رفتن به محتوا
سام سرویس
کد خبر 631171

خرید جت پرینتر صنعتی از نمایندگی معتبر

خرید جت پرینترهای باکیفیت از نمایندگی معتبر یکی از دغدغه‌های عمده تولیدکنندگان است.

تهیه دستگاهی که نیاز تولید کننده را برآورده کند و کیفیت بالایی داشته باشد بسیار مهم است. جت پرینترها یکی از مهم ترین و حساس ترین تجهیزات در خط تولید هستند. از این دستگاه‌ها برای چاپ اطلاعات روی محصولات استفاده می‌شود. به طور گسترده در صنایع غذایی، دارویی، شیمیایی، آرایشی، بهداشتی، نوشیدنی و سایر صنایع استفاده می‌شود.

با توجه به تنوع زیاد تجهیزات جت پرینتر صنعتی در بازار، راهنمایی خریدار در تهیه مناسب ترین تجهیزات، نیازمند دانش فنی و دانش کافی از مدل‌های جت پرینتر است. دستگاه‌های موجود در بازار دارای فناوری‌های مختلفی هستند که هر کدام بر اساس نوع محصول، مقدار چاپ، اندازه چاپ و غیره ویژگی‌های متفاوتی دارند.

نکات خرید جت پرینتر از نمایندگی

  1. اطمینان حاصل کنید دستگاه دارای گارانتی، خدمات و پشتیبانی پس از فروش قوی داشته باشد.
  2. مواد مصرفی دستگاه مانند قطعات یدک، جوهر، کارتریج و... به راحتی در دسترس باشد و دارای قیمت مناسب باشد.
  3. دستگاهی که قصد خرید آن را دارید حداقل یکبار خودتان آن را راه‌اندازی کرده و چاپ بزنید. زیرا رابط کاربری برخی از دستگاه‌ها بسیار پیچیده است.
  4. به لحاظ سخت افزاری و نرم افزاری از کیفیت بالایی برخوردار باشد. به عنوان مثال دستگاه دارای پایه نگهداری مستحکم باشد، نرم افزار آن هنگ نکند، برای پیغام نویسی به دستگاه جانبی دیگری نیاز نداشته باشد، از زبان‌های پرکاربرد مانند انگلیسی و عربی و فارسی پشتیبانی کند و…

قبل از انتخاب جت پرینتر بررسی کنید:

تعداد چاپ: دانستن تعداد چاپ یکی از نکات مهم در خرید جت پرینتر صنعتی است. از آنجایی که برخی از جت پرینترها که مواد مصرفی آن‌ها کارتریج جوهر است، هزینه چاپ بالاتری دارند، بیشتر برای واحدهای تولیدی با خروجی روزانه کمتر از 2000 برگ توصیه می‌شود. همچنین توصیه می‌شود بیشتر از این مقدار را با استفاده از یک جت پرینتر با مواد مصرفی ارزان قیمت مانند جت پرینتر با فناوری CIJ چاپ کنید.

محل چاپ: برخی از تولیدکنندگان می‌خواهند روی سطوح ناهموار چاپ کنند، مانند قوطی‌های فلزی با فرورفتگی و منحنی در پایین. یا روی نایلونی که دارای برجستگی است و برخی از تولیدکنندگان می‌خواهند روی سطح صاف و بدون برآمدگی چاپ کنند. این شرایط فروشندگان را به ارائه تجهیزات مختلف سوق می‌دهد. به عنوان مثال برای حالت اول تجهیزاتی با فناوری CIJ و DOD مناسب است و برای حالت دوم می‌توان تجهیزات TIJ و CIJ و DOD را توصیه کرد.

دستی یا ثابت: جت پرینترهای موجود در بازار در دو نوع دستی و ثابت موجود می‌باشند. برخی از محصولات سایز بزرگی دارند و نمی توان آن‌ها را روی تسمه نقاله قرار داد و یا برخی از واحدهای تولیدی ظرفیت تولید پایینی دارند و خرید جت پرینتر صنعتی با تسمه نقاله برای آن‌ها به صرفه نیست. بنابراین، خرید جت پرینتر دستی انتخاب مناسب تری است.

چاپ کاراکترها: دستگاه چاپگر جت به شما امکان چاپ کاراکترهای مختلف را می‌دهد. برخی از دستگاه‌ها فقط می‌توانند تاریخ و حروف را چاپ کنند، برخی دیگر نیز می‌توانند ساعت ها و ثانیه‌ها را با به روز رسانی خودکار، بارکد، کد QR، آرم، شیفت کاری، فرم ها و چاپ با فونت‌های مختلف نمایش دهند. بنابراین، قبل از خرید جت پرینتر، باید کاراکترهایی را که می‌خواهید چاپ کنید، بشناسید.

قیمت جت پرینتر صنعتی

جت پرینترهای تکنولوژی TIJ با قیمت‌های مناسب در دسترس هستند زیرا در بازار در دو حالت دستی و اتوماتیک ثابت مانند دستگاه‌های سری BENTSAI که یکی از قابل اعتمادترین دستگاه‌های جت پرینتر دستی در بازار هستند موجود است. که برای خرید آن‌ها می‌توانید با دیبا جت پرینتر در تماس باشید.

دستگاه‌های تکنولوژی dod مونتاژ شده با هدهای XAAR بریتانیا، این دستگاه‌ها به دلیل مواد مصرفی ارزانی که دارند، طرفداران زیادی دارند، اما یکی از مشکلاتی که می‌تواند آسیب زیادی به سازنده وارد کند خشک شدن هد به دلیل ضعف در تامین جوهر است. سیستم موجود واحدهای قدیمی که در صورت خرابی باید تعویض شوند.  

دستگاه CIJ یکی از دستگاه‌های وارداتی با سیستم تامین جوهر متفاوت است. این دستگاه‌ها به طور خودکار مسیرهای عرضه جوهر خود را تمیز می‌کنند و می‌توانند تا فاصله 5 سانتی متری از سر محصول چاپ کنند. سرعت چاپ بالایی هم دارند. از نظر مواد مصرفی به صرفه است. این دستگاه‌ها جزو گران ترین جت پرینترها هستند

این مطلب تبلیغاتی است و محتوای آن توسط سفارش دهنده تهیه شده است.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها