رفتن به محتوا
سام سرویس
کد خبر 631303

اولویت‌های جمعیت هلال احمر در سال ۱۴۰۳

ساعت 24-رییس جمعیت هلال احمر با اشاره به اولویت‌های این جمعیت در سال ۱۴۰۳ گفت: از مهمترین برنامه‌های ما انشاءالله در سال ۱۴۰۳ هوشمندسازی در جمعیت هلال احمر است.

«پیرحسین کولیوند» رییس جمعیت هلال احمر در گفت و گو با خبرنگار ایلنا درباره اولویت‌های این جمعیت در سال ۱۴۰۳ گفت: از مهمترین برنامه‌های ما انشاءالله در سال ۱۴۰۳ هوشمندسازی در جمعیت هلال احمر است. 

وی ادامه داد: ما یک مرکز هوشمندسازی ایجاد کرده‌ایم که انشاءالله راه‌اندازی خواهد شد. این مسیر زمینه توسعه برنامه‌ها و فعالیت‌های این نهاد را به خوبی فراهم خواهد کرد.  

رییس جمعیت هلال احمر خاطرنشان کرد: تمام خدمات ما در این مرکز رصد و پایش خواهد شد و بحث استفاده از تکنولوژی و فناوری‌های نوین در امدادرسانی، خدمت‌رسانی و حتی خدمات داوطلبانه جذب داوطلب خواهد بود. در حوزه آی تی و دیجیتال برای ارائه خدمات بهتر کاستی‌هایی داریم که برای حفظ منابع باید به این سمت حرکت کنیم و از تکنولوژی‌های نوین و هوشمندسازی خدمات بهره‌مند شویم. 

کولیوند با اشاره به سایر برنامه‌های هلال احمر در سال ۱۴۰۳ گفت: از دیگر برنامه‌های ما در سال جدید آموزش و نگه داشت نیروها به ویژه نیروهای داوطلب است. همچنین برگزاری اردوهای آموزشی و تفریحی و آموزشی است. 

وی درباره تجهیز ناوگان امداد و نجات در سال ۱۴۰۳ گفت: همچنین تقویت ناوگان امداد و نجات چه هوایی، چه زمینی و چه دریایی از اولویت‌های ما در سال ۱۴۰۳ است.

ایلنا 

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها