رفتن به محتوا
سام سرویس
کد خبر 631626

کالا های سوپرمارکتی را با تخفیف بخرید

بالا رفتن مداوم قیمت‌ها سبب شده افراد بیشتری به دنبال تخفیف گرفتن و کاهش هزینه‌های روزمره خود باشند.

زمانی که گرانی به محصولات و اجناس روزمره و مصرفی مردم برسد افراد بسیاری تحت تاثیر قرار گرفته و حتی ممکن است نتوانند از پس خرید اقلام ضروری مثل کالاهای سوپرمارکتی بربیایند. نتیجه این است که مردم برای حفظ وضعیت و سطح زندگی خود به دنبال یارانه یا بسته‌های معیشتی باشند. در اینجا قصد داریم به بررسی سوپرمارکت‌های اینترنتی و کد تخفیف آن‌ها بپردازیم. این فروشگاه‌ها و مزایایی که ارائه می‌کنند، می‌تواند به کاهش هزینه‌های خرید روزانه کمک کند. با اطلاع از سوپرمارکت‌های اینترنتی و تخفیف‌هایی که ارائه می‌کنند؛ به راحتی می‌توانید تمام محصولات و اقلام مصرفی روزمره خود را با قیمت کمتر نسبت به مغازه‌ها خریداری کنید.

اسنپ اکسپرس، سریع ترین سوپرمارکت

احتمالاً برای شما هم پیش آمده که خرید زیادی داشته باشید؛ اما وقت کافی برای انجام آن‌ها پیدا نکنید. شاید هم جا به جا کردن کیسه‌های سنگین خرید برایتان راحت نباشد یا حتی حوصله خرید کردن نداشته باشید. مسئله ثبات نداشتن و بالا رفتن قیمت‌ها هم که همیشه وجود دارد. در این شرایط است که اسنپ اکسپرس به داد مشتریان می‌رسد. اسنپ اکسپرس یک سوپرمارکت آنلاین است. در واقع می‌توانید آن را به چشم سوپرمارکت محل خود ببینید؛ با این تفاوت که برای خرید از آن فقط کافیست موبایلتان را از جیب در بیاورید.

در اسنپ اکسپرس به طیف وسیعی از محصولات دسترسی خواهید داشت. هر کالایی که فکرش را بکنید در اسنپ اکسپرس و فروشگاه‌های همکار آن پیدا می‌شود. از جمله این محصولات می‌توان به غلات و خواربار، نان، لبینیات، گوشت و مرغ و دیگر اقلام پروتئینی، میوه و سبزیجات، نوشیدنی، مواد شوینده و بهداشتی، تنقلات، کنسرو، ادویه، غذای حیوانات خانگی و... اشاره کرد. در حقیقت، تنوع محصول در اسنپ اکسپرس بسیار زیاد است و همین هم این مجموعه را به فروشگاهی ایده آل برای خرید تبدیل می‌کند.

اسنپ اکسپرس علاوه بر متنوع بودن ارزان هم هست. بسته به منطقه زندگی‌تان از طریق اپلیکیشن اسنپ اکسپرس به چندین سوپرمارکت دسترسی خواهید داشت. در نتیجه، همیشه می‌توانید قیمت‌ها را مشاهده کرده و ارزان ترین را انتخاب کنید. علاوه بر این، کد تخفیف اسنپ اکسپرس هم در دسترس شما است. کد تخفیف‌های اسنپ اکسپرس از بهترین ویژگی‌های آن هستند که بدون هیچ مشکل و زحمتی هزینه خریدهای شما را کاهش می‌دهند. اگر تا به حال از این تخفیف‌ها استفاده نکرده یا با آن‌ها آشنایی ندارید؛ می‌توانید از نمونه‌های زیر استفاده کنید.

کد تخفیف خرید اول اسنپ اکسپرس

اگر تا به حال از این سوپرمارکت اینترنتی اسنپ خرید نکرده اید، با به کار بردن کد تخفیف خرید اول اسنپ اکسپرس می‌توانید تخفیف بگیرید. برای این کار کافیست کد offc2q65a8J را به کار ببرید تا 40 هزار تومان از سبد خریدهای بالای 100 هزار تومان شما کم شود.

کد تخفیف اسنپ اکسپرس غیر اول

مشتریان قبلی اسنپ اکسپرس که حداقل یک بار از این سایت خرید کرده‌اند هم می‌توانند با aof87wjgkv از کد تخفیف 50 هزار تومانی غیر اول اسنپ اکسپرس بهره مند شده و آن را روی سفارشات بالای 150000 تومان خود به کار ببرند.

کد تخفیف 30 هزار تومانی اسنپ اکسپرس

کد AFC53JIGA1 کد تخفیف 30 هزار تومانی اسنپ اکسپرس است که برای سفارش‌های بالای 300 هزار تومان از این سوپرمارکت در نظر گرفته شده است.

دیجی کالا جت، تحول خرید سوپرمارکتی

دیجی کالا را حتماً می‌شناسید. دیجی کالا از اولین فروشگاه‌های آنلاین بود و با عملکرد بسیار موفق خود توانست شیوه‌های خرید را تغییر بدهد. بسیاری از افراد خرید آنلاین را با دیجی کالا شناختند و حالا دیجی کالا جت به عنوان عضوی از دیجیکالا با تمرکز بر حوزه کالای مصرفی و اقلام سوپرمارکتی فعالیت می‌کند. دیجی کالا جت هم یک سوپرمارکت آنلاین است و از بسیاری جهات با اکسپرس شباهت دارد. برخی از محصولاتی که می‌توانید در دیجی کالا جت بخرید عبارت اند از آجیل و شیرینی، نان، آبمیوه بستنی، محصولات پروتئینی، میوه و سبزیجات، لبنیات، تنقلات، خواروبار و غذای پت. در این فروشگاه هم امکان کاهش هزینه‌های خرید با کد تخفیف دیجی کالا جت وجود دارد.

کد تخفیف دیجی کالا جت هم اشکال مختلفی داشته و با توجه به نیاز و تقاضای کاربران برای کم کردن مخارج روزمره در اختیار آن‌ها قرار می‌گیرد. البته، می‌توانید از قسمت پیشنهاد شگفت انگیز هم سفارش خود را با قیمت ارزان ثبت کنید؛ اما طبیعتاً این امکان برای خرید همه اقلام وجود ندارد. این در حالی است که کدهای تخفیف دیجی جت محدودیت خاصی از نظر نوع یا برند کالا نداشته و برای همه محصولات قابل استفاده‌اند. برخی از این کدها را در ادامه مشاهده می‌کنید.

کد تخفیف دیجی کالا جت اولین خرید

کد تخفیف‌های خرید اول معمولاً بیشترین درصد و میزان تخفیف را به خود اختصاص می‌دهند. کد تخفیف خرید اول دیجی جت هم همینطور است. در سفارش اول خود با به کار بردن کد تخفیف FFCHNC88 می‌توانید 40 هزار تومان از مبلغ سفارشات 120000 تومان خود را تخفیف بگیرید.

کد تخفیف دیجی کالا جت غیر اول

کاربران و مشتریان همیشگی دیجی کالا جت یا آن‌هایی که حداقل یک بار از آن خرید کرده‌اند هم می‌توانند با کد تخفیف غیر اول دیجی کالا جت هزینه خرید خود را کاهش دهند. برای مثال، با اعمال کد FFCHPA9 مبلغ 35000 تومان از سفارش‌های 200 هزار تومان به بالا کم می‌شود.

کد تخفیف نان دیجی کالا جت

یکی از پرطرفدارترین بخش‌های دیجی جت قسمت سفارش نان است. در این بخش نه تنها می‌توانید نان تاز سفارش دهید بلکه با کد تخفیف نان دیجی جت هزینه کمتری هم پرداخت می‌کنید. با کد تخفیف T2NN می‌توانید نان خود را با 20 هزار تومان تخفیف سفارش دهید. البته، به شرط اینکه مبلغ خریدتان به 120000 تومان برسد.

کد تخفیف دیجی کالا جت پروتئین

تمام محصولات پروتئینی از گوشت و مرغ گرفته تا سوسیس و کالباس همه در دیجی جت موجود اند و شما با اعمال کد تخفیف پروتئین دیجی کالا جت می‌توانید 40 هزار تومان ارزان تر خرید کنید. کافیست کد FJP4 را روی سفارشات بالای 250 هزار تومان اعمال کنید.

اسنپ مارکت؛ ارزان ترین سوپرمارکت آنلاین

برای تجربه یک خرید مطمئن، متفاوت و البته ارزان اسنپ مارکت گزینه مناسبی است. اسنپ مارکت هم یک سوپرمارکت اینترنتی است که می‌توانید با نصب اپلیکیشن یا از طریق آیکون آبی رنگ سوپرمارکت در اپلیکیشن اسنپ به آن دسترسی داشته باشید. اینجا هم مانند دو مورد قبلی، می‌توانید کد تخفیف بگیرید و با استفاده از آن خرید کنید تا هزینه کمتری متحمل شوید. کد تخفیف اسنپ مارکت هم برای همه کاربران اول و غیر اول در دسترس است. با این تخفیف‌ها می‌توانید انواع دستمال و شوینده، لوازم آرایشی بهداشتی، لبنیات، خواربار، میوه و سبزیجات، نوشیدنی، مواد پروتئینی، اقلام صبحانه، تنقلات، کنسرو و خشکبار را خریداری کنید. به عبارت دیگر، اگر در شهرتان‌هایپراستار دارید، هر چیزی که آنجا پیدا می‌شود را می‌توانید در اسنپ مارکت نیز سفارش دهید.

نکته دیگری که درباره اسنپ مارکت وجود دارد امکان خرید اقساطی و همچنین خرید با تعداد بالاست. حتماً می‌دانید که خرید تعداد بیشتر کالاهای مصرفی که همیشه به آن‌ها نیاز دارید، به صرفه تر از خرید تکی آن‌ها است. بنابراین، توصیه می‌شود برای تهیه مایحتاج خود، آن‌ها به صورت ماهانه در تعداد بیشتر و البته با اعمال کد تخفیف خریداری کنید تا هزینه پرداختی شما کمتر شود.

کد تخفیف اولین خرید اسنپ مارکت

کد تخفیف 50 هزار تومانی اولین خرید اسنپ مارکت برای کاهش هزینه‌های افرادی که به تازگی می‌‌خواهند این سوپرمارکت اسنپ خرید کنند، در نظر گرفته شده است. با به کار بردن کد 50WIN50 روی سفارشات بالای 200 هزار تومان می‌توانید از این تخفیف بهره مند شوید.

کد تخفیف اسنپ مارکت بدون محدودیت خرید اول

اگر قبلاً از اسنپ مارکت استفاده کرده و به دنبال کد تخفیف برای خرید مجدد هستید، می‌توانید کد تخفیف APP35 را به کار برده و در خریدهای غیر اول و بالای 200 هزار تومان خود، 35 هزار تومان از مبلغ فاکتور را تخفیف بگیرید.

سایر مزایای سوپرمارکت‌های اینترنتی

همانطور که قبلاً هم گفته شد بالا رفتن قیمت‌ها و تلاش برای پیدا کردن روش‌های خرید مقرون به صرفه ما را به سوپرمارکت‌های آنلاین و تخفیف‌های آن‌ها می‌رساند. این تخفیف‌ها به راحتی می‌توانند هزینه‌های ماهانه شما را کاهش دهند. با این حال، خالی از لطف نیست که بدانید سوپرمارکت‌های آنلاین مزیت‌های دیگری هم دارند. قرار گرفتن این مزیت‌ها در کنار وجود تخفیفهایها‌های مناسبتی و کد تخفیف، سبب می‌شود این فروشگاه‌ها جایگزین سوپرمارکت‌های حضوری شوند.

یکی از این موارد صرفه جویی در وقت است. درباره صرفه جویی مالی و کاهش قیمت‌های سوپرمارکتی با کد تخفیف صحبت کردیم؛ اما لازم است بدانید که سرعت بالای این سوپرمارکت‌ها در ارسال سفارشات و راحتی روند سفارش سبب می‌شود بدون معطلی و اتلاف وقت در ترافیک و... خریدهای خود را انجام بدهید. این را هم در نظر داشته باشید که فروشندگان سوپرمارکت‌های آنلاین همیشه بهترین و باکیفیت ترین محصولات خود را برای مشتریان ارسال می‌کنند. برخی اوقات هم می‌توانید از ارسال رایگان بهره مند شده و هزینه‌ای برای پیک نپردازید. علاوه بر این، برای خریدتان محدود نبوده و به سوپرمارکت‌های بیشتری در سطح شهر دسترسی دارید

این مطلب تبلیغاتی است و محتوای آن توسط سفارش دهنده تهیه شده است.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها