویس است. این مجموعه همواره در تلاش بوده تا خدماتی با کیفیت را از طریق تعمیرکاران حرفه‌ای به شما عزیزان ارائه دهد و از بروز مشکلات آتی جلوگیری کند. در صورتی که شما برای تعمیر کولر گازی عجله داشته باشید، می‌توانید از خدمات بسیار سریع این مجموعه استفاده کنید. همچنین پشتیبانی سرویس همواره به تمامی سوالات شما پاسخ داده و راهنمایی‌های لازم برای عملکرد بهتر کولر گازی را به شما ارائه می‌دهد.

اطلاعات تماس:

  • شماره تلفن: 02144859017
  • وب سایت: poshtibanservice.com

قبل از معرفی ششمین مورد، درباره زمان سرویس کولرگازی بد نیست اشاره داشته باشیم که:

" تفاوتی ندارد که کولرگازی شما از چه نوعی بوده و چه برندی آن را ساخته است و یا هم اکنون آن را در چه محلی نصب کرده‌اید؛ زیرا در هر صورت باید فرایند سرویس را جدی بگیرید و به آن عمل کنید. بارها مشاهده شده است که حتی گران‌ترین کولرهای گازی نیز تنها به دلیل سرویس‌ نشدن در زمان مناسب خراب شده‌اند"

6- تهران تعمیرگاه

افرادی که قصد تعمیر کولر گازی غرب تهران را دارند، بهتر است به تهران تعمیرگاه نیز سر بزنند. شما می‌توانید تمامی تعمیرات و سرویس کولر گازی‌ها با برندهای مختلف را به این مجموعه بسپارید. تهران تعمیرگاه به صورت 24 ساعته پاسخگوی پرسش‌های شما است و در تلاش بوده تا مشکلات شما را در کوتاه‌ترین زمان ممکن حل کند. همچنین در صورتی که از خدمات این مجموعه ناراضی باشید، می‌توانید تمامی وجه پرداختی خود را پس بگیرید.

اطلاعات تماس:

  • شماره تلفن: 09121735074
  • وب سایت: tehrantamirgah.com

7- دکتر آچار

مجموعه دکتر آچار از سال 1383 تا کنون در حال فعالیت است و محبوبیت بسیار بالایی میان اقشار مختلف جامعه دارد. دکتر آچار همواره در تلاش است تا خدمات خود را در مدت زمانی کوتاه و با بالاترین کیفیت به مشتریان عرضه کند. شما می‌توانید با استفاده از این مجموعه به میزان زیادی در هزینه‌های تعمیرات خود صرفه جویی کنید. دقت داشته باشید که مهم‌ترین وجه تمایز این مجموعه با سایر مجموعه‌ها در این است که تکنسین‌ها در تلاش هستند تا قطعات شما را تعمیر کرده و تا حد امکان آن‌ها را تعویض نمی‌کنند.

اطلاعات تماس:

  • شماره تلفن: 02122631427
  • وب سایت: drachar.com

8- فدک تهویه

آخرین مرکز تعمیر و سرویس کولرگازی غرب تهران که قصد معرفی آن را داریم، فدک تهویه است. فدک تهویه در تعمیر کولر گازی غرب تهران سال‌ها سابقه درخشان دارد و همواره سعی کرده است در صورت نیاز از قطعاتی با کیفیت در کولر شما استفاده کند. شما می‌توانید با استفاده از تلفن‌های تماس و وب سایت این مجموعه به راحتی برای تعمیر کولرهای خود نوبت بگیرید و در کوتاه‌ترین زمان تعمیرات کولر گازی خود را انجام دهید. مهم‌ترین هدف فدک تهویه رضایت شما عزیزان است.

اطلاعات تماس:

  • شماره تلفن: 02122385967
  • وب سایت: fadaktahvieh.com

بهترین مرکز تعمیر کولر گازی در غرب تهران

در این مطلب سعی کردیم شما را با بهترین مراکز تعمیر کولر گازی غرب تهران آشنا کنیم.

با توجه به وجود تعداد زیادی تعمیرکار و مجموعه‌های ارائه‌دهنده خدمات در شهر تهران که فعالیت‌های تعمیراتی را انجام می‌دهند، قطعاً انتخاب و یافتن یک نمایندگی معتبر و مجاز کار سختی خواهد بود. درصورتی‌که کولرگازی خود را به مراکز غیرمجاز بسپارید، احتمال اینکه مشکلات جدی‌تری برای کولر به وجود بیاید بسیار زیاد خواهد بود.

یکی از بهترین مراکز تعمیر کولر گازی سلام تعمیر است. شما می‌توانید از طریق وب سایت و شماره‌های تماس با این مرکز در ارتباط باشید و در کوتاه‌ترین زمان ممکن کولر گازی‌تان را تعمیر کنید.

  • این مطلب تبلیغاتی است و محتوای آن توسط سفارش دهنده تهیه شده است.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها