رفتن به محتوا
سام سرویس
کد خبر 631654

6 نکته اساسی قبل از اجاره تلویزیون شهری باید بدانید

با کمک تلویزیون شهری، نظر تمامی حضار را در بین غرفه‌های متعدد نمایشگاه، به غرفه خود جلب کنید. امروزه نمایشگر‌‌های دیجیتال در ابعاد مختلف زندگی جایگاه ویژه‌ای دارند. با کمک ویژگی‌‌های منحصر به فرد تلویزیون شهری می‌توان معرفی برند و تبلیغات را با بازده بالا در نمایشگاه‌ها و رویداد‌های مختلف انجام داد.

اجاره تلویزیون شهری راهکاری کم هزینه و کاربردی برای برگزاری مراسم‌های خصوصی و رسمی همچون جشن عروسی در سالن‌ها به حساب می‌آید. برای این‌که بتوانید نمایشگری با کیفیت اجاره کنید؛ تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

تبلیغات موثر با اجاره تلویزیون شهری

در گذشته رویداد‌ها تنها با نصب چند بنر چاپی اداره می‌شدند. با گذر زمان پروژکتور و پرده‌های سفید در چنین موقعیت‌هایی مورد استفاده قرار گرفتند. کیفیت پایین این نوع نمایشگر‌ها سبب شد که پژوهشگران به دنبال راه چاره دیگر بگردند. در این شرایط ویدئو وال‌ها با ابعاد بزرگ خود، پا به عرصه مراسمات مختلف گذاشتند. از ویژگی‌های منحصر به فرد این نمایشگر‌ها می‌توان به منظور بازاریابی و شناسایی برند در نمایشگاه‌ها و رویداد‌ها استفاده کرد. کاربرد این نمایشگر‌ها تنها محدود به این موضوع نمی‌شود و حتی می‌توان در مراسم‌های شخصی و کنفرانس‌ها نیز آن را به کار برد.

اجاره تلویزیون شهری راهی است که می‎توانید با صرف هزینه کم به بازاریابی پر بازده در نمایشگاه‌ها و همایشاتت برای معرفی محصول و برند دسترسی پیدا کنید. با رعایت این 6 نکته می‌توانید اجاره تلویزیون شهری مطمئنی داشته باشید.

کیفیت و وضوح تصاویر در ویدئو وال

یکی از مهم‌ترین موضوعاتی که باید قبل از اجاره ویدیو وال آن را بررسی کنید؛ به کیفیت نمایشگر مربوط می‌شود. کیفیت تصاویر در تبلیغات با نمایشگر دیجیتال، ارتباط مستقیمی با تعداد مخاطبان شما دارد. اگر محتوای نمایشی از وضوح و کیفیت کافی برخوردار نباشد؛ در این صورت افراد توجهی به آن نمی‌کند. همین موضوع می‌تواند تبلیغات معکوس برای کسب و کار شما باشد.

در گام اول قبل از اجاره ویدئو وال، کیفیت نمایشگر را بررسی کنید. با مشاهده نمونه‌‌های مشابه هم می‌توانید از کیفیت نمایشگر‌‌های شرکت اجاره دهنده اطلاع پیدا کنید.

هزینه نصب و راه‌اندازی نمایشگر دیجیتال

اجاره تلویزیون شهری، راهکاری کم هزینه و کوتاه مدت برای برگزاری مراسم‌های مختلف به حساب می‌آید. در این شرایط، تمامی هزینه‌‌ها تنها محدود به اجاره نمایشگر نمی‌شود. هزینه‌‌های جانبی دیگری نیز بعد از اجاره تلویزیون شهری تالار وجود دارد. شما حین انتخاب شرکت اجاره دهنده ویدئو وال، باید هزینه‌‌های نصب و راه‌اندازی را نیز در نظر بگیرید.

شرکت‌‌های مختلف ممکن است هزینه‌‌های متفاوتی برای این کار از شما درخواست کنند. قبل از اجاره به دقت، هزینه‌‌های مربوط به نصب و راه‌اندازی را نیز سوال کنید.

ابعاد تلویزیون شهری

بزرگ بودن نمایشگر، نظر افراد زیادی را به خود جلب می‌کند. این موضوع ممکن است شما را نیز برای اجاره نمایشگری با حداکثر ابعاد مشتاق کند. همیشه بزرگ بودن نمایشگر با زیاد شدن مخاطبان و مشتریان شما همراه نیست. کیفیت را فدای ابعاد بزرگ نکنید و به دقت تفاوت بین تصاویر را در انواع نمایشگر‌‌ها بررسی کنید. با بزرگ شدن ابعاد نمایشگر، هزینه‌‌های اجاره آن نیز بالا می‌رود. تنها با توجه به فاکتور بزرگ بودن ابعاد تلویزیون شهری، آن را انتخاب نکنید. چه بسا می‌توان با همان هزینه، نمایشگری با کیفیت بالا اما اندازه کوچک‌تر اجاره کرد.

هزینه حمل و نقل از شرکت اجاره دهنده

با افزایش هزینه سوخت و ترافیک در سطح شهر، هزینه‌‌های حمل و نقل نیز در طی این سال‌‌ها افزایش زیادی را تجربه کرده‌اند. این مسئله حتی بر روی کرایه‌‌های باربری نیز تاثیر گذاشته‌است. باید قبل از اجاره تلویزیون شهری، هزینه‌‌های مربوط به حمل و نقل را نیز در نظر بگیرید. دور بودن محل مورد نظر شما از شرکت اجاره دهنده، کرایه حمل و نقل را بالاتر می‌برد.

در این شرایط برای کاهش هزینه‌ها، سعی کنید مجموعه‌ای انتخاب کنید که دارای شعب متعددی در سطح کشور باشد. مجموعه دیاکو با داشتن نمایندگی‌‌های فعال در سطح کشور انتخابی مناسب برای اجاره ویدئو وال به حساب می‌آید.

مدت زمان اجاره ویدئو وال

مدت زمانی که لازم دارید تلویزیون شهری را اجاره بگیرید؛ تاثیر مستقیم روی قیمت تمام شده می‌گذارد. هرچه مدت زمان اجاره طولانی‌تر باشد؛ هزینه اجاره تلویزیون شهری نیز بالاتر می‌رود. اجاره ویدیووال به صورت ساعتی و روزانه امکان پذیر است. در صورتی که در موعد مقرر، نمایشگر را تحویل ندهید؛ هزینه‌ای اضافه برای هر ساعت در نظر گرفته می‌شود. این جریمه ممکن است هزینه‌‌های اجاره را بسیار بالاتر ببرد. برای جلوگیری از بروز چنین مسائلی، باید زمان‌‌های مرده را در طول این فرایند در نظر بگیرید.

وجود هرگونه مشکل در جداسازی اجزای تلوزیون شهری و ترافیک در مسیر حمل و نقل، از مهم‌ترین عوامل تاخیر در تحویل نمایشگر به حساب می‌آیند. با در نظر گرفتن هر یک از این مسائل می‌توانید از پرداخت هزینه اضافی ر‌هایی یابید.

وجود پشتیبانی و ارائه خدمات لازم

اتصال برق و قطعی ناگهانی آن ممکن است در عملکرد تلویزیون شهری نیز اختلال ایجاد کند. برخی از مسائل ناخواسته مثل برخورد افراد به نمایشگر نیز در نمایشگاه و کنفرانس‌‌ها گا‌ها رخ می‌دهد. وجود تیم پشتیبانی در این شرایط باعث می‌شود به سرعت مشکل پیش آمده حل شود. قبل از اجاره تلویزیون شهری، وجود تیم پشتیبانی و خدمات که ارائه می‌دهند را سوال کنید.

مجموعه دیاکو برای جلوگیری از بروز هر گونه مشکل، تیمی از متخصصین با تجربه خود را در تیم پشتیبانی قرار داده‌است. تیم پشتیبانی این مجموعه به صورت 24 ساعته آماده پاسخگویی به سوالات شما هستند.

سخن پایانی

با اجاره تلویزیون شهری می‎توانید با صرف هزینه کم، مراسم و جلسات خود را با کیفیت بالا برگزار کنید. اجاره ساعتی و روزانه این نمایشگر‌‌ها در گردهمایی‌های خصوصی و رسمی کاربرد دارد. مجموعه دیاکو با سابقه بیش از یک دهه در زمینه تولید و فروش تلویزیون شهری، نمایشگر دیجیتال و تابلو روان خدمات اجاره را نیز ارائه می‎دهد.

این مجموعه با بیش از ده‌‌ها نمایندگی فعال در سطح شهر، امکان مراجعه حضوری و اجاره را به راحتی برای شما فراهم کرده‌است. برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره، می‎توانید به وب سایت دیاکو مراجعه کنید.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها