رفتن به محتوا
سام سرویس
کد خبر 631789

حرفهای وزیر اقتصاد با دست فرمان امیدوارسازی

احسان خاندوزی و وزیر اقتصاد سال تازه را با فرمان امیدوارسازی شروع کرده ودرادامه این حرکت گفته است سه خبر خوب برای تولید کنندگان دارد. کاهش مالیات درصورت تصویب مجلس یکی از این خبرهای خوش است.

وی وزیر اقتصاد گفته است: در طول تاریخ بودجه نویسی کشور سابقه نداشته که یک دولت برای سه سال پیاپی به ترتیب دو درصد، 5 درصد و 7 درصد کاهش مالیات تولید را در دستور کار قرار دهد. امیدواریم با نظر مساعد مجلس شورای اسلامی این را بتوانیم به عنوان یک دستور کار حمایت از تولید داشته باشیم.

وزیر اقتصاد ادامه داد: خبر دوم؛ از آنجا که بخش صادرات کشور در تولید و ارزآوری نقش مهمی دارند، با پیشنهاد بانک مرکزی هفته گذشته در کمیسیون اقتصادی دولت، رفع تعهد ارزی صادرکنندگان را اصلاح کردیم و امیدواریم طی 10 روز آینده در صحن هیات دولت نیز به تصویب برسد. این موضوع مورد مطالبه صادرکنندگان کشور بود، تولید و صادرات و ارزآوری را به دنبال خواهد داشت.

خاندوزی گفت: خبر سوم فرا رسیدن موعد اجرای آیین نامه‌های ماده 24 و 30 قانون بهبود محیط کسب و کار است که در سال گذشته از سوی دولت تصویب شد و حالا موعد اجرای آن‌ها فرا رسیده است که دستگاه‌ها و دولت را منضبط می‌کند و پیش‌بینی پذیری را برای تولید کنندگان و صادر کنند آیین نامه محقق خواهد شد.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها