رفتن به محتوا
سام سرویس
کد خبر 631748

خروج بسیاری از شرکت‌های تامین اجتماعی از زیان‌دهی

ساعت 24 - پرداخت ماهانه ۵۰ هزار میلیارد تومان بابت مستمری، حقوق و هزینه‌های درمان بیمه‌شدگان کار بسیار سنگینی است، گفت: سال گذشته به دنبال ساماندهی شرکت‌ها، بسیاری از زیان دهی خارج شدند و وضعیت بسیاری از شرکت‌ها بهبود یافت.
سید صولت مرتضوی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با دادن خبر بالا ادامه داد: جهش حداقل معادل صد درصد و بیشتر است و ما باید به این موضوع توجه ویژه داشته باشیم و حسب تاکید رهبر معظم انقلاب مردم را در جهش مشارکت دهیم.

وی با اشاره به اینکه در صورت جهش تولید، تورم نیز مدیریت می‌شود، گفت: وقتی بهره‌وری افزایش پیدا کند هزینه‌های تولید کاهش می یابد و اولین خروجی آن مهار تورم است.

وزیرتعاون،کارورفاه اجتماعی تاکید کرد: در سال ۱۴۰۲ به‌رغم همه تلاش‌های گسترده‌ای که معاندین و مخالفین داخلی و دشمنان خارجی داشتند، دولت رشد نقدینگی را مدیریت کرد و به زیر ۲۵ درصد رساند. تورم کلی در پایان سال ۱۴۰۲ معادل ۴۰.۵ درصد و تورم نقطه به نقطه نیز به ۳۵ درصد رسید.

مرتضوی با اشاره به این که همه مسئولان و دستگاه‌ها باید برای مشکلات مردم چاره‌اندیشی کنند، اظهار کرد: علاج وضع اقتصادی و معیشتی باید در جهت «افزایش متناسب درآمد» و «مهار تورم» باشد؛ اگر این دو محقق نشود قطعاً به جهش تولید نخواهیم رسید.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به اینکه فعالیت‌های خوبی در مدت اخیرانجام شده اما کافی نیست، گفت: همه تلاش دولت این است که خود را فدای مردم کند و با تمام وجود نیز پای کار آمده است، اما دشمنی دشمنان را می‌بینیم که اعتماد عمومی مردم و اقتصاد کشور را نشانه رفته‌اند.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها