رفتن به محتوا
سام سرویس
کد خبر 631908

فراموش کردن گودی کمر در خواب با تشک سوپراستار خوشخواب

برند خوشخواب در تولید محصولاتی با تنوع بالا زبان‌زد است.

هر یک از این محصولات با داشتن ویژگی‌های خاصی تولید می‌شوند و شما باید با توجه به شرایط بدنی خودتان نسبت به خرید آن‌ها اقدام کنید. یکی از اصلی‌ترین مشخصه‌های جسمی یک فرد که در تعیین یک تشک مناسب گودی کمر است. تشک سوپراستار خوشخواب به گونه‌ای طراحی شده است که راحتی و آرامش را برای این اشخاص در حین خواب به ارمغان می‌آورد. اگر شما هم یکی از دارندگان این معضل (گودی کمر هستید) در ادامه این مقاله همراه ما باشید.

چرا افراد دارای گودی کمر باید از تشک سوپراستار استفاده کنند؟

اگر شما هم این معضل را داشته باشید به خوبی با دغدغه‌هایی برای یک فرد در حین خواب پیش می‌آید آشنایید. اکثر این افراد

زمانی که از خواب بیدار می‌شوند با کمردرد، گردن درد و مشکلات این چنینی مواجه‌اند. چرا که یک فضای خالی بزرگ میان بخشی از ستون فقرات و سایر بخش‌های بدن فرد وجود دارد. به گونه‌ای که در هنگام خواب بخش مرکزی کمر تشک را لمس نمی‌کند. با ادامه این روند شخص با دردهای کمری مواجه شده و کیفیت خواب خود را تا حد زیادی از دست می‌دهد.

در ثانی برای یافتن پوزیشن راحت برای خواب دائما در تلاش است. این درحالی است که هیچ یک از شکل‌های خوابیدن نمی‌تواند تاثیر زیادی بر راحتی فرد دارای گودی کمر در هنگام خواب داشته باشد. چرا که فاصله اضافه میان کمر و سایر اجزا باید پر شود. تشک سوپر استار برند خوشخواب دقیقا همین کار را انجام می‌دهد و با پر کردن آن فاصله اضافه فشار را از ستون فقرات و سایر اجزای بدن بر می‌دارد.

تاثیر مثبت تشک سوپر استار خوشخواب در گودی کمر

همانطور که پیش‌تر اشاره کردیم فرد دارای گودی کمر در حین خواب فاصله اضافه‌ای را بین زمین و کمر خود احساس می‌کند. حال اگر این فاصله اضافه پر شود، بخش زیادی از این معضل حل خواهد شد. چرا که فشار از روی ستون فقرات برداشته شده و دردهای ناشی در ناحیه کمتر می‌شود.

زمانی که بر روی تشک سوپراستار خوشخواب در حال استراحت هستید، سر، گردن، پا، لگن، کمر و غیره در حالت استاندارد‌ قرار می‌گیرند‌. با ادامه این روند بخش زیادی از دردهایتان کاهش می‌یابد. علاوه بر آن از پیشروی بیشتر این مشکل در ستون فقرات شما جلوگیری می‌شود و مهم تر از همه، شما راحتی و آرامش را در حین خواب تجربه خواهید کرد. بسیاری از پزشکان فعال حوزه ارتوپد پیشنهاد می‌کنند پیش از انجام حرکات اصلاحی و استفاده از برخی کمربندهای مخصوص تشک سوپراستار خوشخواب را تهیه کنید. چرا که متوقف کردن روند پیشرفت گودی کمر در فرد از هرچیزی مهم‌تر است.

معرفی جامع‌تری درباره تشک سوپراستار خوشخواب

این تشک در دو نمونه تک نفره و تشک سوپراستار خوشخواب دو نفره روانه بازار شده است و در تولید آن از تکنیک طبی فنری استفاده می‌شود. به همین خاطر است که این نمونه با حذف عیوب تشک طبی و تشک فنری بهترین گزینه برای خرید به شمار می‌رود‌. تشک فنری بسیار نرم است و حالت ارتجاعی بالایی دارد. به گونه‌ای که شما با ایجاد فشار به یک نقطه از تشک حرکت یا همان لرزش آن را احساس خواهید کرد.

این ویژگی ممکن است برای افرادی که دارای خواب سبکی هستند آزار دهنده باشد. از آن سمت تشک‌های طبی سطح نرمی اندکی دارند و نمی‌توانند آن‌طور که باید راحتی را به برخی استفاده کنندگان القا کنند. چرا که آن‌ها معمولا برای کسانی طراحی شده‌اند که مشکلات جسمی دارند یا در دوره درمان هستند.

حال تشک طبی فنری سوپراستار طوری ساخته شده که علاوه بر داشتن نرمی و راحتی در سطح متوسط، حالت ارتجاعی بسیار کمی دارد. این کالا فشار ایجاد شده در یک سمت را به دیگر نقاط ارسال کرده و از ایجاد لرزش اضافه جلوگیری می‌کند. بزرگسالانی که دارای وزن بالا (تا 150) کیلو هستند به آسانی می‌توانند از این تشک استفاده کنند چرا که نگرانی مبنی بر افت کیفیت یا گود شدن تشک در طول زمان وجود ندارد و این وزن از جانب تشک به راحتی تحمل می‌شود.

جنس رویه تشک خوشخواب مدل سوپر استار صد در صد از پنبه است و به صورت گردباف تعبیه شده است. به همین دلیل هوا در این رویه دائما در حال گردش بوده و فرد استفاده کننده (که احتمالا با افزایش وزن مواجه است) دچار تعریق نمی‌شود. ناگفته نماند مهم‌ترین عضوی که در این تشک در پر کردن گودی کمر تاثیر گذار است میکروسل پاکت به قطر 5 سانت است.

راهنمای خرید تشک سوپراستار خوشخواب

کیفیت و اصالت برند خوشخواب از پیش اثبات شده است. پس شما باید در خرید این محصول به ویژگی‌هایی همچون شکل ظاهری، اصالت برند، قیمت، و جزئیاتی این چنینی توجه کنید. قیمت تشک سوپراستار خوشخواب در نمونه یک نفره کمتر، و در مدل دو نفره گران‌تر است. عرضه کنندگان مختلف این محصول را با قیمت‌های متفاوتی به بازار مصرف ارائه می‌کنند. حال شما باید فروشنده‌ای را بیابید که ضمن قیمت گذاری منصفانه‌، بتواند با کیفیت‌ترین محصولات این حوزه را شناسایی و به دست مصرف کننده برساند.

کالای خواب آنیسا کالا مجموعه‌ای است که کلیه این ویژگی‌ها را در خود جای می‌دهد. این فروشنده ضمن تضمین کیفیت و قیمت وجه کالاهای ارسالی را درب منزل دریافت می‌کند. ضمنا شما در صورت بروز هرگونه نا رضایتی تا 48 ساعت می‌توانید تشک دریافتی خود را تعویض کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت سفارش با مشاورین تلفنی خبره این فروشگاه تماس بگیرید.

کلام پایانی

تشک سوپراستار طبی فنری، محصولی پر طرفدار از برند خوشخواب است‌. این تشک سطح نرمی متوسطی دارد و از میکروسل پاکت به قطر 5 سانت، و اسفنج‌ها و فنرهای با کیفیتی ساخته شده است. به همین خاطر است که بهترین گزینه برای افرادی محسوب می‌شود که دارای گودی کمر هستند. کالای نام برده می‌تواند فضای اضافی میان ستون فقرات و زمین را پر کند. در نتیجه بدن در حالت درستی قرار گرفته و شخص ضمن داشتن خوابی راحت و آرام از دردهای بدنی رها می‌شود. شما می‌توانید برای خرید این محصول به صفحه فروش محصول فروشگاه بزرگ آنیسا کالا مراجعه کنید

این مطلب تبلیغاتی است و محتوای آن توسط سفارش دهنده تهیه شده است.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها