رفتن به محتوا
سام سرویس
کد خبر 631366

معرفی بهترین انواع ویپ و پاد برای جایگزینی سیگار

استعمال دخانیات معضلی است که اکثر جوامع کم و بیش با آن دست و پنجه نرم می‌کنند و حالت فراگیر دارد.

این در حالی است که اعتیاد داشتن به این ماده مضرات زیادی برای مصرف کننده آن به همراه دارد و نباید نسبت به عواقب آن بی‌توجه بود. البته تاکنون ابتکارات زیادی برای کاهش تمایل افراد به این ماده انجام شده است که یکی از بهترین آن‌ها اختراع ویپ و پاد است و از آن جایی که اعتیاد به نیکوتین و دخانیات معضل مهمی محسوب می‌شود، ما قصد داریم در ادامه به صورت اختصاصی در مورد بهترین انواع ویپ و پاد برای جایگزینی سیگار صحبت کنیم و به معرفی کامل این محصولات بپردازیم.

منظور از ویپ و پاد چیست؟

ویپ یا پاد دستگاه‌های مشابه سیگار هستند که برای تلقین حس سیگار یا قلیان طراحی شده‌اند. این دو وسیله که در حال حاضر در نمونه‌های مختلفی به بازار عرضه می‌شوند می‌توانند نیکوتین مورد نیاز افراد سیگاری را تامین کنند و مقدمات لازم برای ترک سیگار را فراهم کنند.

انواع دستگاه‌های ویپ

ویپ که امروزه در شرکت‌های و توسط برندهای گوناگونی تولید می‌شود، انواع مختلفی دارد. به همین سبب بهتر است شما کاربران قبل از خرید، اطلاعات کافی در مورد انواع این محصول به‌دست آورده و سپس اقدام نمایید تا به نتیجه مطلوب دست یابید. از پر کاربردترین انواع ویپ می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

سیگار الکتریکی

یکی از ساده ترین و کوچک ترین انواع ویپ، سیکار الکتریکی است که 95 درصد خطرات ناشی از سیگار کشیدن را دفع می‌کند و احتمال آسیب دیدن فرد مصرف کننده را به حداقل می‌رساند. جالب است بدانید که برای استفاده از این نوع ویپ، نیازی نیست هیچ کار خاصی انجام دهید و صرف این که آن را از جعبه خارج کنید آماده استفاده است. به همین دلیل درصد قابل توجهی از افراد سیگاری برای فرار از روزهای شلوغ و پر دغدغه کاری خود، به این محصول روی می‌آورند.

ویپ‌های قلمی

از دیگر انواع این محصول می‌توان به ویپ‌های قلمی اشاره کرد که از پیشرفته‌ترین محصولات بازار به شمار می‌آید و از قابلیت‌های منحصر به فرد متعددی برخوردار است. از مهم ترین قابلیت‌های این محصول نیز شارژی بودن آن اشاره کرد که استفاده از این وسیله را به صورت معجزه آسایی راحت‌تر کرده است.

ویپ‌های اسکونک

محصول دیگری که می‌خواهیم به شما معرفی کنیم، ویپ‌ اسکونک نامیده می‌شود. این نوع ویپ‌ها پیشرفته‌ترین نمونه‌های این محصول در بازار هستند و می‌توانند به صورت خودکار جویس مصرفی را برای اتومایزر ارسال‌کنند، به همین دلیل نیز از زمانی که به بازار عرضه شده‌اند به شدت مورد استقبال قرار گرفته‌اند و محبوبیت بالایی میان مصرف کننده‌ها به دست آورده‌اند.

انواع پاد

پاد نیز مانند ویپ در انواع مختلفی به بازار عرضه می‌شود و مشتریان می‌توانند نسبت به بودجه و سلیقه خود، پد مناسبی انتخاب و خریداری نمایند. مهم‌ترین آن‌ها نیز به شرح ذیل است:

پاد ارگاس ایر ووپوو

یکی از جدیدترین و بهترین انواع پاد، پاد ارگاس ایر ووپو است. این محصول دارای یک باتری داخلی 900 میلی آمپری است که شارژ را برای یک روز کامل نگه می‌دارد و اجازه می‌دهد مصرف کننده تایم بیشتری از این وسیله استفاده کند. البته قابلیت‌های این وسیله به این جا ختم نمی‌شود و به موارد بیشتری می‌توان اشاره کرد که یکی از مهم‌ترین آن‌ها شمارش تعداد کام‌ها، کامدهی اتوماتیک و تغییرات ولتاژ اشاره کرد.

پاد سیستم یوول کالیبرن جی

از دیگر نمونه‌های این دستگاه می‎‌توان به پاد سیستم یوول کالیبرن جی اشاره کرد که یکی از پرطرفدارترین و باکیفیت‌ترین انواع ویپ محسوب می‌شود. این محصول فقط برای جویس‌های سالت طراحی شده است و دارای دریچه هوای دو حالته است، از این رو کاربران به راحتی می‌توانند آن را تنظیم کنند.

پاد سیستم اسموک نورد

یک نوع دیگر از نمونه‌های این دستگاه، پاد سیستم اسموک نورد است. این محصول یکی از جدیدترین محصولات شرکت smoke است که به صورت هم زمان از جویس معمولی و سالت نیکوتین پشتیبانی می‌کند. این محصول طبق آخرین استانداردهای جهانی طراحی شده و از لحاظ کارایی کاملاً مورد تایید است.

راهنمای خرید ویپ و پاد

از آن جایی که ویپ و پاد مزیت‌های زیادی برای مصرف کنندگان به همراه دارند و کاربردی‌اند، در حال حاضر برندهای زیادی در حوزه طراحی و ساخت این دو محصول فعالیت می‌کنند و نمونه‌های متنوعی از آن‌‌ها به بازار عرضه می‌شود. به همین دلیل نیز زمانی که مصرف کننده برای تهیه این محصولات به بازار مراجعه می‌کند دچار سردرگمی می‌شود و به راحتی نمی‌تواند انتخاب کند.

از آن جایی که این موضوع از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است ما اینک به صورت اختصاصی در مورد نحوه خرید پاد و ویپ صحبت می‌کنیم و نکاتی که در حین انتخاب این دو محصول باید مورد توجه قرار بگیرند را به اطلاع شما می‌رسانیم و این نکات عبارتند از:

ظرفیت باتری

یکی از مهم‎‌ترین و اصلی‌ترین نکاتی که در حین خرید پاد و ویپ باید مورد توجه قرار بگیرد ظرفیت باتری این محصولات است که مصرف کننده می‌تواند بر اساس میزان مصرف خود در مورد آن تصمیم بگیرد.

نوع طراحی

از دیگر مسائلی که در حین خرید ویپ و پاد باید مد نظر قرار بگیرد، سبک طراحی این وسیله است که باید استاندارد و طبق اصول انجام شود.

میزان ظرفیت مخزن

زمانی که برای خرید پاد و ویپ به بازار مراجعه می‌کنید، به میزان ظرفیت مخزن این محصولات دقت کنید. البته این شاخصه بر اساس مدل و نوع این دو محصول تعیین می‌شود و میزان مشخصی ندارد.

زوایای ظاهری

یکی دیگر از مسائلی که هنگام خرید پاد و ویپ باید به آن توجه شود نحوه طراحی ساختار آن‌ها است که باید در عین استاندارد بودن، زیبا نیز باشد.

تذکر: پیشنهاد ما به کسانی که قصد خرید ویپ و پاد را دارند این است که برای تهیه این محصولات به فروشگاه‌ها و مراکز معتبر مراجعه کنند تا بتوانند در مورد محصولات مورد نظر خود با کارشناسان فروش این نوع مراکز مشورت کنند و بهترین نوع ویپ و پاد را با قیمتی مناسب خریداری کنند.

خرید ویپ و پاد اورجینال از ویپ ایران

ما امروز در مورد ویپ و پاد صحبت کردیم و انواع مختلف این محصولات را به طور کامل به شما معرفی نمودیم. در ادامه نیز به مبحث خرید پاد و ویپ پرداختیم و نکاتی که در هنگام خرید این محصولات باید مورد توجه قرار بگیرند را به طور کامل برای شما بیان کردیم.

در آخر نیز امیدواریم که مجموع این مطالب برای افرادی که قصد خرید ویپ و پاد را دارند، مفید بوده باشد و در استفاده بهتر از مزیت‌های این دو محصول به آن‌ها کمک کند. شما می‌توانید برای مشاهده انواع محصولات ویپ و پاد به سایت ویپ ایران مراجعه نمایید

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها